קניות אונליין
צילום: shutterstock

יש לכם חנות בשופיפיי? אפליקציית twik תהפוך עבורכם יותר גולשים לקונים – באופן אוטומטי.

הפתרון של שופיפיי מאפשר לכל בעל עסק להקים חנות בקלות. ומה לגבי הגדלת המכירות בקלות? תכירו את הטייס האוטומטי שיוביל יותר גולשים לביצוע רכישות, בקלות ובמהירות.

תוכן בחסות |

הכתבה בשיתוף: twik מאז שהחל משבר הקורונה, עלה במאות אחוזים היקף רכישות האונליין ברחבי העולם. מטבע הדברים, הצורך בחנות ווירטואלית הלך והתעצם בתקופה הזו, והחדשות הטובות: פלטפורמות מסחר דוגמת שופיפיי מעניקות לצורך הזה מענה, ומאפשרות לבעלי עסקים להקים חנות ווירטואלית בקלות ובמהירות.

קרדיט: שאטרסטוק

זה לא אומר שהמכירות מגיעות באותה הקלות... אחרי הכל, פלטפורמות להקמה מהירה של חנויות ווירטואליות כבר יש, אך עד לא מזמן, לא היה פתרון שמאפשר באותה הקלות להגדיל את המכירות בחנות. ומה שווה חנות ווירטואלית, אם היא לא מניבה מספיק מכירות?

המכירות מדשדשות? זו כנראה הסיבה רבים מבעלי החנויות הווירטואליות מייחסים את הדשדוש במכירות לתחרות הצפופה או לרמות המחירים בחנות. אך האמת היא שבמקרים רבים, הסיבה לנטישת הגולש היא דווקא החשיפה לריבוי אפשרויות, שמוביל לשיתוק ולחוסר יכולת להחליט. הפסיכולוג האמריקאי בארי שוורץ הגדיר זאת כ"פרדוקס הבחירה": ככל שאנחנו חשופים ליותר אפשרויות, כך אנחנו אומללים יותר. ברמה הצרכנית, ריבוי האפשרויות מוביל לשיתוק ולחוסר החלטה.

תארו לעצמכם שהייתם יכולים להתאים לכל גולש שמגיע לחנות שלכם בשופיפיי בדיוק את המוצר שהוא רוצה או צריך – כמה הייתם יכולים להקל עליו, ולהגדיל את הסיכוי שיבצע רכישה? את הפעולה הזו ממש מבצעת אפליקציית twik לשופיפיי.

איך מגדילים את המכירות בחנות בצורה אוטומטית? באמצעות אפליקציית twik – אפליקציית פרסונליזציה לשופיפיי, שמציגה לכל גולש בדיוק את המוצרים שהוא צריך, ומסייעת לכם להגדיל את המכירות. האפליקציה מארגנת באופן אוטומטי את המוצרים בחנות, בהתאם לצרכים והמאפיינים של כל משתמש. באופן הזה לקוחות פוטנציאליים יכולים למצוא בקלות את הפריטים שהם מחפשים, להימנע מהצפת יתר, ליהנות מחוויית קנייה מותאמת אישית – וכמובן לרכוש יותר. איך הקסם הזה קורה? אפליקציית טוויק מבוססת על רכיבי בינה מלאכותית ועסקית, שמנתחים את מאפייני הגולש בהתאם לעשרות פרמטרים. ניתוח זה מוביל לשינוי אקטיבי של מבנה החנות הווירטואלית בשופיפיי, בהתאם למה שאותו גולש צריך. ממש כמו מוכר בחנות פיזית שלומד להתאים את עצמו לצרכים של כל קונה ולהציע את מה שמתאים עבורו, עם הבדל אחד: טוויק אוספת על הלקוח הפוטנציאלי הרבה יותר מידע –  בלי לשאול אותו אפילו שאלה אחת.

איך החנות מתאימה את עצמה לכל גולש וגולש? לצורך הגדלת המכירות, אפליקציית טוויק מארגנת מחדש את התפריט, מסלולי הניווט והמוצרים המוצגים בהתאם לצרכיו וכוונותיו של כל גולש וגולש. באופן הזה הפתרון של טוויק מניע הרבה יותר גולשים לביצוע הפעולה הרצויה – מהוספה לעגלה והשארת פרטים ועד ביצוע רכישות. ובשורה התחתונה: התקנת אפליקציית טוויק בחנות הווירטואלית בשופיפיי, מאפשרת לבעלי חנויות להפיק הרבה יותר מהתנועה שמגיעה לחנות. כל זאת בדיוק מרבי, ובכפוף לחוקי הפרטיות הבינלאומיים. איך מתחילים? כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את האפליקצייה של טוויק. מיד לאחר שיוך האפליקציה לחנות בשופיפיי, היא מתחילה לעבוד עבורכם ולהגדיל את כמות המכירות. בלי התעסקויות מיותרות – ובלי צורך בקוד. כמה פשוט, ככה יעיל. הפתרון השל טוויק הוא הראשון מסוגו בעולם, שמציע פרסונליזציה מלאה של חווית הקנייה בחנות, ולא מסתפק בהתאמות קטנות ובלתי מורגשות. פרסונליזציה שמובילה במקרים רבים לגידול של עשרות אחוזים במכירות, והכל בצורה אוטומטית.

כל אלו הובילו את טוויק לפסגת האפליקציות המועדפות של שופיפיי:  טוויק הוכתרה כאחת מ- 4 האפליקציות הנבחרות ע"י צוות שופיפיי, וחשוב מכך – היא הפכה לבחירה המועדפת של חנויות ווירטואליות רבות, שמגדילות בעזרתה את המכירות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה