"כשכולם מפחדים ונלחצים, זה הזמן להכניס עוד כסף לשוק"
החלום של עדי אפשטיין, מנכ"ל סוכנות 'עד הפסגה מעטפת פיננסים וביטוח', הוא שכל הלקוחות שלו יתעשרו וייצאו לפנסיה מוקדמת. בדרך לשם, הוא מספר על החלק של הוריו בבחירה שלו בתחום ומה היה עושה אחרת בתחילת דרכו
צילום: ליאור גולסד
שם: עדי אפשטיין
תפקיד: מנכ"ל סוכנות 'עד הפסגה מעטפת פיננסים וביטוח'
מקום מגורים: רחובות
מצב משפחתי: נשוי + 2
השכלה אקדמית ומקצועית: תואר ראשון כלכלה התמחות במימון; תואר שני מנהל עסקים; רישיון פנסיוני מטעם משרד האוצר
ניסיון תעסוקתי: 5 שנים ב-AIG; 5 שנים בהראל; מ-2020 עצמאי בתור בעלים ושותף של 'עד הפסגה מעטפת פיננסים וביטוח' .
למה בחרת את תחום העיסוק הזה?
"הגעתי למקצוע דרך התואר הראשון בכלכלה עם התמחות בביטוח. הפריע לי תמיד חוסר המודעות של ההורים שלי לכל הנושא הפיננסי. החלטתי ללמוד את המקצוע לעומק ומשם הגעתי לענף הפיננסים/ביטוח".
כמה זמן אתה במקצוע הזה?
"14 שנה".
ספר קצת על העבודה שלך, מהו התהליך שאתה עובר עם הלקוח/ השירות שאתה נותן?
"התהליך עם לקוח הוא לא רק הצירוף שלו לסוכנות. מתחילים בפגישה ארוכה איתי ועם השותף שלי אלישע על מנת לעשות סדר כולל במוצרים (כל המוצרים - פנסיה/פיננסים/כסף פנוי/ביטוחים פרטיים/קרנות השתלמות וכו') ובמסלולי ההשקעה, כולל התאמת צרכים מדויקת ללקוח. לאחר הפגישה הראשונית והסדר בקופות, מתחילים תהליך של ליווי עמוק עבור כל שינוי כלכלי/בריאותי".
איזה ערך אתה נותן ללקוחות שלך?
"הערך שאני נותן טמון בליווי. הלקוחות יודעים שלא מעניין אותם מי חברת הביטוח/בית ההשקעות. הציפייה שלי מכל לקוח היא שהוא יפנה אליי בכל שאלה כלכלית שיש לו עם סכום של 20 אלף שקל ומעלה. כמו כן, בכל אירוע בריאותי אני מצפה שהלקוח ידבר איתנו לפני הכניסה לרופא. אם הוא לא יתייעץ איתי, לא אצליח לתת את האני מאמין שלי ואת הטיפים שלי. כדי לצמוח ביחד - אנחנו כסוכנות והלקוח שמשקיע, חייבים לבצע התייעצויות הדדיות. בלי זה לא נוכל למצות את הפוטנציאל האמיתי של צמיחת הלקוח".
מה האני מאמין שלך?
"הכסף צריך לקבל את מקסימום הערך שאפשר לתת לו כדי לצמוח כמה שיותר מהר. אני מאמין במנגנון שנקרא ריבית דריבית. אני מאמין שלטווחים ארוכים, אפשר להגיע מאוד רחוק. חיסכון אגרסיבי כל חודש לשוק המניות, בהכרח יגרום לנו לצאת לחופש כלכלי מהר יותר".
מה הגורמים החשובים שאתה שוקל כשאתה בוחר מסלולי השקעה ללקוחות?
"גיל, צורך בכסף, תכנון כלכלי קדימה, סטטוס בחיים, גובה חסכונות קיים, גובה שכר ויעדים פיננסיים. המטרה מבחינתי היא לבנות יעדים פיננסיים לטווחים בינוניים/ארוכים, ומשם לגזור כמה הלקוח צריך להפקיד כל חודש".
ספר על אירוע מרגש או מאתגר שקרה לך עם לקוח.
"סיימנו השבוע תביעה מאוד מסובכת מול אחת מקרנות הפנסיה. התרגשתי להתקשר ללקוחה ולבשר לה, שאחרי מאבק ממושך - ייכנסו לחשבונה כמה מאות אלפי שקלים".
איך אתה מתמודד עם לקוחות שלא מסכימים עם ההמלצות שלך?
"אני אומר לכל לקוח: 'אין לי כדור בדולח, וזה היחס סיכון/סיכוי שאני מאמין בו'. לקוח חייב להבין שבשוק ההון יש גישות שונות ומנוגדות. אם הוא לא מתחבר לגישה שלי, שבנויה על מנגנון הריבית דריבית, אנחנו ניאלץ להיפרד".
כשאתה מקבל פניות מלקוחות מבוהלים כשהשוק יורד - מה אתה אומר להם?
"כשכולם מפחדים ונלחצים, זה הזמן להוסיף עוד כסף. שוק ההון זה לא חיש גד, הוא לא רק עולה והוא גם יודע לרדת מאוד חזק לטווחים קצרים. לטווחים ארוכים, אין מקום יותר טוב להיות בו מאשר שוק ההון".
מה החלום שלך?
"שכל הלקוחות שלי יתעשרו וייצאו לפנסיה מוקדמת כמה שיותר מהר".
השלם את המשפטים:
- כסף זה... לא הכל בחיים, אבל הוא עוזר להגיע כמעט להכל.
- לקוחות הם... הנכסים של העסק.
- עבודה היא... הגורם המאזן כל אדם להתעסק בשגרה.
- אפשר להגשים חלומות אם... עובדים קשה.
אם היית יכול לחזור לרגע בזמן, איזה טיפ היית נותן לעצמך בתחילת הדרך?
"לפתוח את הסוכנות שלנו שלוש שנים לפני כן".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.די , באמא שלכם די.אלוןבלון 09/07/2024 18:32הגב לתגובה זו6 1הוא מרמין בריבית דהריבית ואני מאמין במשיח בן דוד. גם כשמשווקים צריך לא להיות פושר. בשנים האחרונות כולם גילו את מחקי המדדים ובעיקרs&p, השוק היה טוב מאד וכולם גאונים. עכשיו יש גאון חדש שרוצה שיתקשרו אליו לפני שהולכים לרופא, בסדר. אני מבין את הקטע של להיות מעורב ואז הלקוח מרגיש שהוא לא יכול בלי היועץ שלו. מישהו עובד במדינה או שכולם יועצים?סגור