בניית אתרים מקצועיים ומקודמים שיזניקו אותך קדימה
אם יש לכם עסק, ואתם מתלבטים האם יהיה זה נכון להשקיע משאבים בבניה של אתר עבור העסק, אתם בהחלט נמצאים בחברה טובה. כיום ברור ליותר ויותר בעלי עסקים, כי נוכחות דיגיטלית ברשת היא בבחינת חובה, אם כדי למכור בצורה ישירה מוצרים או שירותים ללקוח בקצה, ואם על מנת לספק לו פרטים בסיסיים, על מנת לשכנע את אותו לקוח להתקשר מולכם.
בניית אתר מקצועי היא כבר מזמן לא מותרות, ויחד עם זאת, להרבה בעלי עסקים כלל לא ברור איזה סוג אתר כדאי יהיה להם לבנות, מהן האפשרויות שעומדות בפניהם, וגם, האם במקרים מסוימים יוכלו להסתפק בפחות מאתר אינטרנט שלם עבור העסק (רמז: בהחלט כן).
בחברת דיגיטל פרטנרס - בניית אתרים, מיתוג וקידום, מבינים בדיוק היכן אתם נמצאים ומה דרוש לכם. אחרי שבנו אתרים ללקוחות מרוצים רבים, במגוון גדול של תחומים, הם יכולים לספר כי השילוב בין תהליך מקצועי, ענייני ואיכותי, ובין שירות לקוחות ששם את הלקוח במרכז, מייצר עבורם יתרון תחרותי בנישה. זאת הסיבה, שלא מעט לקוחות בוחרים להתקשר מול דיגיטל פרטנרס על מנת להשקיע בתשתית איכותית שתסייע להם להקפיץ את העסק לשלב הבא.
למה בכלל עסקים בונים אתרים, ואילו סוגים של אתרים קיימים?
רגע לפני שלקוח מחליט שהוא מעוניין להתקשר מול בית העסק שלכם, הוא נדרש לשקול היבטים רבים הקשורים בכם באופן ישיר ועקיף: האם הוא סומך על המותג שלכם? האם הניסיון שלכם מספק? האם אתם מספקים אחריות? מהי מדיניות האחריות שאתם מספקים? כיצד יוכל ליצור איתכם קשר בעתיד אם משהו ישתבש?
מטרתו העיקרית של אתר אינטרנט היא להפיג את החששות האלו של הלקוח. בניית אתרים היא פעולה אסטרטגית, שמשנה את הדרך שבה עסקים מתקשרים מול לקוחות. בניית אתרים מקצועיים היא דרך לייצר דו שיח עם קהל היעד, במקום ובזמן שנוחים לו.
אז אילו סוגים של אתרים קיימים, ומתי כדאי יהיה לעשות שימוש בכל אחד מהם:
בניית אתרים מקצועיים אם אתם מנהלים עסק ומעוניינים לשדר מקצועיות, מומחיות בתחום התוכן שלכם, ומתכננים בעתיד להגדיל את קהל הלקוחות שלכם, וכן להרחיב את השירותים שאתם מספקים להם, בניית אתרים מקצועיים היא דרך הפעולה הדרושה לכם.
כאשר מתייחסים לבניית אתרים מקצועית, יש לא מעט היבטים שחשוב להתייחס אליהם: רמת הגימור של האתר שמוגש לכם, ההיררכיה שבה הוא בנוי, מבנה כתובות ה - url, הגמישות של האתר לשינויים ותיקונים, הנראות הכללית של האתר, זמני הטעינה של האתר, ההתאמה של האתר לגלישה ממכשירי מובייל ועוד.
בניית אתר חנות עסקים רבים זקוקים לאתר אינטרנט שישמש גם כחנות - באמצעות האתר הם מתכננים לספק שירות ללקוחות, למכור מוצרים, לבצע סליקה באמצעות אמצעי תשלום שונים, להתחבר לשירות משלוחים, דיוור, שירות הפקת חשבוניות וקבלות ועוד.
בניית אתר חנות דורשת תשומת לב לפרטים הקטנים: איכות התמונות המועלות לאתר, איכות הקופי המשלב תיאור של המוצרים, יכולת ניווט טובה בין המוצרים השונים המוצעים בחנות, חיפוש של מוצרים או שירותים, קבלת מידע בדבר האחריות המסופקת ללקוח, היכולת להבין מי עומד מאחורי האתר, היכולת לגלוש ולבצע רכישות באמצעות מכשירים שונים, הדאגה לכך שהרכישה תהיה מאובטחת מוצפנת ובטוחה ועוד.
בניית אתר תדמית ככל שמדובר בבניה של אתר תדמית, השיקולים שצריכים להנחות את בעל האתר הם אחרים. בבניה של אתר תדמית אנחנו מייחסים חשיבות לרושם הכללי שעושה מי שעומד מאחורי האתר. כאן הדגש יהיה על המקצועיות שלו, ההכשרה שלו, המידע אודות המאמרים שפרסם, הייחודיות שלו בשוק, השירותים שהוא יודע להציע, הניסיון שצבר ועוד.
בניית אתר תדמית מתבצעת, בדרך כלל, על מנת לייצר תמיכה בטרנזקציות עסקיות שמתבצעות מחוץ לאתר. כאן מדובר יהיה לרוב באתר פשוט יותר, שלא מכיל הרבה עמודים, והדגש בו יהיה על איכות הגימור והעיצוב של האתר, תוך מתן דגש לאני מאמין של בעל האתר.
בניית דף נחיתה רמזנו לכם קודם לכן, שלא תמיד בעל עסק חייב להקים אתר שלם עם עמודים רבים, כדי לייצר מכירות בעסק. לכך בדיוק נועדה בניית דף נחיתה - בניה של עמוד בודד, איכותי, מדוייק וממוקד מאוד, שתפקידו לשכנע את הגולש המגיע אליו ממקורות תנועה שונים, לרכוש מוצר או שירות, או להשאיר פרטים לצורך יצירת קשר עתידי.
לרוב, דף נחיתה יעוצב ברמה גבוהה מאוד, והדגש בבניה שלו יהיה על קופי איכותי ומזמין, מיקום נכון של טופס השארת הפרטים, שיפור כותרות הקריאה לפעולה, שימוש בתמונות איכותיות ובעלות משמעות שתשכנענה את הגולש להשאיר את פרטי הקשר שלו, ולמעשה, כל מה שיכול, באמצעות צבעים, עיצובים, מבנה נכון, זרימה ומסע נכון של הלקוח - לשפר מכירות.
מתי כדאי יהיה לקדם אתר בגוגל בצורה אורגנית?
קידום אתרים אורגני בגוגל הוא לחלוטין שיקול כלכלי שצריך לעשות בעל העסק. כאשר הוא מבוצע נכון, הוא יכול לייצר לא מעט יתרונות עבור העסק. הנה כמה סיבות שבגללן נוטים בעלי עסקים להשקיע בתהליך של קידום אורגני בגוגל:
סיבה מספר 1: ליהנות מטראפיק איכותי של גולשים
כאשר גולשים מקליקים על תוצאת חיפוש טבעית, ולא ממומנת, בדפי תוצאות החיפוש, הם באופן אוטומטי נוטים להביע אמון רב יותר במותג אליו הגיעו. זאת, מתוך הנחה שאם מנוע החיפוש בחר להציג את המותג במקום גבוה בדפי תוצאות החיפוש, הוא ככל הנראה מותג איכותי. לקוחות שנותנים אמון גדול יותר במותג - הם לקוחות שקל יותר למכור להם.
סיבה מספר 2: לשפר את הנוכחות הכללית של המותג ברשת
בין אם בסופו של דבר תנהלו קמפיין ממומן על מנת למכור מוצרים, ובין אם תסתמכו רק על התנועה האורגנית, שיפור הנוכחות של עמודי האתר בדפי תוצאות החיפוש יכולה לסייע לכם רבות בשיפור שיעור ההמרה והגדלת המכירות.
סיבה מספר 3: חיסכון בעלויות לטווח הארוך
כאשר קידום אורגני מתבצע באופן נכון, הוא יכול לייצר מכירות עבור בית העסק בעלות שהיא נמוכה משמעותית מן האלטרנטיבות של קידום ממומן. בטווח הרחוק, קידום אורגני משתלם יותר, ומאפשר לבית העסק ליהנות מתנועה עליה הוא לא צריך לשלם בעבור כל הקלקה.
סיבה מספר 4: הימנעות מקליקים מזויפים או קליקים של מתחרים
תופעת הקליקים המזוייפים או הקליקים שמבצעים מתחרים על מודעות ממומנות של מותגים מתחרים הפכה להיות מטרד נפוץ בשנים האחרונות. עסק אשר משקיע בקידום האורגני של העסק, יכול, בהקשר הזה, לישון בשקט, ולדעת שהוא לא ינזק מקליקים כאלו.
סיבה מספר 5: לבנות נכס דיגיטלי מניב לאורך זמן
עסקים שמשקיעים בקידום האורגני של האתר שלהם בגוגל, יכולים לבנות לאורך זמן נכס דיגיטלי, שאפשר יהיה בשלב מאוחר יותר להשכיר, למכור או לייצר ממנו לידים לעסקים הפועלים בתחום.
לסיכום
אם היה לכם ספק שבניית אתר אינטרנט איכותי, שיקודם בגוגל בצורה אורגנית, היא הצעד הנכון עבור העסק שלכם, הרי שהיום ברור ליותר ויותר עסקים, שזוהי שיטת הפעולה הטובה ביותר להגדלת העסק בצורה שיטתית ומבוקרת. השקיעו עוד היום בעסק שלכם, ובנו עבורו אתר אינטרנט איכותי, שיקודם במנוע החיפוש הגדול בעולם בקלות.