אריזות הקרטון הממותגות צוברות תאוצה
יותר ויותר חברות בוחרות למכור את מוצריהן באריזות קרטון מעוצבות
בתקופה האחרונה, נראה שאין מקום אליו נלך בלי שנראה אריזות קרטון מעוצבות. מגוון רחב של עסקים שונים בוחרים להשתמש בהן כאריזה למוצריהן, ורבים מגלים כי זוהי בחירה מוצלחת שמעלה את היקף המכירות באופן משמעותי. אז מה יש בקרטון שמושך כל כך הרבה יצרנים וצרכנים כאחד?
יחס עלות תועלת גבוה
בזכות השיפור הגדול בעיצוב וייצור האריזות בשנים האחרונות, והמחיר הזול של הקרטון, הנגישות שלהן לבתי עסק עלתה באופן דרמטי. כיום, כמעט כל בית עסק- קטן וגדול כאחד- יכול להרשות לעצמו להשתמש באריזות קרטון מעוצבות אישית עבורו. תהליך העיצוב התייעל בצורה משמעותית בתקופה האחרונה, מה שמאפשר לבעלי עסקים לרכוש אריזות מעוצבות אישית תוך זמן קצר ובהשקעה מינימלית. כך, אריזות הקרטון הממותגות מהוות פתרון שיווקי נהדר וזול יחסית, שמעלה את האטרקטיביות של מוצרים רבים. יתר על כן, חברות רבות מדווחות על עליה משמעותית במכירות בעקבות המעבר לאריזות אלה. לכן, במקרים רבים, העלות הנמוכה שלהן תהפוך להשקעה משתלמת במיוחד, ותעזור להמוני עסקים לפרוח ולהגדיל את הרווחים.
התאמה למגוון שימושים רחב
בין אריזות לטייק אוואי ולמשחקי קופסה, לבין אריזות למוצרים טכנולוגיים, אריזות קרטון ממותגות יכולות להתאים לקשת רחבה מאוד של מוצרים. הקרטון, על כל סוגיו, הוא חומר קל ואיכותי שניתן להתאים למטרות שונות. אריזת קרטון מעוצבת יכולה להגיע במגוון מרקמים וצורות, מה שנותן גמישות רבה בבחירת העיצוב והמראה שלה, ומאפשר להתאים אותה כמעט לכל מוצר. לדוגמה, היא יכול להתאים הן לאריזות קלות ודקות, והן לכאלה ששומרות בצורה מיטבית על מוצרים שבירים. כך, המון בתי עסק שונים מוצאים באריזות הקרטון המעוצבות את הפתרון האידאלי עבור מוצריהם השונים.
בתקופה האחרונה, בה חלה עלייה חדה בהיקף המשלוחים ובהזמנות מוצרים מהאינטרנט, הן הפכו לרלבנטיות יותר מתמיד, מכיוון שביחד עם המוצר, הן מביאות את השיווק עד הבית של הלקוח. עם סלוגן קליט ומידע שיווקי רלבנטי על העסק, ביחד עם עיצוב האריזה הייחודי, רבים מבינים כי הן כלי מיתוג מצוין.
ירוקות וסביבתיות
יתרון גדול נוסף של אריזות הקרטון המעוצבות טמון בפן הסביבתי. בהשוואה לחומרי אריזות אחרים כמו פלסטיק, הקרטון הינו חומר ידידותי לסביבה הרבה יותר. הוא ניתן למחזור בקלות רבה, מתכלה מהר מאוד (מספר חודשים בהשוואה לפלסטיק שמתכלה במאות שנים) ובמקרים רבים גם ניתן לשימוש חוזר. בנוסף לחשיבות העליונה של השמירה על הסביבה וכדור הארץ, יש בעניין זה גם יתרון שיווקי שקשה להתעלם ממנו. עם העלייה הגדולה במודעות לאיכות הסביבה בשנים האחרונות, צרכנים רבים יעדיפו לרכוש מוצרים באריזות קרטון על פני פלסטיק, ואף יעדיפו לקנות מחברות בעלות תדמית ירוקה יותר. כך, כולם מרוויחים: העסק, הלקוחות וגם כדור הארץ.