5 דברים שיעזרו לכם לקדם את האתר הכי טוב

תוכן בחסות |

כל עסק שרוצה להגיע לקהל רחב של לקוחות חייב להחזיק אתר משל עצמו. כידוע אם אין לכם אתר באינטרנט, משמע שהעסק שלכם לא קיים. עם זאת, לא מספיק לבנות אתר ולתחזק אותו, צריך גם לקדם אותו. המטרה היא לדחוף את האתר שלכם לעמוד הראשון בגוגל, שכן רוב הגולשים נכנסים לתוצאות הראשונות ולא תמיד מתאמצים לבדוק את התוצאות בעמוד השני והסיכוי מאד נמוך שיבדקו גם את התוצאות בעמוד השלישי. מהניסיון שלנו בתחום קידום אתרים אורגני - ריכזנו עבורכם 5 דברים שתוכלו לעשות באתר כך שיקדמו אותו בצורה הטובה ביותר: אילו ביטויי מפתח האתר שלכם מקדם? לפני שמתחילים בקידום האתר, עליכם להבין אילו ביטויי מפתח יכולים להביא לכם את הקהל הרלוונטי. תוכלו להיעזר בכלי מחקר ביטויי מפתח של גוגל: Keyword planner – בעזרתו תוכלו להבין איזה נפח חיפושים יש לביטוי מסוים ואף לקבל רעיונות לביטויי מפתח נוספים. רצוי לבחור בביטויי מפתח ממוקדים ולא לבחור רק בביטויי מפתח כלליים רק כי יש להם נפח חיפושים גדול. למשל לקייטרינג יש נפח חיפושים של 3600 ואילו לקייטרינג בשרי יש נפח חיפושים של 590 כך שאם יש לכם קייטרינג בשרי, עדיף שתשאפו לקדם את הביטוי קייטרינג בשרי ולא קייטרינג שכן הביטוי הממוקד יספק לכם את קהל היעד הרלוונטי ביותר. בנוסף, עם הביטוי קייטרינג בשרי יהיה לכם קל יותר להגיע לעמוד הראשון עם במיוחד כשיש לו נפח חיפושים של 590. כמה זמן לוקח לאתר שלכם להיטען? כידוע, אנשים הם חסרי סבלנות ולכן כל שניה של עיכוב יכולה להוציא אנשים מכליהם, לכן אם האתר שלכם בנוי על פלטפורמת וורדפרס, רצוי שתתקינו תוספים שיצמצמו משמעותית את זמן הטעינה או תוספים שיצמצמו לכם את המשקל של התמונות שהעליתם לאתר. האם יש היררכיה נכונה של כותרות? חשוב להקפיד על כך שתהייה היררכיה נכונה של כותרות בעמודים. כלומר כותרת H1 לרוב תהייה הכותרת הראשונה שמופיעה בעמוד ותמיד תופיע רק פעם אחת. לכותרת H1 יש השפעה משמעותית על דירוג הביטוי בתוצאות החיפוש אם שילבו בה את ביטוי המפתח. אחריה יופיעו כותרות H2, H3 וכן הלאה, כותרות אלו יכולות להופיע מספר פעמים ורצוי שיהיו מסודרות בסדר היררכי.  להקים בלוג חשוב לדאוג לטריות של האתר, שזה אומר להקים בלוג באתר ולהעלות מאמר פעם בשבוע/בשבועיים. רצוי שהמאמר יהיה באורך שנע בין 350-1500 מילים, ושיהיה איכותי ומעניין. בסוף, המטרה היא שהגולשים ימצאו את התשובות לשאלות באתר שלכם והבלוג הוא מקום מעולה לספק את התשובות. יותר מזה, גוגל מסיקה מכך שהאתר דואג להיות פעיל כל הזמן דבר שיכול לשפר את הדירוג שלו. קישורים אחת הדרכים של גוגל להבין את רמת הסמכותיות של האתר, היא לראות כמה אתרים מפנים לאתר שלכם – כלומר ככל שיהיו לכם יותר הפניות מאתרים חזקים כך הדירוג של האתר ישתפר. רצוי להשיג את ההפניות לאתר מאתרי חדשות שנחשבים לאתרים חזקים ופופולריים או מאתרים שקשורים לתחום שלכם. המאמר נכתב על ידי חברת אוורסט, חברת שיווק דיגיטלי המתמחה  בפרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק וקידום אתרים.  אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר להתייעצות: 073-7024384 או במייל:  [email protected]

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה