הטכנולוגיה של חברת TCM מחוללת מהפכה בתחום ה- eCommerce

חברת TCM היא החברה המובילה בישראל, ואחת מהחברות המובילות בעולם, בתחום ניהול והשבחה של חנויות דיגיטליות. שוחחנו עם המייסדים והמנכ"לים המשותפים בחברה, גבי ושני בר, כדי שיפרטו לנו מעט על הטכנולוגיה פורצת הדרך של TCM

 | 
telegram
(1)

מאת: רוני שלום  24/9/20
בעקבות משבר הקורונה, בכל רחבי העולם אנשים משנים את האופן בו הם רוכשים מוצרים ועוברים לרכישה באמצעות האינטרנט, החל ממוצרי אלקטרוניקה ועד קניות מהסופר. פלטפורמות המסחר הגדולות ביותר, כגון אמזון, שופיפיי, עלי אקספרס, איביי ועוד, חוו עליות עצומות בזמן משבר הקורונה וזאת בזמן שרוב המשק העולמי נקלע למשבר.
חברת TCM, אשר נוסדה על ידי שני וגבי בר - שמכהנים כמנכ"לים משותפים בחברה, היא חברת פינטק (FinTech) אשר עוסקת בניהול והשבחה של חנויות דיגיטליות. לאורך פעילותה, הצליחה החברה לפתח טכנולוגיה חדשנית אשר הופכת את תהליך ההשבחה והניהול של החנויות המקוונות לפשוט ובאוטומציה כמעט מלאה, באמצעות טכנולוגיות AI, Big-Data ו-Machine learning.
ישבתי עם בני הזוג בר לשיחה, על מנת שירחיבו מעט על הטכנולוגיה המתקדמת וכדי שיסבירו כיצד הם הובילו את חברת TCM בחוד החנית של תחום האיקומרס, אשר צומח בקצב מואץ בעקבות משבר הקורונה.

איתור חנויות דיגיטליות
"החברה שלנו היא חברת טכנולוגיה", מספרים גבי ושני בר. "אנחנו שמים דגש מאוד גדול על פיתוח המערכות שלנו, אותן הקמנו מאפס. קיימות מספר מערכות עליהן מתבססת הפעילות שלנו, המשלבות ניתוח של כמות אדירה של נתונים בתהליכי Big-Data ואנליזה שלהם, תהליך קבלת החלטות אוטומטי בהתבסס על הנתונים באמצעות מערכות AI ו-Machine Learning, ותכנון אוטומטי מלא של מסעות השיווק עבור המוצרים בחנות המקוונת".
"אחת מהמערכות הבולטות שלנו, אשר מעניקה לנו יתרון גדול על פני המתחרים, היא מערכת האיתור שלנו. באמצעות סריקה של פלטפורמות מסחר כמו אמזון, שופיפיי ואיביי, אנו מסוגלים לאתר חנויות מקוונות בעלות פוטנציאל, והמערכת מזהה אותן באמצעות אנליזה של כמויות מידע אדירות. זהו פיתוח ייחודי של חברת TCM ואחת מאבני היסוד שלנו".
חברת TCM עושה שימוש בטכנולוגיית Data Mining בשילוב עם תהליכי Machine Learning (למידת מכונה) ובינה מלאכותית, הן כדי לאתר חנויות בעלות פוטנציאל גבוה והן בתהליך ההשבחה עצמו.

מערכת חיזוי - Predictive Analysis
הטכנולוגיה של TCM מאפשר לנתח מעל ל-300,000 מוצרים ביום ומיליוני מוצרים בחודש, בתהליך של סריקת זירות המסחר הגדולות כמו אמזון למשל, ולאחר מכן לנתח את הנתונים שהתקבלו, ובאמצעותם לקבל החלטות על מנת לבצע אופטימיזציה עבור החנויות שנמצאות בניהול של TCM.
בנוסף, המערכת מצליחה "לחזות" אילו מוצרים ימכרו יותר או פחות, מהם המיקומים הגיאוגרפיים בהם קיים ביקוש גדול יותר עבור מוצר מסוים, מהי התחרות באותו פלח שוק ומי הם המתחרים העיקריים, סריקת ביקורות כדי להבין היכן המתחרים לא מצליחים לספק מענה ומה הרווח הפוטנציאלי - כל זה ללא מגע אדם ובתהליכי AI ו-Machine Learning.
צפו בסרטון - מערכת החיזוי (Predictive Analysis) של חברת TCM:

כותרת ראשית

- כל הכותרות

"באמצעות מערכת החיזוי שלנו, ניתן לשפר פלאים את הביצועים של החנויות אותן אנו מנהלים", מסביר גבי בר. "אנחנו מקבלים תמונת מצב מלאה ומרוכזת בזמן אמת, שמאפשרת לנו לקבל החלטות מדויקות. הנתונים עצמם מונגשים בצורה מהירה וברורה וניתן לבצע החלטות מיידיות המשפרות את ביצועי החנות. יכולת החיזוי ביחד עם המקצועיות של מנהלי החנויות שלנו, יוצרים שילוב מנצח".
בר הוסיף: "כמות הנתונים שאנחנו שואבים מהאינטרנט היא אדירה, לכן זה בלתי אפשרי לעבור עליהם בצורה ידנית. המערכות שלנו יודעות לקחת את מה שחשוב ולנפות את מה שאינו רלוונטי, כך שהשורה התחתונה שמתקבלת מכילה מידע שימושי ופרקטי".

תכנון קמפיינים שיווקים באוטומציה מלאה
מערכת נוספת שפיתחה  חברת  TCMמסוגלת לייצר קמפיינים שיווקיים עבור החנויות הדיגיטליות שבניהול החברה, ברמת המוצר הבודד. "המערכת למעשה סורקת את החנות ויודעת לזהות, באמצעות הטקסט ותמונת המוצר, באיזה מוצר מדובר ומהם מאפייניו. לאחר הסריקה המערכת מחוללת מודעות שיווקיות, בתהליך אוטומטי לגמרי באמצעות טכנולוגיות AI ו-Machine Learning, המכילות גם תמונה וגם טקסט", מסביר גבי בר.
"בהתבסס על כמות מאוד גדולה של נתונים, המערכת גם יודעת "לטרגט" את קהל היעד, על ידי התאמה של מילות החיפוש הרלוונטיות והיבטים של קהל היעד (מגדר, טווח גילאים וכו'). המערכת בעצם מקצרת את העלות ואת משך הזמן של תכנון הקמפיין השיווקי, ומאפשרת יצירה של מאות של מודעות בזמן קצר. מה שבעבר היה נעשה באופן ידני, על ידי אנשי פרסום דיגיטלי ובעלות גבוהה, נעשה כעת באופן אוטומטי לגמרי", הרחיב בר.
אך זה לא הכל, המערכת של TCM מסוגלת גם לבצע תהליכי אופטימיזציה לקמפיין השיווקי באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית. כלומר, מדובר ב-"Game Changer" אמיתי, היות ואין צורך במאות ואף אלפי שעות העבודה שהושקעו בפרסום ואופטימיזציה של מודעות בעבר.

שקיפות מלאה מול בעלי החנויות
אחד מהדברים החשובים ביותר עבור TCM היה לייצר מערכות אשר יעניקו שקיפות מלאה של ביצועי החנות מול הבעלים של החנויות הדיגיטליות. "כנות, אמינות ויושרה אלו חלק מהערכים המרכזיים עליהם מתבססת TCM", סיפרה שני בר. "הבעלים של החנויות אותן אנו מנהלים יכולים לראות בכל עת את הביצועים של החנות, ממש בשידור חי. יצרנו ממשק 'דאשבורד' ייחודי באמצעותו ניתן לראות את כל הנתונים המגיעים ישירות מהחנות, הפעולות שננקטו וכן הלאה"
"בנוסף, יצרנו גם אפליקציית מובייל חדשה, אליה ניתן להתחבר מכל סמארטפון ולקבל תמונת מצב בזמן אמת. אנחנו תמיד פועלים על מנת להרחיב את השקיפות שלנו מול בעלי הנכסים, האפליקציה היא עוד חלק בתהליך זה", הרחיבה בר.

בחוד החנית של הטכנולוגיה
לאורך השיחה של עם המנכ"לים המשותפים, גבי ושני בר, היה ברור כי אחד הדברים החשובים ביותר עבורם הוא לשמור על היתרון הטכנולוגי של חברת TCM. "אנחנו עושים את כל המאמצים כדי להישאר בקדמת הטכנולוגיה ולפתח מערכות מהפכניות בתחום ה- eCommerce", אמר בר וסיכם:
"לקראת ההשקה הראשונית שלנו בבורסה האוסטרלית הצגנו את הטכנולוגיה לחתמים והם התרשמו מאוד מהיכולות שלנו, אשר נמצאות בתחרות עם החברות המובילות בעולם, אנחנו נמשיך לפתח את הטכנולוגיה שלנו וליצור מערכות נוספות שישפרו את ביצועי החנויות הדיגיטליות שבניהולנו גם בעתיד, בכל המרץ".

לבדיקת אפיון, התאמה והצטרפו https://lp2.tcmdigital.co.il/l/tcm-digital/
לאתר החברה:  https://tcmdigital.com/

 

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות