שירותי טלמרקטינג - לעסקים שרוצים יותר

בעלי עסקים מבינים היום שבלי מכירות אי אפשר להתקיים. עסק טוב הוא עסק שמוכר וכדי למכור צריך לבצע מספר פעולות, ביניהן שיחות מכירה בתדירות קבועה.

מכירה באמצעות הטלפון היא שיטה לבצע מספר פעולות, ביניהן שיחות מכירה בתדירות קבועה. מקובלת שבה נציגים פונים ללקוחות פוטנציאליים, לידים, פניות מהמדיות השונות ולקוחות עבר ומציעים להם את השירות או המוצר של העסק. שיחת מכירה טובה דורשת מיומנויות שונות מאשר פגישת מכירה פרונטלית. צריך לדעת לפתוח בשיחה, כיצד לייצר עניין סביב המוצר, להבין את הצורך של הלקוח, לטפל בהתנגדויות ועוד.

כל נציג טלמרקטינג- מכירה באמצעות טלפון, צריך להיות בעל תכונות אישיות המאפשרות לו למכור. בנוסף לכישורים האישיים, הוא עובר הדרכה המחדדת ומשדרגת מיומנויות אלו ומציגה את מוצרי הלקוח על כל מאפייניו. כך ששיחת המכירה תהיה מקצועית ועניינית ובסופו של דבר תביא לסגירת עסקה.

טלמרקטינג במיקור חוץ
בעלי עסקים רבים, קטנים וגדולים מעדיפים לשכור חברה חיצונית שתעשה עבורם את שיחות הטלמרקטינג. במקום לגייס עובדים להכשרת צוות, לשלם משכורות ותנאים סוציאליים, שוכרים שירותי מכירה באמצעות טלפון בחבילת תשלום נוחה ומקבלים נציגים מקצועיים, שיוצרים קשר עם הלקוחות מידי יום וסוגרים עסקאות. באמצעות שירותי טלמרקטינג ניתן להרחיב את מעגל הלקוחות, להגדיל את המכירות ואת החשיפה של העסק.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תכלס, איך זה עובד?
כדי שתהליך המכירה יהיה מוצלח צריך לאפיין את הפרויקט על פי הצרכים האישיים של כל עסק בנפרד. האפיון כולל קביעת יעדים וקביעת קהל היעד. לאחר מכן, מתבצע ניתוח ופילוח של קהל המטרה מתוך מאגר רשומות שעליו יעבדו הנציגים. כדי שהנציגים יציגו ביעילות את השירות או המוצר נבנה תסריט שיחה המסייע במענה על שאלות, טיפול בהתנגדויות וסגירת מכירה יעילה. כל הנציגים עוברים הכשרה צמודה ומלווים באופן צמוד בעת ביצוע השיחות על ידי מנהלי המוקד.

היתרונות של שירותי טלמרקטינג
שירותי טלמרקטינג חיצוניים, מאפשרים לכל עסק להתייעל בכמה היבטים. עסקים רבים לא מצליחים להתגבר על כמות הפניות הנכנסות ולא חוזרים לכל הלקוחות. יש כאן הפסד כפול. המוניטין שלהם נפגע והם מפספסים לקוחות פוטנציאליים משמעותיים. בנוסף, כאשר נעזרים באנשים מקצועיים, נחסך הצורך להתעסק בהכשרה והדרכות. עסקים החוששים מחוסר שליטה בהעברת תחום שלם לחברה חיצונית

יכולים להיות רגועים. כיום ניתן לפתור את החשש בקלות באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות גישה ודיווח בכל שלב, עדכון על מצב המכירות וקבלת הקלטות של שיחות. העברת תחום כל כך מקצועי לאנשים המתמחים בכך הוא צעד חכם שיכול לייעל כל עסק ולאפשר לו לצמוח, להתנהל במקצועיות ולשמור על המוניטין.

מוכרים מוצרים פיזיים? יש לכם חנות? גלריה? נציגים מטעם החברה יגיעו לערוך היכרות מקרוב עם המוצרים. להרגיש אותם להבין את היתרונות והמאפיינים הייחודיים שלהם. לאחר ההיכרות המעמיקה, שיחת המכירה תהיה הרבה יותר יעילה ומשמעותית.

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות