פיתוח חדש במערכת הנהלת חשבונות: קליטת מסמכים אוטומטית באמצעות בינה מלאכותית
המגמה בעשורים האחרונים היא מאוד ברורה – הכל עובר להיות יותר טכנולוגי ויותר דיגיטלי; תיאומים בוואטסאפ, פגישות בזום, קבוצות בפייסבוק, הרצאות ביוטיוב, נשיאים בטוויטר. אין להתפלא, אם כך, שגם תחום ניהול העסקים עבר תהפוכות טכנולוגיות רבות וכיום הוא מתבסס יותר מתמיד על האינטרנט. אם אתה לא אונליין, אתה כנראה לא און בכלל
אך עם השינויים והתמורות של סוף המאה ה-20 ותחילת המאה ה-21, עדיין ישנם הרבה שרידים מ"העולם הישן" שהופכים את ניהול העסק ליותר מסורבל, איטי ומיושן. לדוגמה, חשבונית הנייר שעדיין עסקים רבים משתמשים בה, היא אחת מהן. אמנם יש שינוי כיוון ברור לעבר חשבוניות דיגיטליות בשנים האחרונות, אך חשבוניות נייר עדיין נמצאות בשימוש רב.
הבעיה להרבה עצמאים ועסקים שכן עברו למודל ניהול עסק והנהלת חשבונות מבוסס-אינטרנט היא שהרבה עסקים אחרים, איתם הם מתנהלים בשגרה, כן עדיין משתמשים בחשבוניות נייר. ובעוד הנהלת חשבונות אונליין מתעדכנת מיידית בזמן אמת ופשוטה לתפעול, התעסקות עם מסמכים פיזיים היא באופן יחסי הרבה יותר מגושמת ומכבידה.
על מנת לתת מענה לפער הזה, משרד רואי החשבון אהרן ושות’ פיתח פונקציה חדשה ומלהיבה כחלק מהמערכת לניהול עסק פרי פיתוחו של המשרד, AccountIT: קליטת מסמכים אוטומטית.
שלח ושכח – כשבינה מלאכותית פוגשת הנהלת חשבונות
אם אתם בעלי עסקים קטנים ועצמאים, אתם בטח מכירים את המנהג החודשי או הדו-חודשי הידוע: הגשת חשבוניות הוצאות לרואה החשבון. לאחר שבעל העסק אוגר ואוסף את החשבוניות הרבות שהצטברו במשך התקופה, הוא מגיש אותן בשקית מגושמת לרואה החשבון שיצטרך להוציא כל חשבונית וחשבונית, לנתח אותה ואת ההוצאה, ואז לחשב את סכום קיזוז המס שניתן לשקלל לעסק.
זהו תהליך שגוזל זמן רב לרואה החשבון, ובהתאמה, מייקר משמעותית את הוצאות הנהלת החשבונות של בעל העסק!
כעת תארו לכם מצב שבו ברגע שמקבלים איזושהי חשבונית הוצאה, בעל העסק פשוט מצלם אותה עם הטלפון שתמיד נגיש בכיס, ובלחיצת כפתור מעלה אותה למערכת ממוחשבת של הנהלת חשבונות העסק. המערכת מעבדת בעצמה את נתוני החשבונית באמצעות מנגנון בינה מלאכותית ותוך דקות ספורות מעדכנת את נתוני הנהלת חשבונות העסק.
זהו תהליך עם הרבה פחות התעסקות ובזבוז משאבים של בעל העסק ורואה החשבון, ומוזיל משמעותית את הוצאות הנהלת החשבונות של בעל העסק!
ובכן, אתם לא צריכים לדמיין יותר, כי מערכת מתקדמת כזאת כבר קיימת.
מקום אחד לניהול העסק
מערכת AccountIT לניהול עסק של משרד רואי החשבון אהרן ושות’ נועדה לתת מענה גם לבעלי עסקים שזקוקים להוזלת עלויות של הוצאות העסק השגרתיות מצד אחד, אך מצד שני דווקא להקפיץ בכמה רמות את יכולות השליטה, הבקרה, הניתור והניתוח של עצמאים ובעלי עסקים. ולמה לא בעצם? הטכנולוגיה שינתה לחלוטין כמעט כל תחום אחר בעולם, כעת הגיע גם תורם של העצמאים ליהנות משירותי הנהלת חשבונות יעילים וזולים יותר.
בנוסף לפונקציית קליטת מסמכי הוצאות אוטומטית, המערכת גם מכילה אפשרויות מתקדמות נוספות שבעלי עסקים זקוקים להן: הפקת חשבוניות וקבלות דיגיטליות, יצירת דוחות למס הכנסה ומע"מ, אפשרויות ניהול של לקוחות, ספקים, מלאי ועוד.
מהיר, נוח וקל יותר, במחיר זול יותר
זה בעצם אולי היתרון הגדול ביותר של מערכת מתקדמת לניהול עסק: היא נוצרה, פותחה ומשתדרגת באופן קבוע על ידי מחלקת הפיתוח של משרד רואי חשבון. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהמערכת עונה על כל הסטנדרטיים החוקיים והמשפטיים הנחוצים, והפונקציות השונות מתלבשות על צרכי בעלי העסקים כמו כפפה ליד.
עולם הנהלת החשבונות עובר שינוי טכנולוגי דרמטי, והופך את מלאכת ניהול העסק למהירה, נוחה, ופשוטה יותר; השיפורים הדרסטיים באיכות, בנגישות ובמידיות של שירותי הנהלת החשבונות עם הטכנולוגיה דווקא מפחיתים את העלויות.
האם גם אתם מוכנים להצטרף לעולם החדש?