טראפיקס מציגים: איך משיגים עוקבים באינסטגרם

10,000 עוקבים באינסטגרם. זוהי אבן דרך נפוצה במדיה החברתית שעסקים עובדים כדי להגיע אליה בעת בניית מותג. לחלקם, הגעה לנקודה זו מוכיחה שיש להם פוטנציאל להיות משפיענים רציניים במדיה החברתית ובתעשייה.

 | 
telegram

שיווק באמצעות משפיענים נמצא בעלייה מתמדת, וכיום, משתמשי אינסטגרם רבים רוכשים לפעמים רשימות של עוקבים באינסטגרם פוטנציאליים בתקווה שהם יגרמו לפחות לחלק מאותם האנשים לשים לב לחשבון האינסטגרם שלהם. אבל במיוחד בסביבה בה קיימים שיתופי פעולה של עסקים מול עסקים, רכישת רשימה כזו עלולה להוביל לתנועה באיכות ירודה לאתר שלכם - יחד עם השלכות לא רצויות כמו שיעור יציאה גבוה יותר מדף הנחיתה או מהאתר שלכם, פחות זמן שבו הם נמצאים בדפים שלכם והפניות של אנשים שאינם מתעניינים בתוכן שלכם כלל.
זה מסלול הרבה יותר בטוח (ומתגמל יותר) להגדיל את הקהל שלכם באופן אורגני. המעורבות עם המותג שלכם תהיה הרבה יותר גבוהה, חברי קהל היעד שלכם ישתפו את התוכן שלכם, ויהיו לכם יותר הזדמנויות להמיר או לטפח לידים טובים שמתעניינים מאד במה שאתם מוכרים.


קרדיט תמונות: פיקסהביי

הבאנו כאן 10 טיפים פשוטים אשר יעזרו לכם להגיע ל-10,000 עוקבים באינסטגרם מבלי לקנות  את דרככם לשם!
1. נסו למצוא את הקול שלכם.
אם פרסמתם באינסטגרם כבר זמן מה ואתם לא מקבלים את הבאז החברתי שאתם מחפשים, נסו דברים חדשים! שנו את סוג התוכן שאתם מפרסמים, וכתבו את התוכן שלכם בטון אחר. לאחר מכן נתחו את שעור ההצלחה שהשינוי שלכם הביא, ושימו לב לאיזה תוכן הקהל שלכם יותר מתחבר. אתם יכולים גם להסתכל על מותגים שאתם רוצים לחקות במדיה החברתית, ולשלב כמה רעיונות חדשים. לאחר שזיהיתם את התוכן והקול שהכי נוגעים באנשים שנחשפו לתוכן שלכם, פרסמו עוד פוסטים כאלה!
טיפ אקסטרה: ניסויים כמו אלה שציינו כדאיים רק אם אתם דואגים להקדיש את הזמן לנתח מה עובד ומה לא. לשם כך, עשוי להיות יעיל לעבור לחשבון עסקי. אינסטגרם לעסקים מציעה יתרונות שאינם זמינים בחשבון האישי הרגיל שלכם. כלים כמו ניתוח ביצועים מעמיק יותר, תובנות על העוקבים שלכם וכלי פרסום.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

2. התמקדו בתוכן רלוונטי למותג שלכם.
זה נכון שיותר מדי ניסויים עלולים לשבש את הצמיחה של כמות העוקבים שלכם. בניית מותג אמיתי תלויה בעקביות. אחרי שעוקבים אחרי חשבון מסוים מספיק זמן, אנשים מצפים מאותו חשבון למשהו ספציפי – אותה נישה של תוכן שהם נהנים ממנו. אמנם חשוב לגוון ולהוסיף סוגי תוכן חדשים, אך ברגע שתמצאו את הנישה שלכם, אל תסטו ממנה יותר מדי בלי אסטרטגיה מחושבת היטב.

3. היו פעילים.
כמה אתם פעילים באינסטגרם? אתם עושים לייק לתמונות של אנשים אחרים, מגיבים עליהן ועוסקים בתוכן שלהם באופן קבוע? זוהי דרך מצוינת להתחיל להשיג תשומת לב, במיוחד אם הפוסטים האלה עוקבים מקרוב אחר אנשים בשוק היעד שלכם. עם זאת, אם אתם פעילים מדי, אתם יכולים חלילה להיראות כמו בוט ספאמי לאלגוריתמים של אינסטגרם, והם עלולים להתריע ולחסום אתכם מלהגיב לזמן מה. יש לכך סיבה טובה, משום שיש הרבה אנשים שמפציצים בתגובות אקראיות כדי להופיע בפרופילים של משפיענים עם כתובות האתרים או השירותים שלהם וכו'. לכן נקודת המפתח כאן היא לשמור על פעילות קבועה - אך מקובלת חברתית - של אינטראקציה.

4. אל תעקבו בשביל לקבל עוקב.
זה מפתה, אבל אל תעשו את זה. כשרואים למשל מישהו עם 7,450 עוקבים אבל הוא עוקב אחרי 7,500 אנשים, זה בדרך כלל מרמז שהתוכן שלו לא ממש איכותי - ושהוא רק מנסה למלא את ספירת העוקבים שלו על ידי לחיצה על כל כפתור עוקב שהוא נתקל בו. בניית קהל אמיתי ואקטיבי דורשת זמן וסבלנות. אם יש לכם אסטרטגיית מדיה חברתית אמיתית עבור המותג העסקי שלכם, מעקב אחר אנשים אחרים כדי שהם יעקבו אחריכם חזרה לא יביא לכם את התוצאות שאתם רוצים.

5. היו אמיתיים וישרים.
דברים יכולים להתחיל להרגיש מזויפים באינסטגרם. האם החיים של אותו אדם באמת כל כך מושלמים? למי יש מטבח כל כך נקי? אל תפחדו להיות אותנטיים וליצור תוכן שאנשים יכולים להתחבר אליו. הדגשת המוזרויות של העסק שלכם יכולה לכבוש את האנשים. למרות שזה עדיין מלוטש במידה מסוימת, פרסום תוכן שנוצר על ידי משתמשים, תוכן של צד שלישי, או אפילו ציטוטים של עובדים ישפוך אור גם על מה הערכים והבחירות של המותג שלכם. השימוש בכלי ה- Stories של אינסטגרם הוא גם דרך מצוינת להציג את תרבות החברה שלכם או את האישיות הייחודית שלכם. אם אתם מרגישים  בנוח עם וידאו שווה לכם לנסות!

טיפ אקסטרה: הסיפור שלכם באינסטגרם צריך להיות הגיוני עם או בלי סאונד מופעל. מחקר גילה שרק 29% מהאנשים שצופים בסיפורי אינסטרגרם אומרים שהם "תמיד" צופים עם הסאונד פועל. שימוש בכתוביות היא אחת הדרכים להבטיח את העברת המסר שלכם בוודאות.

6. אל תשוויצו יותר מדי.
אז זכיתם בפרס. זה מעולה, ואתם בהחלט צריכים לכתוב על זה. פשוט הימנעו ממצב שבו פרסים, שבחים, ותעודות שלכם הן סוג התוכן היחיד שאתם מפרסמים. באותו אופן, אל תבזבזו יותר מדי זמן בדיבור על המוצר או השירות שלכם ולמה הוא מדהים. למעשה, השקיעו מעט מאוד זמן בכך. אנשים לא עוקבים אחרי חשבון האינסטגרם שלכם כדי לקבל תוכן פרסומי. הם רוצים לראות את הצד האנושי שבכם או בארגון שלכם. הם רוצים לקבל השראה מקורית, והם רוצים לצחוק!

7. פרסמו את התוכן בזמן.
התעדכנות באירועים עכשוויים, חדשות בתעשייה ותרבות פופ תעזור לכם להגביר את האינגייג'מנסט של החשבון שלכם. בדקו מה צפוי או טרנדי כרגע וכיצד תוכלו למנף זאת בדף שלכם. האם יש meme חדש שהפך לוויראלי? נסו לראות איך אתם יכול להתאים אותו למותג או למומחיות שלכם. האם קרה משהו בתקשורת שמשפיע על התעשייה שלכם? כתבו מאמר בבלוג שלכם עם ספין משלכם וקדמו אותו בערוצים החברתיים שלכם (כולל אינסטגרם!) ניצול של אקטואליה ומגמות באינטרנט יכול לעזור לכם לקבל יותר צפיות בתוכן שלכם, במיוחד כאשר אתם משתמשים בהאשטאגים מתאימים.

8. זהו משפיענים וצרו איתם אינטראקציה.
מצאו את המשפיעים המובילים בתחום המומחיות שלכם ועקבו אחריהם. עקבו אחרי מה שהם מפרסמים ואיך הקהל שלהם מגיב לתוכן שלהם. הצטרפו לשיחה. סביר להניח שהאנשים שעוקבים ומקיימים אינטראקציה נמצאים גם בקהל היעד שלכם, ואם תגיבו למשהו שהם אומרים, אולי תצליחו להוציא מזה עוקב חדש!

9. הסתכלו ב"מבט על" על חשבון האינסטגרם שלכם.
קחו צעד אחורה וקבלו התרשמות מהירה מחשבון האינסטגרם שלכם בכללותו (אתם יודעים, העמוד שיש בו את כל הריבועים). מה חסר? הוא נראה מגובש ומושך? ודאו שכל התמונות שלכם נראות טוב ובהתאמה למותג, שהצגתם את הhighlights שלכם בצורה אסתטית, שכל המידע שלכם בBio מעודכן בהאשטאגים וקישור עדכני לאתר שלכם או לתוכן רלוונטי שאתם מעוניינים להציג.


קרדיט: פיקסהביי

10. קדמו את פרופיל האינסטגרם שלכם בערוצי המדיה האחרים שלכם.
אם כבר יש לכם כמות עוקבים מכובדת  בפלטפורמה חברתית אחרת, ודאו שהעוקבים האלה ישמעו גם על חשבון האינסטגרם שלכם! אתם צריכים להביא אנשים גם לאינסטגרם שלכם על ידי קידום החשבון באתר שלכם! כמה דרכים לקידום בערוצי המדיה האחרים:
-הטמעת תמונות אינסטגרם מהדף שלכם בניוזלטר שלכם
-הטמעת תמונות אינסטגרם מהדף שלכם בפוסטים בבלוג שלכם
-הוספת קישור לאינסטגרם שלכם בחתימת האימייל שלכם
-הוספת את כינוי האינסטגרם שלכם לBio של פלטפורמות המדיה החברתית האחרות שלכם
-קשרו את האינסטגרם שלכם לטוויטר ולפייסבוק שלכם כך שהתוכן יפורסם בכל שלושת האתרים באופן מפתיע אין הרבה רעש וזיקוקים כשאתם מגיעים לרף 10,000 העוקבים, אבל עם יישום הטיפים שהבאנו כאן והרבה התמדה, אתם תהיו בדרך הנכונה לצמיחה אותנטית ואורגנית באינסטגרם הרבה מעבר ליעד ה-10,000 .

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות