10 רעיונות חשובים שיסייעו לך להפוך למותג מצליח

איך הופכים למותג? איך יוצרים שם ומוניטין כה נרחבים עד שההצלחה מתגלגלת אליכם בעצמה? 

אין ספק שזהו אחד האתגרים הגדולים שכל בעלי העסקים מוצאים עצמם מתמודדים עמם בשלב זה או אחר. זה לא קל, אבל חשוב לזכור שזה לגמרי אפשרי. על קצה המזלג, המומחים של stra אספו עבורכם כמה מהרעיונות החשובים והיעילים ביותר, בדרך לצמיחה העסקית.

הדרך למותג המצליח מתחילה בטיפים של stra

  • ייחודיות - אנחנו בחברת stra יודעים עד כמה ייחודיות היא קריטית להצלחה. חפשו אותה, תבינו במה אתם מצטיינים, מה יש לכם לתת ללקוחות שלכם יותר מעסקים אחרים, מה מייחד אתכם? הייחודיות הזו תסייע ללקוחות לקבל החלטה, באם הם מתחברים אליכם.
  • שירות לקוחות – יחסי עסק-לקוח הם קריטיים בימינו, שכן לפני שאנשים מתחברים למוצר הם מתחברים לשירות. חשבו על הערכים הייחודיים לכם, מי הוא קהל היעד שיוכל להתחבר אליהם? ככל שתהיו מדויקים, כך סביר שתצליחו למשוך לקוחות חדשים ונאמנים שישמחו לספר עליכם לנוספים, שיהפכו בתקווה ללקוחות חדשים.
  • לתת זה חשוב – לקבל ולהרוויח זה חלק בלתי נפרד מהצלחה עסקית, אבל מה לגבי לתת? יש קארמה כל כך טובה בלתת לאחרים; לפנק מידי פעם בהפתעות, לזכור את ימי ההולדת של הלקוחות ולהפתיע אותם, לשלוח מבצעים והטבות ללקוחות נאמנים ועוד. זה יכול לעשות הבדל עצום ולהעמיק את מערכת היחסים בין המותג ללקוחות.
  • רכישה שהיא חוויה – בין אם חנות פיזית או אתר אינטרנט, חשוב ליצור חוויית רכישה קלה, פשוטה וידידותית ללקוח. כזו שתעבור על מי מנוחות ותהיה כמעט אינטואיטיבית. הרי אף אחד לא אוהב להסתבך.
  • היו בטוחים – אל תזלזלו בעצמכם, תאמינו במוצר שלכם וביכולות שלכם. אתם יכולים לשתף ברשתות החברתיות גם אתגרים וקשיים כדי ליצור אמון והזדהות, אך אל תשכחו לשמור על ראש מורם ובטחון מלא.
  • תראו הזדמנויות – היקום שולח לנו הזדמנויות, ורק בידינו האפשרות לבחור אם להיאחז בהן או להתעלם מהן. היו ערניים להזדמנויות הללו, הן יכולות לשנות את חייכם ולקדם אתכם למקומות שאפילו לא חלמתם עליהם.
  • להיכנס לתודעה – זוכרים את הייחודיות מהסעיף הראשון? המטרה שלה היא לחדור לתודעה. זה יכול להיות באמצעות פלטת צבעים מיוחדת, לוגו מרשים, שיר מותג ייחודי, סלוגן ועוד. חשבו על משהו קליט, שיכה גלים בשמכם.
  • תיחשפו – בפני הקהל שלכם. כעסק, סביר להניח שיצרתם נוכחות ברשת החברתית. נצלו אותה לא רק כדי לפרסם את עצמכם, אלא גם כדי להכניס את העוקבים אל מאחורי הקלעים, ואף אל המחשבות שלכם. כך יוצרים הזדהות, והזדהות הופכת לאמון.
  • תנסו – חושבים על מוצר או שירות חדש? תנסו! תהפכו אותו למשהו אקסקלוסיבי והכניסו את העוקבים והלקוחות שלכם לתהליך. מה שמתחבר ישירות לסעיף הבא והחשוב לא פחות.
שתפו את הלקוחות שלכם בתהליכים

אחד הדברים שאנחנו ב- stra מקפידים להבהיר לבעלי העסקים שמגיעים אלינו, הוא שחשיבות השיתוף היא אדירה. לבקש את דעת העוקבים, לשאול על החוויות שלהם עם המוצרים ואו השירותים, זהו רעיון קריטי שבלעדיו, המותג לא יוכל לגדול. כאשר הלקוחות מרגישים חלק מהמותג, הם הופכים נאמנים לו ומעוניינים לעזור לו לגדול, לצמוח ולהגיע לאוזניים נוספות.

 
 

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות