כל אחד יכול: 3 דרכים להפוך את העסק למותג פופולארי
מה גורם ללקוחות להעדיף נותן שירות אחד על השני? איך לייצר פרסום נכון לעסק שלך? ״היום זה כבר ידוע, 71% מהצרכנים מעדיפים לרכוש ממותג מאשר מעסק אנונימי שאינו מפרסם את עצמו״, ניצן פוקס, מנכ״לית sPReader
קרדיט: sPReader
1) התוכן הוא המלך? התוכן הוא הממלכה כולה!
את המשפט ״התוכן הוא המלך״ שמענו לא פעם עוד משנות התשעים כאשר ביל גייטס דיבר על עשיית כסף מהאינטרנט. אפשר להגיד שהוא כמעט צדק. בימינו, במיוחד לאחר הקורונה, ניתן להגיד בודאות שרכישות דרך האינטרנט נעשות על סמך תוכן איכותי וטוב, שלא רק מניב לרכישה אלא גם נותן ערך מוסף לצרכנים.
איך ליצור תוכן לעסק?
תוכן איכותי וטוב לעסק הוא תוכן שמשווק את העסק או השירות שלכם בדרך לא ישירה. השקתם מוצר חדש? כדאי ורצוי שתודיע עליו ללקוחות הקיימים ולקבל הרחב. מומחים ויודעי דבר בתחום מסויים? כתבו מאמר או פוסט אינפורמטיבי שיכול לתת ערך מוסף ללקוחות שלכם.
קשה לכם להחליט איך ועל מה לכתוב? בשביל זה בנינו את sPReader הפלטפורמה ליצירה ופרסום כתבות במחיר מוזל ופרסומן בהליך דיגיטלי.
2) שלבו פעולות יחסי ציבור ופרסום לעסק
חשמלאי בנתניה? פרסם במקומון נתניה. חברת בניה ירוקה? כדאי שתפרסמו בביזפורטל. תוכן איכותי ומתאים לתחום העיסוק שלכם, הוא לא האלמנט היחידי על מנת לייצר מותג חזק.
התוכן שלכם אמור להופיע במקומות ״הנכונים״ שבו קהלי היעד שלך יראו אותך.
כדי לעשות כך, אתם לא יכולים להסתפק רק בפרסום פוסט בפייסבוק או בפרסום חד פעמי של כתבת תדמית גנרית על העסק. אתם חייבים לשלב במשך השבוע סיקור תקשורתי, פרסום כתבות באתרים המובילים, שיתוף הכתבות בפייסבוק ועוד.
צילום: יקיר שוקרון.
״היום לא מוכרים רק מוצרים ושירותים, היום מוכרים גם ערכים. צרכנים מחפשים את המוצר שמייצר להם תחושת אמינות, שייכות ועניין״. פוקס, מנכ״לית sPReader
3) הלקוחות שוכחים - חזרו על שם השירות שלכם 9 פעמים לפחות!
מי שנמצא בעולמות הפרסום ויחסי הציבור יודע, אם אתה לא מגדיר את עצמך כמותג ולא מפרסם את עצמך כמותג, קרוב לודאי שלא תוכל להגדיל את קהל הלקוחות שלך. ואיך מותגים עושים זאת? חזרתיות של שם העסק או המוצר למשך זמן יוצרת חיבור למותג.
כדי לעשות כך, אתם חייבים להתחיל לפרסם את העסק ואת השירות שלכם בתקשורת הרחבה וברשת, עם כתבות איכותיות אשר מזכירות את העסק. עשו זאת לפחות 9 פעמים כאשר תרצו לקדם שירות או מוצר ספציפי.