
היתרונות של מערכת SAP לעסקים
מערכת SAP היא תוכנה לניהול העסק שרבים מהעסקים משתמשים בה. מדובר על תוכנה אשר מציעה פתרון חכם ויעיל לניהול העסק מבחינת הכספים, מכירות, קשרי לקוחות, CEM רכש, מלאי ולוגיסטיקה, ייצור, שירות וניהול דו"חות. הודות למערכת זאת ניתן ליעל ולנהל בפשטות את פעילות העסק ואף לקבל החלטות נכונות ומהירות על סמך ידע זה בזמן אמת.
מהי מערכת SAP? מערכת SAP היא מערכת חכמה ויעילה לניהול העסק. מערכת זאת מתאימה לכל סוגי העסקים החל מעסקים קטנים ועד לעסקים גדולים. היא מותאמת לצרכי העסק וניתן לקבל ממנה מידע רב אודות העסק בין אם זה לגבי המכירות, מלאי ולוגיסטיקה, קשרי לקוחות, ניהול דו"חות ועוד. למערכת עצמה יותר משישים אלף לקוחות ומעל מיליון משתמשים בעולם. התוכנה עצמה מותאמת לצרכי העסק ומגיעה עם ממשק קל וידידותי למשתמש כך שקל מאוד לעבוד איתה ולהגיע לתוצאות טובות בעסק, והכי חשוב לקבל את ההחלות הנכונות לעסק ולרווחיות שלו.
יתרונות מערכת SAP מערכת SAP מאפשרת לא מעט פתרונות שונים בענפים שונים שעוזרים בקבלת החלטות נכונה לעסק. גמישותה עוזרת לענפים תעשייתיים שונים כגון: תעשיה, מחסנים והפצה, קמעונות ועוד לקבל את ההחלטות הנכונות ולשלוט על הנעשה בעסק. יתרונות מערכת SAP כוללת לא מעט יתרונות על פני שיטות אחרות. יתרונות אלה כוללים:
ניהול ייצור- הודות למערכת SAP ניתן לנהל בצורה מקיפה ומלאה את מערך הייצור בארגון, להקים עצי מוצר, לנהל הזמנות ייצור בהתאם לסטטוס הקיים, לנהל משאבים, לעקוב אחרי המלאי ולבצע גריעה ואף לקלוט מוצרים מוגמרים בסיום הייצור. הודות לניהול הייצור ניתן לתכנן ולשבץ את הוראות הייצור בהתאם לסדר העדיפויות הרצוי לעסק. השליטה על תהליך הייצור באמצעות דו"חות מובנים ונוחים לשימוש עוזרת עד מאוד לעסק ולקבלת ההחלטות.
ניהול רכש - מערכת SAP מאפשרת לנהל את הרכש בצורה יעילה ונוחה. החל משלב בקשת הצעת המחיר מהספר ועד ליצירת הזמנת הרכש ותשלומה לספקים השונים. כך שאתם שולטים על הפעולות השונות באמצעות המסמכים השונים החל ממסמכי דרישת רכש ועד לתשלום לספקים ודו"חות רכש.
ניהול מלאי - מערכת SAP מאפשרת לקבל מידע עדכני ומדויק על תהליך קליטת וניפוק המשלוחים השונים, מלאי ומיקומם של הפריטים במחסנים ואיתורם. כך שניתן להפיק דו"חות שונים בהתאם לשיטות השונות . באמצעות ניהול המלאי ניתן לעקוב אחרי תנועות המלאי ולדעת מה קורה עם המלאי בכל רגע נתון. כמו כן, ניתן לקבל ניהול פריטים, מחירונים, מחסנים, איתורים, הנחות, ספירת מלאי ועוד.
ניהול כספים - באמצעות מערכת SAP ניתן לבצע פעולות יום יומיות בקלות וביעילות רבה. פעולות אלה כוללות: תנועות יומן, ניהול לקוחות וספקים, התאמות, דפי בנק, תשלומים, דו"ח מאזן , דו"ח רווח, ניהול רכוש קבוע, דו"ח רווח והפסד ועוד.
ניהול שירות- מערכת SAP מאפשרת ניהול יעיל ונכון של כל פעילויות שירותי התמיכה שהחברה מספקת ללקוחו תאו לשירותי התמיכה השונים. באמצעות ניהול שירות ניתן לייעל את פעילות העסק ולייעל את העבודה בצורה טובה יותר. פעולות כגון: קריאות שירות, כרטיס ציוד לקוח, ניהול חוזי שירות , תמיכה בלקוחות, הפקת דו"חות ועוד הן חלק מהפעולות שניתן לבצע במערכת ניהול השירות בסאפ.
ניהול מכירות- מערכת SAP מאפשרת לנהל את מכירות העסק בצורה יעילה ונוחה החל משלב יצירת הקשר עם הלקוח ועד לסגירת המכירה השירות והתמיכה. בתהליך זה ניתן להפוך לידים ללקוחות, להגדיל את מכירות ורווחיות העסק ואף ליצור מעקב אחר קמפיינים, פעילויות שונות, הצעות מחיר , תעודות משלוחים, חשבוניות מס וזיכויים, דו"חות ועוד.