מתכננים מחדש את המרחב המשרדי

בחודשים האחרונים, מלבד האתגרים הברורים שהביא עמו נגיף הקורונה, אנו מתמודדים עם שינויים נרחבים ברמה הארגונית ובתרבות העסקית. עובדים רבים עוברים לעבור מהבית ומשרדים משנים את תצורתם, על מנת לספק מרחבים בטוחים ומותאמים יותר לעובדים שעדיין מגיעים למקום העבודה. לקראת ההתארגנות מחדש, אלו כמה נקודות ששווה לקחת בחשבון.

 | 
telegram

לבחון מחדש את המרחב הפרטי שלנו

לאלו מאיתנו שנשלחו לעבוד מהבית, זוהי הזדמנות להתאים סביבה משרדית ראויה. עד כמה שהכנת דו"חות או ביצוע שיחות טלפון מהמיטה בפיג'מה עם הלפטופ על הברכיים יכול להיראות מפתה בימים הראשונים, מאוד מהר הקסם פג ואנו עשויים לגלות שכדי לעבוד ביעילות, דרושים פתרונות נוחים. ישנו מגוון של שולחנות משרדיים ופתרונות ישיבה ארגונומיים שישתלבו נהדר בחדר העבודה הביתי ובמחירים המתאימים לתקציב ושווה שנשקיע בהם.

פתרונות חכמים למשרדים

כל פינה במרחב יכולה בעת הצורך להפוך למשרד. השאלה היא – מה נדרש לנו במהלך יום העבודה. האמצעים הנכונים יכולים לספק שימושים נרחבים ונוחים יותר לכלל העובדים ולענות על הצרכים הבסיסיים ביותר של המשרד כמו פרטיות, הפרדה אקוסטית ראויה, תאורה ונוחות.

מחיצות דקורטיביות

גם אם מדובר בחלל אחד גדול, אין שום סיבה שלא נוכל לייעד בו אזורים שונים. על ידי שימוש במחיצות פשוטות נוכל לייעד אזורים לשיחות טלפוניות הרחוקות מהמתחמים הדורשים יותר ריכוז ופרטיות. מחיצה מחוררת או עם דוגמאות תאפשר מעבר של תאורה טבעית, תחסוך בהוצאות אנרגיה ותשרה אווירה נעימה יותר.

תאורה מתאימה

חשוב שנשאל את עצמנו אילו מטרות ישרת החלל. האם מדובר בחדר ישיבות או בחלל מלא בשולחנות ומחשבים? האם עליו להשרות אווירה אינטימית או לעודד יצרנות? לגוון וטמפרטורת התאורה עשויה להיות השפעה משמעותית על חוויית השימוש בחלל.

ריהוט מודולארי

מצבים מיוחדים דורשים גמישות. לכן, חשוב שיעמדו לרשותך פריטי ריהוט שמאפשרים שימושים מגוונים וניידות נוחה. כיום יותר מאי פעם, הפתרונות הם מגוונים וגמישים. החל מציוד מודולרי ועד פתרונות אחסון וישיבה, אין גבול למה שניתן לעשות עם המשרד.

לשמור על התקציב

תקופות של משבר כלכלי מעוררות בכולנו את הצורך לצמצם הוצאות. המעבר לעבודה מהבית והשינויים במקום העבודה עשויים לגרור הוצאות של ריהוט נוח, ציוד אלקטרוני ואולי אף על שיפוץ. לפני הכול, מומלץ לקחת בחשבון כמה נקודות בתוך חוסר הוודאות:
  • לא ברור לכמה זמן נזדקק לפתרונות החדשים, אם בכלל
  • התפקיד והצרכים שלנו ממרחב העבודה החדש יכולים להשתנות מרגע לרגע
  • ההכנסות עשויות לרדת משמעותית בתקופה זו וחשוב שנתאים את ההוצאות שלנו על פי התסריט הגרוע ביותר
לאור הנקודות הללו, חשוב שנקדיש מחשבה על שדרוג המשרד ובעיקר ניכנס לפרופורציות. גם אם אכן מדובר בהזדמנות פז, כדאי לקחת בחשבון שהכול יכול להשתנות ולוודא שהתכנון החדש לא יהפוך למועקה.

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות