ביהיפ מקדימה את כולם: יש מי שדואג להביא את השיווק הרשתי לישראל
כשהעולם מתרוקן ממשרות ל- ביהיפ יש את הפתרון
בזמן שמחקרים מראים על העלמות של מיליוני משרות וצונאמי בשוק התעסוקה, אשל עזר, יזם וקאוצ'ר בתחום השיווק הרשתי ומפיץ בחברת ביהיפ ((B:hip העולמית בישראל: "המציאות מחייבת אותנו לעלות על הרכבת הדיגיטאלית כי אחרת נשאר מאחור"
כבר 9 שנים שחברת בי היפ ישראל מלמדת מאות ישראלים כיצד לדאוג בעצמם לפרנסה שלהם ולשמור על עצמם גם בעולם שבו משרות נכחדות.
אנו ב-ביהיפ מאמינים כי ההתפתחות הדיגיטלית והשינוי בעולם המשרות הוא בלתי נמנע. מקצועות רבים שאנחנו מכירים היום כמו נהג מונית, מלצר, סיעוד ואפילו רואי חשבון ילכו וייעלמו בשני העשורים הקרובים. השינוי הדיגיטלי הוא ללא ספק המקור לבעיה אך כנראה גם הפתרון לה. לצד המקצועות שייעלמו בעקבותיו, הוא פותח עידן חדש לשוק תעסוקה מודרני וגמיש שאותו חברות כמו ביהיפ גילו כבר לפני כמה שנים. לצד המשרות שיצוצו בעתיד עקב המהפכה הדיגיטלית כבר היום ניתן לראות כיצד משרות מסוימות מתחזקות ומתעצמות ומקבלות לגיטימיות וכפתרון למצוקת התעסוקה העתידית. אחד מתחומי התעסוקה שככל הנראה יכבשו את השוק בשנים הקרובות ויהוו פתרון כבר היום ולבטח בעתיד הוא השיווק הרשתי. "העידן הדיגיטלי משנה את כללי המשחק ואת שוק העבודה ומחייב אותנו לדאוג לפרנסה שלנו לא רק היום אלא, גם בעוד עשור" מסביר אשל עזר.
כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו >> ביהיפ
ביהיפ: השיווק הרשתי משנה את החוקים
שיטת השיווק הרשתי, המוכרת לנו גם כשיווק רב-שכבתי (MLM), הולכת ותופסת בשנים האחרונות מעמד כעסק לגיטימי בעולם ככלל ובישראל בפרט. תנאי הכניסה הנוחים, ההכשרה הזריזה והסיכון הנמוך בהצטרפות מקנים את הביטחון והעצמאות הכלכלית עליה אנו חולמים יום-יום. אז במה בעצם מדובר? "שיווק רישתי היא שיטת זכיינות, שבה החברת האם מעניקה לכל אחד, ללא הבדל דת, גזע ומין וללא כל צורך בניסיון קודם את האפשרות לפתרון תעסוקתי", מציין אשל עזר. לאחר ההצטרפות, מעניקות חברות השיווק הרשתי כמו b:hip ליזם את הכלים והמיומנויות להצליח ומנגישה עבורו הזדמנות אינסופית לבניית רשת ולהתפתחות למקומות בינלאומיים. השיווק הרשתי מאפשר לכל אחד להפוך לעסק קטן בעלות נמוכה ותחת ליווי והדרכה צמודה של מומחים בשוק השיווק. העולם הזה נותן לכל אחד הזדמנות לנסות ולהפוך להיות מה שהוא תמיד חלם, להרוויח כסף וליהנות מסגנון החיים שמתאים לו.
אך לצד זאת, אם פעם היה מספיק רק לקום בבוקר וללכת לעבודה, לעבור את היום ולחזור הביתה. הרי שהמשרות בעולם הדיגיטאלי דורשות מאתנו זמינות 24/7, אחריות, משמעת עצמית ויכולות ניהול עצמאיות. יש מי שיסתכל על כך כחיסרון. בעולם הזה, לא מספיק להיות עובד טוב צריך להיות עובד שיוזם וממקסם את העבודה שלו. השיווק הרשתי עוד לא קיבל את הלגיטימיות שמגיעה לו ולעיתים סובלת השיטה ממיתוג שלילי בכלי התקשורת וברשתות החברתיות. יחד עם זאת, אופן העבודה לא מתאים לכל אחד ומי שנכנס לעולם הזה צריך להיות בעל סבלנות רבה לרכוש את המיומנות הדרושות ולסגל לעצמו אורך חיים שונה של עבודה. כמו בכל עבודה, לא הופכים למנכ"ל ביום אחד, אך היתרון המשמעותי בשיווק הרשתי הוא שההתקדמות תלויה רק בעובד, בהצבת היעדים וברצון לחלום וכלל לא באנשים שמעליו.
ביהיפ משחררת אתכם מכבלי יכולת ההתפרנסות כפי שכולנו מכירים. מומחים רבים בתחום הכלכלה והתעסוקה טוענים כי דווקא בראשית המאה ה-21 מעולם לא הייתה הזדמנות נכונה יותר להיכנס לעולם השיווק הרשתי. כבר בתחילת המילניום טען ביל גייטס, יזם, איש העסקים האמריקאי ואחד האנשים העשירים בעולם כי: "אם הייתי יכול להתחיל הכל מההתחלה, בוודאות הייתי בוחר בשיווק רשתי, שיטה מודרנית המקנה אפשרות ליזום בעולם החופשי". לצידו, גם דונלד טרמפ, כיום נשיא ארה"ב ו-וורן באפט טענו שהשיווק הרשתי היא ההשקעה הטובה ביותר שעשו כאנשי עסקים. לשיווק הרשתי, יש את השילוב המושלם בין הטכניקה, הפרקטיקה ועצמאות אינסופית. "תדמיינו שיש מקום עבודה שאין לו דרישות קבלה, שנותן לכם כלים, מכניס אתכם לתהליך למידה ומאפשר לכם לנהל את החיים בזמן שנוח לכם", מציין אשל אזר. "נותן לכם הזדמנות להתפרנס בכבוד מבלי שיסתכלו על מספר שנות הלימוד שלכם או על התפקיד הקודם, אלא תלוי רק ביכולות, בפוטנציאל ובסבלנות שלכם".
לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף על שיווק רשתי >> ביהיפ
במה ביהיפ שונה מתחומי יזמות אחרים?
בי היפ, בשונה מתחומי היזמות האחרים, מסטארט-אפ ועד הקמת מעדנייה, שבהם נדרש מהיזם להוציא מכיסו סכומי עתק שלרוב פוסלים את האפשרות מראש, השיווק הרשתי פותח את דלתו ליזמים זעירים מעוטי יכולת אך עם אמונה, מוכנות וסובלנות להצליח. השיטה נותנת כרטיס כניסה המאפשר עצמאות כלכלית וחופש להתפתח כיזמים. השיווק הרשתי אינו מפלה קבוצות באוכלוסייה ותנאי הכניסה אליו נמוכים. חברת ביהיפ מקנה למצטרפים קורס מזורז וסל מוצרים למכירה בכמה אלפים בודדים כך שגם מי שלא מגיע עם ידע במחשבים או הבנה דיגיטאלית יכול להשתלב בתחום
בנוסף לעצמאות הכלכלית והחופש, היתרון הגדול של שיווק רשתי הוא היותו שחקן מרכזי בעולם הגלובלי. באמצעות השיווק הרשתי ניתן לפתח רשתות קשרים ולהתפתח לשווקים בינלאומיים. השיווק הרשתי נתפס לעיתים כרשת של גיוס עובדים, אך הנכון הוא שהיא מבוססת קודם כל מוצרים ללקוחות קצת ועל בנייה של מערכת קשרים שבאמצעותה ניתן לפתח את עצמנו בעולם השיווק. ככל שהרשת שלנו כמפיצים או משווקים תורחב כך גם היציבות וההצלחה שלנו יגדלו בהתאם. החשוב בשיווק הרשתי הוא שהרשת נשארת אצל המשווק, גם במעבר בין החברות. הרשת הופכת לנכס דיגיטאלי בעל ערך רב שלהבדיל ממשרות שנעלמות הוא כאן כדי להישאר.