איך לקדם אתר בייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי הוא אחד התחומים החשובים יותר הקיימים היום. עסקים לא מעטים זקוקים לייעוץ מקצועי בתחום כדי להתקדם ולהתפתח, בייחוד אם מדובר בעסקים חדשים הדורשים יותר מינוף. מרבית הלקוחות מגיעים ליועץ עסקי טוב דרך אתר אינטרנט, ולכן חשוב לקדם את האתר של היועץ כדי להוביל לתוצאות הטובות ביותר. כי בימינו בכל יום שבו ליועץ העסקי אין אתר אינטרנט, הוא מפסיד לקוחות רבים.

 | 
telegram

האתר של היועץ העסקי הוא כרטיס הביקור שלו
בימינו אם יועץ עסקי רוצה להתקדם ולפתח את העסק שלו, עליו להקים אתר אינטרנט מעוצב ואיכותי. העולם המתקדם שלנו עבר לאינטרנט במלוא מובן המילה, ולכן רבים מחפשים שירותי ייעוץ עסקי ושירותים אחרים דרך האתר. אתר אינטרנט איכותי הוא כרטיס הביקור של העסק והרבה מעבר לכך. באתר מופיעין כל הפרטים החשובים על היועץ - הרקע שלו, השירותים שהוא מעניק, הייעוץ ועוד. כמו כן, אל האתר ניתן להעלות תכנים ויזואליים שונים כמו תמונות וסרטונים עם הסברים. 

היתרונות בקידום אורגני ובאתר אינטרנט בכלל הם רבים. אמנם מדובר בקידום איטי יותר מן הקידום הממומן, אך הוא משתלם לטווח הארוך. כי לאחר כן העבודה מקבלים אתר אורגני איכותי שאפשר בהחלט להתגאות בו. כמו כן, האתר האורגני מתמזג עם מנוע החיפוש של גוגל, וכשאתר היועץ העסקי מגיע למקומות הראשונים בגוגל בזכות עצמו, הוא רוכש את אמונם של הגולשים. מעבר לכך, אם מפתחים את האתר כראוי, ניתן לקבל לידים רלוונטיים ואיכותיים ולעודג את הגולשים ליצור קשר או לרכוש שירותי ייעוץ דרך האתר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מה חשוב להבין כאשר מקדמים אתר של יועץ עסקי
ישנם כמה דברים משמעותיים שכדאי להביא בחשבון כאשר מפתחים אתר אינטרנט:

  1. ביצוע אפיון.
אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות כאשר בונים אתר הוא לבצע אפיון לעסק. חשוב להבין לאילו עסקים עוזר הייעוץ העסקי, מיהם המתחרים שלו ואילו שירותים הוא מציע. כמו כן, חשוב להבין מה מיוחד כל כך בעסק שלכם ואילו יתרונות או ייחודיות יש לכם על פני אחרים.
  1. חקר מילות מפתח.
כל יועץ מקצועי מעוניין בכך שנמצאו אותו באינטרנט בסופו של דבר, ורצוי גם במקומות הראשונים בגוגל. על כן, חשוב לערוך חקר מילות מפתח על מנת לבדוק אילו מילים מתאימות יותר לצורך חיפוש נכון. 
  1. טקסט איכותי
על מנת שהאתר של היועץ העסקי יזכה בביקורים תכופים, חשוב לשמור על תוכן איכותי ורלוונטי. חשוב להביא תכנים מקוריים הכתובים בשפה ברורה, וכן להביא ערך מוסף לכתבות. למשל, ניתן להביא טיפים לשיפור הארגון והתכנון לעסק או לכתוב מדריך לפתיחת עסק מתחיל.
  1. תמונות וסרטונים.
תמונות איכותיות והסברים עם סרטונים משדרגים את האווירה באתר היטב. אפשר לכתוב את התוכן המעניין ביותר הקיים, אך אם לא תוסיפו סרטוני הסבר על העסק או תמונות, הגולשים יאבדו עניין.
  1. היררכיה באתר.
באתר של היועץ העסקי צריכה להיות היררכיה ברורה מאוד, כך שהגולש ידע תמיד היכן הוא נמצא ברגע נתון. כמו כן, כדי לעודד את הגולש להשאיר פרטים, אפשר להוסיף כפתורי הנעה לפעולה. 
  1. קישורים פנימיים וחיצוניים.
 
אחד הדברים החשובים ביותר לקידום אתרים הם הקישורים הפנימיים והחיצוניים כאחד. עמוד הבית נחשב לאחד העמודים החזקים יותר, ולכן ניתן לקשר אליו עמוד חלש אחר שנמצא באתר ובכל לקדם את האתר עצמו. נושא מורכב יותר הוא עניין הקישורים החיצוניים. מומלץ ליצור קשר עם אתרים מובילים כמו אתרי חדשות, אופנה או תיירות על מנת לפרסם את האתר ולקדם אותו.
  1. רספונסיביות לנייד.
חשוב להתאים את האתר של היועץ העסקי גם אל המסכים של הטאבלט והסמארטפון. כל מי שאינו עושה כן, עלול להפסיד לקוחות, שכן אנשים רבים אף אינם משתמשים במחשב, אלה מעדיפים את הסמארטפון הנגיש. על כן חשוב לדאוג לכך שאל האתר של היועץ ניתן להגיע גם דרך הטלפונים הניידים.

איך מוצאים חברה לקידום אתר
מטבע הדברים, ליועץ המקצועי עצמו אין פנאי לעסוק בקידום האתר, ולכן הוא פונה למקדמי אתרים מקצועיים. קיימים כמה דברים חשובים שכדאי לשים אליהם לב כאשר מחפשים מקדמי אתרים. דבר ראשון, יש צורך לשים לב לניסיון של החברה בתחום. האם מדובר בחברה מנוסה המכירה את עולם הרשת מקרוב? כי עם הניסיון מגיעה המקצועיות, וכאשר מדובר בעסק הפרטי שלכם הכולל ייעוץ מקצועי, אתם רוצים לקבל שירות מעל ומעבר.

דבר שני, חשוב לבדוק אם מדובר בחברה הפועלת בשקיפות מלאה ואומרת את כל האמת. זה נכון לגבי המחירים שמציעה החברה וגם לגבי צפי. לדוגמה, האם החברה מציעה תוצאות בלתי הגיוניות בשבוע הקרוב? או שאולי היא מכינה את הלקוח לקראת העניין שקידום אמיתי יכול לקחת גם חודש? כמו כן, עבור היועץ המקצועי חשוב שהחברה תבצע אפיון לפני תחילת העבודה, על מנת שהיא תוכל להכיר את היועץ מקרוב, להבין את החולשות והחוזקות שלו ולהציע לו את הפתרון הטוב ביותר. ולבסוף, חשוב שתהיה כימיה טובה בין  הלקוח לבין המקדמים כדי להפיק מהאתר את המקסימום.

החברה שעושה את כל ההבדל

אם אתם מחפשים חברה אמינה ומקצועית שתקדם את האתר שלכם ותמנף אותו, קידום אתרים עם חברת WEBS היא הבחירה הנכונה עבורכם. הצוות של החברה הוא בעל ניסיון רב של יותר משמונה שנים, והוא מקדם אתרים בארץ ובחו"ל. החברה מעניקה שירותים שונים. לרבים מוצע קידום אתרים אורגני, אך ניתן לשלב אותו גם עם קידום ממומן. כמו כן, WEBS מציעה ניהול מוניטין למי שספג תגובות שליליות לאחרונה או לכל מי שמעוניין להימנע מתגובות בלתי רצויות ברשת בעתיד. אז אם אתם רוצים לקדם את העסק ולהצליח, אתם יודעים למי לפנות.

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות