איך להצליח להגדיל את המכירות לקראת החגים

 | 
telegram

בעלי עסקים רבים מחכים לחגי תשרי בכיליון עיניים על מנת להגדיל את המכירות בעסק כדי לפצות על העדר ההכנסות בשנה הרגילה. וזה עוד בשנה ללא קורונה. צריך לזכור שחגי תשריי הם רק ההתחלה של חודשיים שלושה של חגיגת קניות שמסתיימת בסוף נובמבר עם יום הרווקים הסיני ו-CYBER MONDAY.
השנה כמות המכירות היא קריטית ליציבות ולשרידות של לא מעט עסקים שנאלצו לקחת הלוואות או להחזיר מענקים. אז איך מכינים את השיווק של העסק לקראת חגי ספטמבר להקפצת המכירות פי 4 ואף יותר?
הדבר הראשון והחשוב ביותר היא בניית  קשר ישיר ורצוף עם הצרכן במגוון דרכים רבות ככל האפשר ולא להסתפק בפעילות השוטפת הרגילה. אם בשוטף מעל 70% מהעסקים בישראל מתפרנסים מתנועה של פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק ,זה לא מספיק.

הסיבה הראשונה שזה לא מספיק, היא שעלויות הפרסום (בעיקר בפייסבוק) מתייקרות ככל שמתקרבים למועדי החג. פייסבוק היינה פלטפורמה המגישה פרסומות לקהל שבוי והיא עובדת בשיטה של CPM , שזה אומר חשיפות של מודעות לקהלים שונים במודל של עלות ל-1000 חשיפות. ככל שיותר מפרסמים נכנסים לתחרות על הצרכנים ,העלות להציג את אותן 1000 חשיפות עולה. פשוט מודל של היצע מול ביקוש קלאסי.
לכן מומלץ להקדים את הפעילות ככל שניתן. ההמלצה שלנו לפעול 3-4 שבועות לפני החגים, לפרסם את המותג בעיקר לקהלים חדשים וליצור צריבה של זיכרון חיובי של המותג שלך על פני המתחרים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

יש היום מעט פלטפורמות לבניית זכירות ונוכחות מותגית לפי קהל היעד. לדוגמא לקהל של גילאי 15-28 פלטפורמת הטיק-טוק היא הרבה יותר רלוונטית ,וכבר אפשר להתחיל לפרסם מותגי אופנה לפני ה-SALE הגדול של החג. אם יש לך מוצרים שמצטלמים היטב אולי כדאי לכם להשקיע כמה מאות שקלים במיתוג ביוטיוב או בקמפיינים חדשים מסוג דיסקברי בגוגל שעולים משמעותית פחות ממודעות החיפוש.
ההצעה השנייה שלנו היא להתמקד בצבירת דאטה או בעברית צבירה של פרטי קשר של לקוחות פוטנציאליים. אם אנחנו מותג בתחום הבשמים, כדאי לשלוח דוגמית של הבושם , במחירי עלות השליחה , על מנת לקבל מייל וטלפון של לקוח מעוניין. דוגמא נוספת מתחום אחר, אם אתם חנות פרחים או עושים משלוחים של שוקולדים , כדאי לעשות פרסום לבעלי עסקים שישלחו שנה טובה ללקוחות שלהם ואז אפשר להציע מבצע לכל החודש ולהתחיל את המכירות יותר מוקדם.
כמובן שברגע שאנחנו מביאים דם חדש לאתר או צוברים דאטה של לקוחות פוטנציאליים נוכל להשתמש זאת בצורה חכמה בקמפיינים של רימרקטינג בכל הפלטפורמות. הכלל שלנו – טראפיק בחודש אוגוסט זול יותר משמעותית מטראפיק בחודש ספטמבר.
זמן טוב עוד באוגוסט לצאת בכתבה פרסומית סטייל כתבה בטאבולה או קמפיין באנרים באתרים המובילים על מנת להגדיל נוכחות ברשת. אין צורך למדוד את החזר השקעה באותו חודש אלא להסתכל על החזר המכירות ברמה הרבעונית. זה ישתלם לכם.
עצה נוספת עבורכם , היא להתחיל להשתמש בשיווק יזום בוואטסאפ ללקוחות על ידי תוכנות אוטומטיות. היתרון הגדול של התוכנות האוטומטיות היא אחוז הפתיחה המטורף של הודעות אישיות שמגיע למעל 90% פתיחה. בניגוד לפרסום בקבוצות וואטספ של 256 איש שהן מוגבלות בכמות האנשים , השליחה בעזרת התוכנות היא אישית , אחד על אחד ולכן כל מי שמקבל את ההודעה פותח אותה כי היא הראשונה בסדר ההודעות שלו בוואטספ. לעומת זאת בקבוצה , במיוחד בקבוצות ישנות, אנשים נוטים לא לחזור אליהן , היות והם מתייגים את המתרחש בקבוצה , כישן ופחות רלוונטי לשימוש הנוכחי.


יש להם רצון עז, להצליח ולהגדיל את המכירות , פנו אלינו עוד היום לטומהוק שיווק ואנחנו נעזור לכם להמריא.

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות