השיטות היעילות ביותר לקידום אתרים אורגני

כמעט 75% מהאנשים שגולשים באינטרנט לא מסתכלים מעבר לדף הראשון של התוצאות המקוונות. מה הפתרון לכך? דירוג העסק שלך במקום הראשון בעזרת קידום אתרים אורגני.

 | 
telegram

מה הוא קידום אורגני?
קידום אתרים אורגני הוא רעיון שיווקי הכולל מערך שלם של היבטים, פתרונות ואלמנטים טכניים שמטרתם למשוך יותר תנועה לאתר ולקדם אותו בעולם האינטרנט הרחב, או במילים אחרות להגדיל את הדירוג שלו במנועי החיפוש. קידום אתרים אורגני אמור להביא את האתר לראש תוצאות החיפוש של מילות מפתח תחרותיות.

בהתחשב במצב בשוק המודרני, לא ניתן לחלק את הקמת האתר ואת קידומו לשני תהליכים שונים. ראשית, המספר של האנשים המשתמשים באינטרנט שנחשבים לקהל הפוטנציאלי שלכם גדל ללא הרף, הטכנולוגיות מתחדשות כל יום, ושנית במקביל המהירות שמוכרת לכולנו של הקניות המקוונות והזמן המוגבל שיש ללקוחות שלנו הפכו את האינטרנט לכלי שיווקי בעל עוצמה רבה ומקום לקנות בו את כל מה שנצטרך.

קידום במנועי חיפוש הוא חכם ומאופיין בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות על בסיס יום-יומי כדי להפוך את תהליך הסריקה ליותר מדויק ולהראות את התוצאות הטובות ביותר למשתמשים. עם זאת, מנועי החיפוש עדיין צריכים את העזרה הטכנית שלנו. קידום נכון יכול למשוך אלפי משתמשים לאתר ולהפוך אותו לפופולארי יותר בקרבם. מצד שני, פעולות ובחירות שגויות יכולות בקלות להוריד מערכם של חנויות מקוונות או אתרים עסקיים מתחת לשאר האתרים שהנראות שלהם תהיה קרובה לאפס. בשוק התחרותי שלנו לעיתים קרובות למדי קורה שהלקוח שמחפש מוצר באינטרנט צריך לבחור באחת מכמה חלופות: חברה אחת או חברה מתחרה. הלקוחות של היום הם מודרניים והם לא מבזבזים זמן יקר בדפדוף בכל התוצאות – אם אין מידע זמין, כנראה שהם ישכחו מקיומכם.

מה השיטה הטובה ביותר לקידום טוב?
קידום ובניית אתרים הוא נושא מרגש. בכל שנה גוגל משנה את האלגוריתם האחראי על דירוג במנועי החיפוש. כלומר, קידום אורגני שעבד שנה שעברה, אולי לא יעבוד השנה, וזה שעבד השנה יכול לא לעבוד בשנה הבאה. אספנו עבורכם את השיטות הטובות ביותר לקידום אתרים אורגני:
- יישום מידי של תוכן – עבור רוב האנשים, קידום אתרים אורגני כרוך בפרסום תוכן באופן קבוע, מיקוד למילות מפתח חדשות וקישורים לדפים שלהם. אבל אנחנו כבר יודעים שאתם יכולים להגדיל את התנועה האורגנית שלכם בצורה אסטרטגית יותר על ידי אופטימיזציה של התוכן הקיים שלכם באמצעות תהליך שנקרא "אופטימיזציה של תוכן". מטרתה של האופטימיזציה היא להציג תגיות של דף באתר כמו מילות מפתח ראשוניות ומשניות בצפיפות הנכונה, כשספירת המילים היא מתאימה, כותרות ותגיות נכונות, ותיאור רלוונטי.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

- כתיבת תוכן שיווקי – מנוע החיפוש גוגל הוא חכם מאוד. יש לו אינספור שיטות שונות שאיתן הוא מדרג את איכות האתר שהוא רואה ומתעדף אותו בתוצאות החיפוש. אחת השיטות הטובות ביותר לקידום אתרים: כתיבת תוכן. בעצם בתוכן שנכתב תוכלו לספר על מגוון נושאים שרלוונטיים לעסק שלכם כמו על מוצרים שלכם, אירועים שמתקיימים בזמן הקרוב ועוד. פרסום כתבות בנושא הרלוונטי יעזרו לכם להגיע לקהל רחב של אנשים שמעוניינים במוצר שלכם.

- חווית משתמש – כמו בהמון פלטפורמות בחיינו, חווית המשתמש נחשבת לחשובה ביותר. גוגל מתייחס לזמן השהייה של הגולש באתר כדי לקבל ביטחון ממר גוגל – נסו להעניק לגולשים שלכם חווית גלישה בלתי נשכחת. 

שימוש במילות מפתח רלוונטיות
אחת ההמלצות הטובות ביותר היא להוסיף לרשימת התיוגים שלכם מיקוד והשקעה במילות המפתח. אם ברצונכם להופיע בתוצאות החיפוש של מילות מפתח שקשורות לחברה שלכם, עליכם למקד את מילות המפתח האלו בתוכן האתר שלכם, בכותרות העמודים, בתיאורים ועוד. בנוסף אפשר להשתמש באסטרטגיה של פרסום כתבות וקישור ממילות מפתח רלוונטיות לאתר, מה שבטווח הארוך יעלה את הביטויים המרכזיים מעלה.

כדי להפיק את המיטב מאסטרטגיית השיווק שלכם לקידום אתרים, כדאי לכם להתמקד במילות מפתח קצרות ולא ארוכות. אם לדוגמה תחפשו במנוע החיפוש "קידום אתרים אורגנים לחברה שלי בארץ ישראל", כנראה שלא תמצאו את מה שתרצו באופן מדויק. אבל אם מישהו מחפש "קידום אורגני בישראל" הוא יכול לחפש מספר דברים כמו רשימה של אנשים שמחפשים מישהו שיקדם עבורם את האתר, דרכים לקדם אתר ועוד.

קידום אתרים אורגני יעזור לעסק שלכם בתחום הכלכלי, כל עוד תעברו את השלבים לפי הסדר ותעזרו באנשים מקצועיים שיעזרו לעסק שלכם לצמוח ולהצליח.
הכתבה בשיתוף קונספט1 – סוכנות המתמחה בפרסום דיגיטלי, קידום ובניית אתרים ושיווק ברשתות.

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות