מזור רובוטיקה רשמה הפסד נקי של כ-27.7 מיליון שקל ב-2011

לעומת הפסד של כ-21.5 מיליון שקל ב-2010. ההכנסות זינקו ב-43% ל-21.3 מיליון שקלים. המנכ"ל אורי הדומי: "אנחנו מרוצים מהצלחת מהלכי החדירה לשוק האמריקאי"
 | 
telegram

חברת {מזור רובוטיקה} העוסקת בפיתוח מכשור רפואי בעבור ניתוחים כירורגיים מונחי הדמיה לצורך ניווט של כלים כירורגיים, מדווחת על המשך צמיחה במכירות ב-2011 בשני שוקי היעד העיקריים - ארה"ב ואירופה אך עם זאת רושמת הפסד נקי שנתי גדול יותר בהשוואה לשנה שעברה.

ההפסד הנקי של מזור ב-2011 הסתכם בכ-27.7 מיליון שקל בהשוואה להפסד נקי של כ-21.5 מיליון שקל ב-2010. ההפסד הנקי ברבעון הרביעי של 2011 קטן והסתכם בכ-5 מיליון שקל בהשוואה להפסד נקי של כ-6.3 מיליון שקל ברבעון המקביל ולהפסד נקי של כ-6.5 מיליון שקל ברבעון הקודם. ההפסד התפעולי של מזור ב-2011 הסתכם בכ-27.2 מיליון שקל בהשוואה להפסד תפעולי של כ-19.7 מיליון שקל ב-2010.

מבחינת המכירות, נרשמה צמיחה של 43% בהכנסות לכ-21.3 מיליון שקל, כאשר השוק האמריקאי מהווה לראשונה יותר, מ-50% מסך מכירות החברה. נרשם גידול של 60% במכירות במערב אירופה ל-7.4 מיליון שקל, והחלו מכירות ראשונות ביבשת אסיה בסכום של כ-2.2 מיליון שקל. נציין כי הושלמה התקנתן של 10 מערכות פעילות בארה"ב.

ברבעון הרביעי של 2011 הסתכמו מכירות מזור בשיא רבעוני של כ-7 מיליון שקל, גידול של כ-49% בהשוואה להכנסות של כ-4.7 מיליון שקל ברבעון המקביל וגידול של כ-16% בהשוואה להכנסות של כ-6 מיליון שקל ברבעון הקודם. מזור נהנתה ב-2011 גם מעליית מחירי המכירה של המערכות, בין היתר, הודות להתחלת מכירת הדור החדש והמתקדם של המערכת הרובוטית של החברה ה-Renaissance.

אורי הדומי, מנכ"ל מזור רובוטיקה, מציין כי "אנחנו מרוצים מאוד מהמשך הצמיחה בהכנסות ב-2011, וזאת על רקע מהלכי החדירה המוצלחים בשוק האמריקאי בהתאם למתוכנן. בשנת 2011 התחלנו במכירת המערכת הרובוטית החדשה, ה-Renaissance, מהלך אסטרטגי חשוב שהוכיח עצמו הן כמענה אופטימאלי לצרכי בתי החולים והמרכזים הרפואיים והן כאמצעי לקידום המכירות ולהעלאת מחירי המכירה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות