חיים טולדנו מציג: תגובה לרכישה שבוצעה בפברואר 2020
עסקים קטנים בישראל וביניהם גם גורם אלמוני בחברת טויגה מדיה בע"מ מגיבים למהלכים
האחרונים בנוף העסקי, ואף שולחים רמיזה וקריצה לקרני ההון שעלו לאחרונה לכותרות.
אופטימוב על הגל, חיים טולדנו מרים את הכפפה
אופטימוב על הגל, חיים טולדנו מרים את הכפפה
פברואר 2020 היה חודש מצוין עבור אופטימוב (Optimove) הישראלית - שרכשה את אקסונייט (Axonite) בסכום שלא אושר עדיין לפרסום. אופטימוב, למי שלא מכיר - עוסקת בפיתוח מערכת לניהול מערך השיווק הממוקד של ארגונים וחברות, תוך שימוש בטכנולוגיה המבוססת על בינה מלאכותית. החיבור הנוכחי עם אקסונייט יאפשר לאופטימוב לאסוף נתונים רבים ממספר מערכות, לנתח אותם ולהגיב להם בזמן אמת, זאת בשונה מהתנהלותה לפני הרכישה, שם יכלה לבצע את כל אלו רק בדיעבד.
"מדובר בחיבור נכון ומתבקש, ואני צופה שרכישה זו תביא את אופטימוב לשיפור ברווחיות והצלחה בטווח הקצר והארוך" אמר בתגובה חיים טולדנו, יועץ פיננסי מוכר ומוערך בזירה הבורסאית בישראל. "מחמם את הלב לראות חיבור שכזה בין חברות ישראליות, ואני מקווה שנראה עוד כאלו בעתיד הקרוב - אלו מהלכים שמצמיחים את המשק המקומי ולמעשה מסייעים לכולנו". טולדנו, ששמו הולך לפניו גם כיועץ כלכלי בינלאומי, פעיל כבר למעלה מ-20 שנה בסיוע ברכישות מסוג זה, בגיוסי הון ובמיזוגים.
למידע נוסף בקרו בבלוג של חיים טולדנו.
חשדות טובות, ומה קשורה טויגה לכל זה?
על אופטימוב שמענו עוד ב-2018, כאשר רכשה את דינמיק-מייל (DynamicMail) הישראלית אף היא, בכ-2 מיליון דולר. במרוצת השנים צמחה אופטימוב וכיום היא מעסיקה מעל ל-260 עובדים במספר אתרים ברחבי העולם.
"זהו חיבור שהיה פשוט בלתי נמנע" אמר אתמול אחד הבכירים של טויגה מדיה בע"מ. "היכולות של אקסונייט כאילו נתפרו במיוחד לצרכיה של אופטימוב, כך שמהלך זה היה מתבקש ולבטח יתרום ל-2 החברות". עוד הוסיף ואמר כי "אנו רואים גידול במספר הרכישות של חברות ישראליות, נתון שמשמח את כולנו - אך יחד עם זאת ישנן עוד חברות רבות שמציעות כלים ושירותים נהדרים, אך הן לא מקבלות במה ראויה להציג את יתרונותיהן. אני מרים את הכפפה ומזמין את בעלי הקרנות לבוא, לראות ולהתרשם".
אודות טויגה מדיה בע"מ
טויגה מדיה בע"מ נוסדה בשנת 2008, ומאז מעניקה ללקוחותיה תמיכה אינטרנטית ותמיכה בפרויקטים המשלבים הטמעת טכנולוגיות חדשות בסקטור הפיננסי. טויגה מוכרת כחברה שמאמינה מאוד בקידום עובדים ומתן הזדמנויות להתפתחות ואף למעבר לחברות מתחרות - אך באותה נשימה מתגאים באחוזי הנטישה הנמוכים של עובדיה, ככל הנראה בזכות התנאים הנלווים המוענקים להם, ומגוון הפעילויות "מחוץ לשעון" שהיא מתפעלת.