פיצחנו את הנוסחה: מערכת CRM חכמה לשיווק, מכירה וניהול לידים

מה המשותף למחלקת השיווק, מחלקת המכירות ומחלקת שירות הלקוחות בעסק? הכל.

למרות שכל אחת מהן מתעסקת בצד אחר של הפעילות לפני, תוך כדי ואחרי שהלקוח כבר בעסק, החיבור ביניהן הוא משמעותי להצלחת העסק. הנוסחה שלנו אומרת שכשכל הנתונים נמצאים במקום אחד והתהליכים הרבה יותר ברורים – הגלגלים זזים הרבה יותר מהר, יותר יעיל ובצמיחה מתמדת.

מערכת CRM היא הוכחה ברורה לכך שאפשר לפצח את הנוסחה, לייעל באופן משמעותי את תהליכי השיווק והמכירה בעסק ולהוביל להצלחות שאפשר להרגיש מהרגע הראשון.

איך מערכת CRM מייעלת את השיווק וניהול הלידים?

  •  ארגז כלים שלם למחלקת השיווק, משרד הפרסום או הדיגיטל. באמצעות אינטגרציות ואוטומציות חכמות המערכת מייצרת תהליכי שיווק הרבה יותר חכמים. היא מתחברת באופן ישיר לגוגל ולפייסבוק ומושכת את כל הנתונים מהקמפיינים לממשק אחד נוח ונגיש. חשיפות, הקלקות, מילות מפתח ועלויות הקמפיין – הכל מרוכז במקום אחד מול העיניים.
  •  חיבור לדפי נחיתה, אתרים, מספרים וירטואליים, מערכות דיוור ועוד:  אפשרות ליצור מנגנון משומן באמצעות חיבור בין המערכות השונות, לקבל נתונים שעוזרים לטייב את הקמפיינים ולהבין מאיפה כל ליד מגיע ואיפה נמצא הפוטנציאל השיווקי. בין היתר המערכת מייצרת מספרים וירטואליים שמסייעים להבין מאיפה מגיע הליד. 
  • קליטת פניות מיצירת קשר באתר, דפי נחיתה, פייסבוק, שיחות טלפון נכנסות ועוד: המערכת מאפשרת לקלוט את כל הפניות במקום אחד ולזהות את הלידים הנכנסים, בין אם נענו או לא. כך ניתן לנתב אותם לצוות המכירות או להתחיל תהליך אוטומציה מול הלקוח הפוטנציאלי. 
  • דשבורדים ומערכת דוחות: מערך הנתונים של  מערכת CRM חכמה מכיל את כל הנתונים מהקמפיינים, מהלידים הנכנסים, ממערכות הפרסום ודפי הנחיתה ומסייע לבחון כדאיות של קמפיין, יעילות ופוטנציאל. כל הנתונים המספריים נמצאים מול העיניים ומתעדכנים באופן שוטף. מערכת הדוחות והדשבורדים ניתנת להתאמה ספציפית לפי צרכי העסק.
  • ניהול משימות והתראות – הממשק לניהול הפניות מייצר התראות באופן שוטף, כך שאף פנייה או ליד לא נופלים בין הכיסאות. הכל מתועד כדי שהטיפול במכירות יהיה ברמה הגבוהה ביותר.
מערכת CRM – שיווק יעיל, הצלחה בטוחה
הנה עוד כמה יתרונות של המערכת שלנו שכבר מסייעת לאנשי דיגיטל, שיווק ומכירות להפוך את היומיום שלהם להרבה יותר זורם וקל.
 
  • אפשרות להתאמות אישיות בהתאם לצרכי העסק.
  • חיבור לכל ממשקי התקשורת המוכרים – מהוואסטאפ ועד הטלפון, מהמייל ועד הודעות SMS
  • חיבור לכל ממשקי הפרסום של הפלטפורמות השיווקיות – גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ואתר האינטרנט.
  • חיבור למערכות בניית דפי נחיתה ומערכות דיוור – למקסימום אפקטיביות במהלך עיצוב החומרים לקמפיין.
  • חיבורים למערכות סליקה מהמובילות בארץ – לחיבור ישיר בין השיווק למכירות במינימום מאמץ.
  • מערכת בעברית שמאפשרת לכל עובד בחברה לעבוד ביעילות בלי להתמודד עם מונחים מקצועיים באנגלית.
  •  דאטה שמתעדכן כל הזמן – הכלי הכי חשוב להצלחת קמפיינים כיום.

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות