חברת הסטרטאפ שחוסכת 80% מהזמן על הכנת גרפיקה – מגייסת משקיעים.

חברת פוגה כבר עובדת עם משרד הפרסום הגדול ביותר בעולם, ובחודש האחרון מאז עליית קמפיין הגיוס שלה, נהנית מפניות מרובות של משרדי פרסום המעוניינים להצטרף אליה.

הטכנולוגיה הגיוס שלה, נהנית מפניות מרובות של משרדי פרסום המעוניינים להצטרף אליה. הטכנולוגיה הייחודית של חברת Fuga, מאפשרת לגרפיקאים ומעצבים לחסוך כ-80% מהזמן על הכנת תכנים גרפיים באמצעות אוטומציה חכמה. כיום, בגלל הריבוי הדרוש להתאמות גרפיות, משרדי פרסום והפקת תוכן נאלצים להחזיק כמות גדולה מאוד של גרפיקאים המתעסקים בעבודה סיזיפית ומשעממת. Fuga באה לפתור את הבעיה.

אז מה בעצם עושה החברה?
חברת FUGA היא חברת סטארט אפ ישראלית שהקים היזם אביעד גבעון. החברה פיתחה מערכת אוטומציה ייחודית המאפשרת למעצבים וגרפיקאים להפוך את כל התאמת התכנים הגרפיים לפעולה שמתבצעת בצורה אוטומטית על ידי תוכנה, בלחיצת כפתור. מדובר בחיסכון זמן עצום למעצבים, שמדווחים שמאז שהם משתמשים במערכת הם לא יכולים לוותר עליה.

קרדיט:Canva

לפני שהמעצבם היו משתמשים ב- FUGA, רוב הזמן שלהם היה הולך על התאמות התוכן למגוון הערוצים השונים בהם הוא יפורסם – באנרים, קטלוגים, פוסטים בפייסבוק, באינסטגרם וכו. מדובר בשעות ולעיתים ימים של עבודה. אם לפתע היה צריך לבצע שינוי כלשהו בתוכן, למשל במחיר או בצבע של כפתור, היה צריך לבצע את השינוי באופן ידני על כל התוכן הגרפי – ולפעמים מדובר בעשרות חומרים גרפיים!
את כל זה, FUGA יודעת לעשות כיום בלחיצת כפתור.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

איך זה כל כך רווחי?
כאשר FUGA מאפשרת למעצבים הגרפיים להיפטר מאותן המשימות הסיזיפיות, היא בעצם חוסכת להם זמן יקר מאוד. לא רק שזה מאפשר למעצב להתמקד יותר בעבודת העיצוב ולא בהתאמת תוכן משעממת, זה גם מאפשר לו לסיים הרבה יותר משימות במהלך החודש ומגדיל את הרווחים וקיבולת הלקוחות של משרדי הפרסום.

מאז שקמפיין הגיוס של FUGA עלה לאוויר, יותר ויותר משרדי פרסום נחשפים לשירות וממשיכים לפנות אל FUGA בכל יום.
עד כה, חברת FUGA הכפילה את המכירות שלה בששת החודשים האחרונים וצפויה לחזור על ההישג בחודשים הקרובים. ל-FUGA אין כרגע לקוחות שעוזבים אותה וחלק מהמעצבים אף טוענים שאם יקחו להם היום את המערכת, הם יתפטרו.

הלקוחות הגדולים:
מדובר כאן רק ברשימה חלקית, אבל אלו הם חלק מהלקוחות הבולטים של החברה:
• יוניליבר
• סופר פארם
• WPP
• McCAN
• PUBLICIS GROUPE

והרשימה ממשיכה לצמוח במהירות.

למה ההשקעה ב- FUGA יכולה להיות מעניינת?
בחצי השנה האחרונה החברה הגדילה את המחזור שלה כבר ב-100% וצפויה לשחזר את ההישג בקרוב. מאז עליית הקמפיין באוויר, FUGA קיבלה חשיפה גם למשרדי פרסום רבים שהחלו לפנות אליה. עם הכסף שתגייס החברה, היא צפויה להתחיל להתפתח לשווקים גדולים יותר בחו"ל.
בנוסף, לקראת סוף השנה החלו לפנות אל החברה הלקוחות הקיימים שלה על מנת לבצע תכנון אוטומציה לשנה הבאה – שירות נוסף שקרה כתוצאה מהעבודה של המערכת. לחברה יש פוטנציאל אדיר לצמיחה.

חברות בתחום העיצוב יודעות לגדול בקצב גבוה מאוד כאשר הן מתפרצות לשווקים הבינלאומיים. בשת 2020 חברת CANVA אשר מביאה פתרונות פשוטים לעולם העיצוב, הייתה מוערכת בכ-6 מיליארד דולרים. כיום החברה נאמדת על מעל 50 מיליארד דולרים, וזו עדיין חברה פרטית.
אם ברצונכם לקרוא עוד על הזדמנות ההשקעה בחברה, אתם מוזמנים להיכנס עכשיו לקישור המצורף: https://bit.ly/3QCI4ZI.

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות