פוטומדקס מתרחבת: תמכור מכשירים ברשת קמעונאות אמריקנית מובילה

לאחר פיילוט השקה מוצלח, רשת הקמעונאות המובילה Bed Bath & Beyond תמכור את המכשיר להסרת שיער של פוטמדקס ב-950 חנויות הרשת
חן דרסינובר |

חברת הביומד פוטומדקס, המספקת פתרונות ומוצרים לשוק האסתטיקה ולשוק מוצרי הצריכה, מרחיבה את פעילותה בארה"ב. החברה הודיעה היום (ה') כי הרחיבה את פריסת מוצר הדגל שלה, ה-No! No! Hair, שיהיה זמין כעת למכירה בכ-950 חנויות רשת הקמעונאות המובילה בארה"ב Bed Bath & Beyond (סימול: BBBY) לאחר שהשלימה פרוייקט השקה ראשוני מוצלח.

המוצר צפוי להימכר ברשת Bed Bath & Beyond במחיר של 259.95 דולר, זאת בהשוואה למחיר מכירה של 175 לירות שטרלינג באנגליה (274.2 דולר). מדובר בצעד משמעותי לפוטמדקס, שהתבססה רובה ככולה על מכירות דרך ערוצי הקניות בארה"ב, וכעת מעמיקה את אחיזתה גם במסגרת ענקית בתי הכלבו האמריקנית. נציין כי לחברה 3,000 נקודות מכירה ביפן, 800 נקודות מכירה בארנטינה ונוכחות בולטת בשוק האנגלי לאור הרחבת הפריסה לרשתות כלבו אנגליות מובילות בשנת 2012.

מוצרי ה-No! No! Hair הינם מוצרים לשימוש ביתי המיועדים להסרת שיער מקצועית לטווח ארוך וללא כאב, לכל סוגי וצבעי השיער והעור. המוצר מתבסס על טכנולוגיה ייחודית, Thermicon, העושה שימוש בטיחותי ויעיל בחום להסרת שיער לאורך זמן. משפחת המוצרים כוללת גם את מכשיר no!no! Skin לטיפול באקנה ואת NO!No! Smooth עם הרכיב הפעיל Capislow, המאט את קצב צמיחת השיער.

נזכיר כי פוטמדקס דיווחה בתחילת השבוע כי מכרה מכשירי שיער ביממה שבה התקיים משחק הסופרבול בהיקף של 8 מיליון דולר, מדובר בעלייה של 15% ביחס לרצועת הזמן בשנה שעברה. לידיעה המלאה

דולב רפאלי, נשיא ומנכ"ל פוטומדקס התייחס להתרחבות בארה"ב: "אנו שמחים שמכשיר הדגל שלנו יימכר בחנויות רשת Bed Bath & Beyond ויהנה ממוניטין איכותי בערוץ קמעונאי מוביל. על אף שהגבלנו את הפיילוט למספר חנויות מצומצם, הוא זכה להצלחה רבה כך שאנו מצפים שהצעד הבא של השקה זו יהיה מוצלח אף יותר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה