מהי תוכנה לניהול עסק ואיזה פונקציות היא מספקת לך?
עולם העסקים בארץ הולך והופך להיות מורכב יותר יחד עם הצורך בטכנולוגיה שלא נגמרת. ניהול עסק היא מלאכת מחשבת של ממש ובעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם עובדים ימים כלילות על מנת למצוא דרכים לייעל את כל המשימות שעליהם יש לעשות. זה עוד לפני שדיברנו על עבודה עם ספקים ונותני שירות שונים בנושאים אדמיניסטרטיביים ושיווקים. מה יקרה לדעתכם אם מישהו יקום יום אחד ויגלה שיש לכם אפשרות לעשות הכל בעת ובעונה אחת באמצעות תוכנה יעודית? אנחנו יודעים מה התשובה...
תוכנה לניהול עסק: מה הם הפונקציות אותם אנו רואים?
כאשר אנחנו מדברים על תוכנה לניהול עסק אנו רואים עוסקים פטורים, מורשים ואף תאגידי ענק משתמשים בהם. בתוכנה ניתן לתת מענה רחב לכל העיסוקים הכלכליים והאדמיניסטרטיביים של העסק שלנו - מחלקת מכירות, דרך שירות לקוחות ופולו-אפים, הנהלת חשבונות, ניהול עובדים ועוד.
בין הפונקציות אותם אנו יכולים לראות בתוכנה לניהול עסק:
שעון נוכחות - דיווח נוכחות נגיש לעובד באמצעות מחשב, טאבלט או אפילו מהסמארטפון. ללא תלות בגישה לתוכנה ייעודית או קופה רושמת.
הפקת חשבוניות ומסמכים נוספים - יכולת להפיק עשרות סוגים של מסמכים ייצוגים אותם אנו פוגשים במהלך אינטראקציות עסקיות. אפשר להדפיס, לשלוח מתוך המערכת למייל, אס אמ אס או וואטצטפ בהתאמה. כל המסמכים חתומים דיגיטלית בהתאם לחוק.
מערכת ניהול מלאי - מערכת ייעודית אשר תפקידה לנהל את המלאי של העסק שלכם. תומכת בריבוי מחסנים, מוצרים עם מספר סידורי, מוצרים עם וריאנטים, הדפסת מדבקות עם ברקוד ועוד שלל פונקציות. כמו כן, אפשר לשייך סוכן מכירות למחסן וכך לבצע מעקב מלא אחרי הסחורה שנמצאת אצלו.
סליקת כרטיס אשראי - אפשרי לסלוק אשראי דרך תוכנה או באמצעות קופה רושמת ייעודית באמצעות הקמת מסוף אינטרנטי.
מתממשק עם אתרי מסחר - מערכות רבות, לדוגמת מערכת "לינט - תוכנה לניהול עסק" מאפשרות ממשק וסנכרון מיידי עם אתרי מסחר שונים, לרבות הפקת חשבוניות דיגיטליות אוטומטית, גריעה של מלאים ומעקבים חודשיים.
אלו הם רק חלק קטן מן הפונקציות שניתן למצוא בתוכנה ייעודית לניהול עסק.
מינימום כסף מקסימום זמן
נסו לחשוב כמה הייתם משלמים וכמה זמן הייתם מבזבזים על כל אחד מן השירותים האלו בנפרד - ניהול חשבוניות, קופה רושמת, מערכת ניהול מלאי, מערכת סליקה אשר מתממשקת בצורה מושלמת עם האתר שלכם, שעון נוכחות לעובדים, עמדת ליקוט יחד עם אוטומציה מושלמת להכנת משלוח מחנות אינטרנטית, בקרת רווחיות פרויקטים ואפילו ניהול של קריאות שירות. עד לפני כמה שנים כאשר היינו רוצים שעון נוכחות היינו פונים לחברה ייעודית, היינו רוצים לנהל מלאי פונים לחברה אחרת וכך הלאה. היום ניתן למצוא הכל בתוכנה אחת אשר כל תפקידה לעשות לכם את החיים העסקיים קלים יותר. אגב, גם המחיר זול משחשבתם ואת הזמן שלכם תמירו לפעילויות עסקיות מקדמות.
אמרתם תוכנה לניהול עסק? אמרתם לינט!
למעלה מעשור החזון של לינט הוא להפוך את החיים של בעלי העסקים הקטנים, הבינוניים והגדולים לקלים יותר והיא עומדת בזה בגבורה.
יחד עם פיתוחים שלא נגמרים, מערכת שניתן למצוא בה הכל - הפקת מסמכים, הנהלת חשבונות, ניהול עובדים, ניהול מלאים ואפילו קשרי לקוחות אפשר לומר שיש לנו מנצחת.