איך דוחקים אזכורים שליליים בגוגל?

אומרים שאין דבר כזה פרסום שלילי, אבל לא תמיד זה ממש נכון. כאשר מתפרסם תוכן שלילי על בית עסק הוא עשוי מאוד להזיק לו, הרבה יותר ממה ששיער לו הכותב כשידו הייתה קלה מעל המקלדת. עיתונאים ותיקים מסוגלים לחרב חיים שלמים של בני אדם, בכוונה או שלא בכוונה, גם שנים רבות בתום העלאת המודעה ההשלכות ממשיכות לנטוע הרס. אז איך דוחקים אזכורים שליליים בגוגל? לעתים ישנה אפשרות להיפטר מתוכן מקוון מזיק, לחסום אותו בצורה כזאת או אחרת, או לאסור על המשך קיומו, אבל במרבית המצבים כל מה שנותר הוא לבלוע את הרוק ולהמתין שהכול יישכח. יש כמובן עוד אפשרויות, שעליהן נדון במאמר שלפניכם.

 | 
telegram

איך דוחקים אזכורים שליליים בגוגל? הסרה של התוכן מן המקור

במקרים שבהם מתעוררת השאלה - איך דוחקים אזכורים שליליים בגוגל? נקדים ונאמר, כי הסרה במקור היא המיטבית ביותר. מנוע החיפוש גוגל מסיר לעתים לשון הרע מתוצאות החיפוש שבו, אבל לא מאתרי אינטרנט. על מנת להיאבק נכונה במאבק העקוב מדם, הדרך הכי נכונה למי שמתמודד עם אזכורים שליליים בא לידי ביטוי בדחיקה / הסרה של התוכן מהמקור. מעשה זה עשוי להוות אף את הטקטיקה שהכי קשה לנקוט בה. קיימות ארבע דרכים שמאפשרות להסיר לגמרי אזכורים שליליים. הסר את כל התכנים שלכם מהאתר. התוצאה של פעולה זאת מתבטאת בכך שאם פלוני אלמוני תר אחר התוכן שלכם באתר, אין סיכוי קלוש שהוא ימצא אותו. תשנה את האינפורמציה באתר שלכם, באופן כזה שהיא תופיע בתור קישור לדבר מה שנראה הרבה יותר מושך את הגולשים. האפשרות השניה, הלא פחות מוצלחת, היא לשכור את שירותיו הנאמנים של האקר. מדובר באלטרנטיבה פחות רצויה.


על מנת שהאקר יפרוץ לאתר שלכם, בכדי להסיר אזכור שלילי, צריך למצוא מישהו אמין, בעוד שמרבית השירותים שמציעים האקרים ברשת האינטרנט מתגלים בסופו של יום כמזויפים. אומנם מדובר בפריצה ובחדירה למקום שהוא שלכם, אבל הי, כל האמצעים כשרים במצבים כאלו. למרות המומחיות של האקר, נראה כי מירב הסיכויים שאופציה זאת לא תצלח. הדבר היחיד שאולי יקרה שתיפרדו מסכום הגון ומכובד, או במקרה הגרוע יותר, יתפסו אתכם, ותצטרכו לתת את הדין. האפשרות השלישית לדחיקת אזכורים שליליים מקורה בכך שפשוט תבקשו מבעל האתר להסיר את המקור הנאלח לגמרי. זה נשמע כאפשרות בלתי סבירה בעליל, אבל את הלא כבר יש לכם, אז מה יש לכם פה להפסיד, מקסימום תופתעו לטובה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

האפשרות האחרונה לשנות את התוכן בדף, בצורה כזאת שהוא יהיה פתאום לא רלוונטי בשביל שאילתת חיפוש היעד. תבקשו ממנהל האתר, שמכיל את האזכור השלילי, להסיר את ביטויי החיפוש מהעמוד. לשם המחשה, נאמר כי נניח ששם בית העסק שלכם מוזכר בדף תיאור הדף, כי אז מנהל האתר עשוי לשנות המלים למשהו מעורפל יותר, כמו חצי באנגלית חצי בעברית, באופן כזה שלא יהיה יותר אזכור שם של בית העסק שלכם.

איך דוחקים אזכורים שליליים בגוגל?

כל מה שצריך זה עורך דין טוביש מצבים בחיים, שמחייבים מהלכים קיצוניים. גם אם אף פעם לא באמת הסתבכתם עם החוק, וכולכם זכות וטוהר, יתכן שהפעם תהיו מעוניינים לשמוע על מי שיוכל אולי לעזור לכם. בנוגע לשאלה המשמעותית - איך דוחקים אזכורים שליליים בגוגל? נאמר בפה מלא – הגיע הזמן, כנראה, שתצטיידו בשירותיו הנאמנים של עורך דין, שמומחה בתחום באופן ספציפי.

בעוד שאת מרבית התוכן השלילי יהיה באפשרותכם להסיר, באחת מן הדוגמאות שציינו לעיל, בלי כל ליווי צמוד של עורך דין. אבל עורך דין ממולח ומקצועי עשוי לסייע לכם בתביעה של לשון הרע, באם מיציתם את כל הדרכים הנראות לעין. לרוב עורך דין טוב יסייע לכם, קודם כל בהיבט הנפשי, אתם תרגישו הרבה יותר רגועים שמישהו כזה רציני ומכובד ניצב על ידכם ותומך בכם. ככל שתהיו רגועים וסמוכים יותר, כך תתחשלו. יהיה יותר קשה לשבור אתכם. וידועה היא האמירה "נפש בריאה בגוף בריא". אל תיכנסו למצב של לחץ תהומי, ותשתלחו בכל מי שקרוב אליכם. הרימו את הראש בגאווה. סוף כל סוף אתם כבר לא לבד. ולא רק שאתם כבר לא לבד, כי אם עומד לצדכם אדם מכובד, רציני ומשכיל, שתמורת שכר טרחה (שאינן קטן כלל וכלל) מוכן לייצג אתכם ולהיות לפחות לעת עתה החבר הכי טוב שלכם. מעבר לכך, העורך דין יסייע לכם בפן המשפטי, להתמודדות עם מה שמכתיב החוק.

עד כמה שאתם בוודאי משכילים, ויש כבוד, לא כולם מבינים את החוק לאשורו, את כל השטיקים הקטנים. עורך הדין הממולח והערום שלכם יעשה עבורכם את כל העבודה השחורה. הוא יוציא פסקי דין ותקדימים, אשר דומים למקרה שלכם, הוא יילחם בכל מהמורה בשבילכם, הוא יהיה ושנון, והוא יעשה הכול כדי לנצח בתיק. על מנת שכל מה שאמרנו באמת יקרה, כעת זה לא הזמן להתחיל להתקמצן. נכון, השירותים שלו לא זולים, אבל בטווח הארוך תוכלו להרוויח הרבה יותר.

לסיכום,

כשדנים על ניהול מוניטין ודחיקת אזכורים שליליים, קודם כל יש לזהות, להבין את המצב הבעייתי לעומק. ורק אחר כך לנסות לפתור את הבעיה שהסבה למשוב השלילי מראש. תתרווחו לכם על הספה, תנשמו עמוק, קחו את הזמן על מנת לנתח את רצף האירועים נכונה. ואז תנסו להגיע למסקנות איך בדיוק אפשר לערוך שינויים, על מנת למנוע הישנות של אותו התרחיש. אל תותירו הכול ליד המקרה. תטפלו בבעיה בעודה באיבה. פן תיקלעו לסיבוכים מיותרים, שממש לא חסרים בחיים שלכם עתה. במידה והפרסום של התוכן השלילי היה פרטי שלכם, אבל הוא הפך חיש מהר לזמין לציבור, מבלי שהבעתם את אישורכם, או מבלי שהסכמתם לפעולה כזאת או אחרת, והתוכן שפורסם לידי הציבור פוגע בכם, כאמור לעיל, יש מה לעשות. רק תדעו שעליכם יהיה להוכיח זאת.

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות