שירות סריקת מסמכים - על מה מדובר?
שירות סריקת מסמכים הוא שירות מתקדם אשר הרבה בתי עסק עובדים איתו היום בארץ, כמו כן ארגונים ופרילנסרים. שירות זה מאפשר לנו לייעל את העסק על ידי סריקת מסמכים באופן אוטומטי וגיבויים. כל עסק מייצר אלפי מסמכים ושומר אותם בהמון מגירות, במקום שתצטרכו לחפש בכל פעם את המסמך הנדרש תוכלו לשלוף אותו דרך המחשב, מה שנחוץ יעבור הדפסה ומה שלא יישלח דרך מייל או גורם אחר.
סריקת מסמכים - למי זה מתאים?
ברגע בו עסק או אדם פרטי מתעסק עם כמויות גדולות של מסמכים, עליו יהיה לעבוד באופן מאוד מסודר כדי לשמור על יכולת מהירה להשתמש בהם בעת הצורך. בעידן של היום אנחנו חייבים גיבוי, וחייבים סדר מושלם כדי שהעסק שלנו יפרח. בדיוק בשביל זה קיים שירות סריקת מסמכים, בזכות השירות נוכל להנות מניהול מהיר, והיכולת לשלוף מסמכים באופן מהיר. ארכיב הם למעשה מערכת ארכיון דיגיטלי, במקום שתתנו למישהו חיצוני להתעסק במסמכים שלכם אתם יכולים לנהל זאת בעצמכם באמצעות מערכת חכמה.שירות סריקת מסמכים מתאימה לכל ארגון, עסק ואנשים פרטיים אשר רוצים לנהל את עצמם בצורה נכונה. כמובן שהמערכת מומלצת למי שעובד עם כמות גדולה של מסמכים, התנהלות מול לקוחות וכן הלאה. ארכיב יכולה להיעשות באמצעות חברה חיצונית אשר מנהלת אתכם או על ידי רכישת מערכת חכמה אשר אתם תתפעלו אותה. מדובר על מערכת פשוטה ויעילה אשר יכולה להפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים.
המערכת יכולה לסרוק כל קובץ שתבקשו, החל מסריקת תיקים רפואיים, סריקת תעודות משלוח ועד לסריקת אלבומים לצורך אלבום דיגיטלי, תעודות זהות, כרטיסי ביקור ועוד...
סריקת מסמכים - ידידותי לסביבה
היתרון בסריקת מסמכים וניהולם באמצעות ארכיב הוא לא רק יעילות העבודה, אלא גם שמירה על איכות הסביבה. במקום לבזבז המון דפים, ולפגוע בסביבה באופן עקיף, אתם יכולים להנות משירות דיגיטלי. אם נסתכל על עסק ממוצע נוכל לראות שמדי שנה אותו עסק משתמש בעשרות אלפי ניירות, שימוש בכמות כזאת כמובן משליכה באופן ישיר על כמות כריתת עצים. אז לא רק שאתם מייעלים את העסק, אתם גם עושים משהו טוב למען כדור הארץ.מהו המכנה המשותף לכל חברות סריקת מסמכים?
שירותי סריקת מסמכים יכולה לעבוד בצורות שונות, אבל לכל צורה או מערכת יש את המכנה המשותף שלה. השירות של סריקת מסמכים מבטיח לכם גם עדכון של כל מסמך, אפשרויות צפייה, ייעוץ והכוונה ללא תוספת תשלום. כמו כן, חברה מקצועית תדע לספק לכם את המערכת הנוחה ביותר עבורכם. אם אתם פחות טכנולוגיים תוכלו לקבל מערכת מותאמת, וכמו כן גם בתי עסק שכבר עובדים שנים יוכלו להנות גם מסריקת מסמכים מעת הקמת העסק. חשוב לציין, סריקת המסמכים נעשית באופן אוטומטי, אין צורך בכל פעם לסרוק את המסמך באופן ידני.כמו כן, חברה מקצועית תבטיח בקרת איכות בכל תקופה מסוימת על פי מה שנקבע בחוזה. הבקרה דואגת לכם שאכן כל המסמכים הנדרשים עברו סריקה, וכולם מגובים במחשב העסק. כמו כן, אותו שירות יכול להתריע לכם עבור מסמכים שאינם רלוונטים עוד, כך תוכלו לבחור על זריקת המסמכים האלו.