איך ניצור כרטיס ביקור מנצח?

החלפת כרטיסי ביקור בין עסקים או מול לקוחות מקובלת גם כיום. רוצים להיות בטוחים שאת כרטיס הביקור שלכם אף אחד לא ישכח? המדריך הבא הוא בדיוק מה שחיפשתם.

 | 
telegram

איך ניצור כרטיס ביקור מנצח?

החלפת כרטיסי ביקור בין עסקים או מול לקוחות היא פרקטיקה נהוגה שמקובלת גם כיום. רוצים להיות בטוחים שאת כרטיס הביקור שלכם אף אחד לא ישכח? המדריך הבא הוא בדיוק מה שחיפשתם

תהליכי השיווק העסקיים עברו מהפך משמעותי בשנים האחרונות, עם כניסתו של העולם הדיגיטלי לשימוש יומיומי. דפי נחיתה, חנויות אונליין ועמודים עסקיים בפייסבוק, הם רק כמה דוגמאות לכלים שלא היו קיימים בעבר – ואילו כיום קשה לנו לדמיין פתיחת עסק בלעדיהם. עם זאת, לצד שלל פתרונות שיווק עדכניים וחדישים, קיימים גם פתרונות שאמנם היו נהוגים בעבר אבל ממשיכים למלא תפקיד חשוב בתהליך השיווק העסקי גם בהווה. כרטיסי ביקור הם בין הבולטים ביותר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

למה זה קורה? כרטיסים פיזיים מאפשרים לצד השני לקבל את כל המידע הנדרש אודות העסק, בלי שיזדקקו לגלוש לאתר שלו או לבצע פעולה כלשהי. מסיבה זו, קל ואינטואיטיבי לשלוף ולמסור כרטיס ביקור לגורמים שעדיין לא מכירים אתכם. בין אם מדובר בפגישת עבודה, כנס נטוורקינג או שיחה עם לקוח פוטנציאלי. נמען שמקבל כרטיס גנרי שלא תופס את תשומת לבו, עשוי כמובן להניח אותו בצד ולשכוח ממנו. בדיוק בגלל זה, חשוב להימנע מהדפסת כרטיסים רק כדי לצאת מידי חובה, אלא להשקיע בעיצוב, בטקסטים והדפסה.

לאילו פרטים כדאי לשים לב בעיצוב כרטיס הביקור שלכם?
פלטת הצבעים – כרטיס הביקור הוא הדרך שלכם ליצור רושם ראשוני חיובי, שמייצג את האופי והייחוד של העסק. הצבעים שבהם תבחרו עשויים להשפיע מאוד על מקבלי הכרטיס, ולכן יש לתת עליהם את הדעת. אתם רוצים כרטיס ביקור בולט וייחודי, אך כזה שגם יתכתב עם סוג המקצוע ויעביר את המסר והערכים שמובילים אתכם.
פונטים – פונט הוא דרך נוספת לבלוט על פני מתחרים, אבל חשוב קודם כל שיהיה נעים ונוח לקריאה. שימו לב לסוג הפונט, לגודל ולניגודיות שלו ביחס לרקע. אתם לא רוצים שמקבלי הכרטיס יתאמצו להבין איך יוצרים אתכם קשר.
טקסטים – זכרו שמקבל הכרטיס עשוי לשלוף אותו מהארנק רק כעבור מספר שבועות. האם הטקסט שצירפתם יאפשר לו להיזכר מי אתם ומה המומחיות שלכם? שם חברה, שם מלא ועיסוק, יעזרו לרענן את זכרונו. בדקו שהכרטיס מכיל גם את המידע הנדרש כדי להניע אותו לפעולה, בין אם להתקשר אליכם, לשלוח לכם מייל או להגיע אליכם למשרד. הכול בהתאם לסוג האינטראקציה שתרצו לקדם. 
ניתן להוסיף על גבי הכרטיס טקסט קצר שיבדל אתכם מאחרים, ויעודד את המתעניינים לדבר אתכם. אם מדובר בבעלי מקצוע שזמינים מסביב לשעון, כמו אינסטלטור, חשמלאי או וטרינר, משפט כמו "זמין לכל שאלה 24/7" יכול להועיל מאוד. בחלק מהמקרים הוא יגרום לנמענים שלכם לשמור את כרטיס הביקור לעת הצורך, גם אם הוא לא נדרש להם באותו הרגע, מתוך הבנה שבעתיד הם עשויים להזדקק לו.

צדדים – האם אתם מנצלים היטב את כל "שטח הפרסום" שמעניק כרטיס הביקור? עסקים שפונים לקהלים במספר שפות, עשויים להעדיף להדפיס את אותו הטקסט בשתי השפות – כשכל צד כולל שפה שונה.
תמונות ולוגואים – אל תשכחו להוסיף את הלוגו שלכם, כדי לעזור לנמענים לזהות אתכם בקלות. אם תעדיפו לשלב גם תמונת אווירה, ודאו שמדובר בתמונה באיכות גבוהה שמתאימה להדפסה ושמסייעת להעביר את הרושם המתאים בנוגע לעסק.
סוג הנייר ואיכות ההדפסה – מתוקף היותם מוצרים מנייר, כרטיסי הביקור אינם חסינים בפני פגעי הזמן ונמצאים בסכנה להיקרע או להתבלות. כיום קיימים פתרונות שמסייעים בהארכת חיי הכרטיסים, וזמינים אצל בתי הדפוס המובילים. פנו אל בית דפוס שמתמחה בהדפסת מוצרי נייר לעסקים, כדי לקבל מידע אודות גימורים וציפויים שנועדו לסייע בשמירה על הכרטיסים שלכם. כך תוכלו לקבל תוצאה איכותית כבר מהרגע הראשון, שתישאר כזו לאורך זמן. 
מוכנים לשלוח את הכרטיסים להדפסה? אל תשכחו לעבור שוב על כל הפרטים, לערוך הגהה ולוודא שהתצוגה המקדימה תואמת להעדפות שלכם. קיימת רק הזדמנות אחת לרושם ראשוני חיובי, ועם כרטיס הביקור המנצח תוכלו למקסם את סיכויי ההצלחה שלכם.

הכתבה הופקה בשיתוף עם אתר פיקס

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות