seobiz
צילום: .shutterstock

שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט

תוכן בחסות | (1)

מהו שיווק דיגיטלי? מהן אפשרויות הפרסום העומדות לרשות מותגים ועסקים במרחבי הרשת? מהם הפרמטרים המקצועיים הנדרשים לתכנון מהלכי שיווק ופרסום באינטרנט ומדוע חשוב ומומלץ להסתייע בשירותיה של חברת שיווק דיגיטלי מובילה בתחומה? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

רשת האינטרנט בכלל ותחום ה-E COMMERCE (מסחר אלקטרוני) בפרט, שינו את הרגלי הצריכה של כולנו לאורך השנים האחרונות, כאשר הנגישות למרחב האינטרנטי באמצעות מכשירי הטלפונים החכמים, הובילה לכך שמחצית מפעולות הגלישה ברשת מתבצעות דרך הסמארטפונים השונים אותם כל אחד ואחת מאיתנו מחזיק בצמוד אליו 24/7.

כפועל יוצא מכך, כל פעילות שיווקית/פרסומית המיושמת על ידי אנשי עסקים, חברות מסחריות ובתי עסק בכל גודל ומכל תחום עסקי, חייבת לכלול בתוכה פעילות שיווקית דיגיטלית המבוססת על פלטפורמות שיווק ופרסום שונות ברשת האינטרנט. במקביל, נתח תקציבי הפרסום והשיווק ברשת האינטרנט הולך וגדל מדי שנה ועל פי הערכות מומחים בתחום השיווק והפרסום, תוך מספר מועט של שנים, תקציבי הפרסום המופנים למטרות שיווק ופרסום באינטרנט יעלו על תקציבי הפרסום והשיווק המופנים לכל אמצעי המדיה המסורתית הכוללת בתוכה את הפרסום בערוצי הטלוויזיה המסחריים, העיתונות המודפסת, פרסום ברדיו, שילוט חוצות וכדומה, כאשר ההערכות המקצועיות מדברות על כך שתקציבי הפרסום והשיווק הדיגיטלי יעלו על כל תקציבי הפרסום במדיה המסורתית גם יחד!

מהו שיווק דיגיטלי ומהן אפשרויות הפרסום העומדות לרשות מותגים ובתי עסק שונים במרחבי הרשת? שיווק דיגיטלי הוא למעשה מכלול אפשרויות הקידום, השיווק והפרסום העומדות לרשותכם במרחבי הרשת. שיווק זה מיושם באמצעות פלטפורמות שונות הכוללות בין היתר:    

  • קידום אתרים בגוגל- פעולה שיווקית המיועדת לבעלי אתרים המעוניינים לשפר את מיקומם בהתאם לפעולות חיפוש שונות המתקיימות במנוע החיפוש המוביל ביותר בעולם. פעולה זו מתקיימת בשתי שיטות מרכזיות, האחת, שיטת הקידום הממומן המכונה בשפה המקצועית PPC, והשנייה, שיטת הקידום האורגני המכונה בשפה המקצועית SEO.
 
  • שיווק ברשתות החברתיות - הגדרה כוללת למגוון רחב של פלטפורמות שיווקיות-פרסומית העומדות לרשותכם ברשתות החברתיות השונות, לרבות, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, יו-טיוב, גוגל + וכדומה.  
 
  • שיווק באמצעות תוכן - שיטת שיווק דיגיטלי המיושמת באמצעות הזנת תכנים שיווקים מקדמי מכירה באתרי נישה המותאמים לקהל המטרה הרלוונטי לכם ו/או בפורטלים גדולים במרחבי הרשת.
 
  • ניהול קמפיינים - שיטת פרסום "קלאסית" המבוססת על רכישת שטחי פרסום לצורך הצגת באנרים פרסומיים המפנים את קהל הגולשים לאתרי הלקוח ו/או לדפי נחיתה. שיטה זו הולכת ומשתכללת עם השנים והיא מיושמת גם במסגרת פעולות פרסום/קידום ממומן בגוגל.
 
  • בניית אתרים – בניית אתרי אינטרנט ויצירת מוצרי web וחומרי שיווק דיגיטלי הם חלק בלתי נפרד מתהליכי השיווק הדיגיטלי ברשת, עיצוב ובנייה של פלטפורמות איכותיות הם המפתח לשיווק המוצר או השירות באופן מוצלח.
 
  • פרסום מבוסס מיקום באמצעות אפליקציות ייעודיות
ועוד מגוון רחב של פעולות שיווק-פרסום ויח"צ אותן ניתן ליישם באמצעים דיגיטליים שונים המשלבים בין מכשירי הטלפונים החכם לבין רשת האינטרנט.

תכנון מהלכי שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט – כיצד? פעילות שיווקית - פרסומית ברשת האינטרנט חייבת להיות מותאמת לתחום העסקי בו אתם עוסקים, לסביבת התחרות הקיימת, למאפייני קהל היעד הרלוונטיים עבורכם ולהיבטים נוספים אליהם חשוב ומומלץ להתייחס לאורך כל שלבי התכנון.

יחד עם זאת, חשוב להבהיר ולציין שבדומה לכל פעילות שיווקית המתקיימת מחוץ לגבולות המרחב האינטרנטי, גם הפעילות השיווקית ברשת חייבת להיות מבוססת על רעיון שיווקי משכנע ומניע לפעולה שביכולתו להשיג את מטרות הקידום, השיווק והפרסום אותן הצבתם בפניכם. לצורך כך, אנו ממליצים לכם לאפיין את מהלכי השיווק הדיגיטלי והפרסום באינטרנט בהתאם לכל אחד מהפרמטרים הבאים:

  • הגדירו מראש את מטרות הפרסום באינטרנט/שיווק דיגיטלי הנחוצות לכם.
 
  • הגדירו את תקציב הפעילות המתוכננות על ידיכם.
 
  • הגדירו את קהלי המטרה העיקריים והמשניים אליהם תרצו להגיע במהלך הפעילות.
 
  • בדקו את פלטפורמות הפרסום השונות העומדות לרשותכם במדדי "עלות מול תועלת" בהתאם לכל אחת מההגדרות הקדומות המופיעות לעיל.
 
  • בססו את הפעילות השיווקית שלכם על רעיון שיווקי משכנע ומניע לפעולה – אחד ויחיד בכל פעם, זכרו את הכלל המפורסם מעולם השיווק המסורתי הטוען כי ברגע שזורקים כדור אחד לאוויר קיימת סבירות גבוהה שתתפסו אותו בחזרה מאשר שתזרקו שישה כדורים לאוויר ותדרשו לתפוס כמה שיותר מהם.
 
  • עקבו באופן מתמיד אחר פעילות המתחרים שלכם ברשת ומחוצה לה והתאימו את פעילותכם השיווקית לצרכי השוק בכל נקודת זמן המתוכננת על ידיכם.
חברת שיווק דיגיטלי - מהם השירותים המוצעים על ידה ומהו הערך המוסף לפעילות השיווקית שלכם באמצעותה? חברות אינטרנט המתמחות בשיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט הן למעשה סוג של משרדי פרסום דיגיטליים המאפשרים לכם למקד את מטרות הפעילות בהתאם לפרמטרים השונים אותם ציינו לעיל ופרמטרים מקצועיים נוספים המיועדים למקסם את הפעילות השיווקית המתכוננת על ידיכם. חברות שיווק דיגיטלי מובילות ומנוסות מעמידות לרשותכם מגוון רחב של שירותים מקצועיים המאפשרים לכם לנהל את מערכי השיווק הדיגיטליים בצורה הממוקדת והיעילה ביותר.

בין יתר השירותים המוצעים לכם על ידי חברת שיווק דיגיטלי מובילה ומנוסה בתחומה תוכלו למצוא:

  • שירותי אפיון ומחקר מקדימים המיועדים לצרכי הגדרת מטרות הפעילות, קהלי המטרה, סביבת התחרות וכדומה.
 
  • תמהיל מדיה המותאם לכל צרכי האפיון והמחקר השונים
 
  • תכנון אופטימאלי של התקציב העומד לרשותכם לצרכי הפעילות- במקום לבזבז את כספכם וזמנכם על ניסוי וטעייה, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת שיווק דיגיטלי היודעת להפנות את תקציבי הפרסום שלכם בהתאם לעקרון "עלות מול תועלת"
 
  • שירותי קריאייטיב מורחבים הכוללים: עיצוב גרפי וקופירייטינג לאמצעי השיווק הדיגיטלי הנדרשים
 
  • תפעול מהלכי השיווק והפרסום באינטרנט תוך כדי מעקב מקיף אחר תוצאות הפעילות בכל רגע נתון
ועוד מגוון רחב של שירותים היכולים לסייע לכם להגיע אל מטרות השיווק/פרסום ברשת בזמן הקצר ביותר.  

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מ-נ-י-פו-ל-צי-ה 20/02/2018 09:07
    הגב לתגובה זו
    כן עסק יקר, ככה מקדמים אתרים