איזה קורס קידום אתרים הכי מומלץ בעבורכם?

כאשר רוב העולם המודרני מציע את השירותים שלו באונליין, לנוכחות הדיגיטלית של מותגים במנועי החיפוש יש חשיבות יתרה: מותגים שלא השכילו לקדם את עמודי האתר שלהם על ביטויי חיפוש פופולריים בנישה שבה הם פועלים, מפסידים באופן שוטף תנועה איכותית של גולשים, שמביעים עניין במוצרים או בשירותים שלהם, ובזמן שנוח להם לקבל מידע.

חברות רבות נעזרות בסוכנויות קידום אתרים כדי לשפר את המיקומים של דפי האתר שלהם על ביטויי חיפוש רלוונטיים בגוגל. אחרות מקימות מחלקות קידום אתרים פנימיות בתוך החברה. אולם, מה עושים עסקים קטנים, שאין להם די תקציב על מנת להתקשר מול סוכנות קידום אתרים או לחלופין להקים מחלקת SEO פנימית בתוך החברה שתפקידה יהיה לעזור למותג להתקדם במנועי החיפוש השונים?

אחד הפתרונות האפשריים הוא רכישה של קורס קידום אתרים , שיסייע לבית העסק לסגל לעצמו את המיומנות הנדרשת כדי לקדם את האתר בעצמו. שיטת עבודה כזו אמנם תדרוש מן המותג השקעה של משאבים בלמידה, ביצוע, ניסוי וטעיה, אך תוכל לעזור לו לחסוך לא מעט כסף, מצרך מבוקש למדי כאשר מדובר בעסק קטן.בין כלל הקורסים לקידום אתרים המוצעים ברשת, יש קורס אחד, בולט באיכות שלו, עליו רצינו להתעכב מעט בכתבה הזו. קורס קידום האתרים מבית "עשהאל" קידום אתרים, אותו רוכשים דרך דיגיפארם הוא כרגע הדבר החם ביותר בעולם קידום האתרים, ולא בכדי. אז מה מיוחד כל כך בהצעת הערך שמביא איתו עשהאל דרייר, מנכ"ל חברת קידום האתרים "עשהאל" לשולחן? הישארו עימנו לראיון נוקב למדי.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

עשהאל, תודה שהצטרפת לראיון הזה. תראה, כל מי שנמצא בתחום ומציע למכירה קורסים לקידום אתרים, חושב שהקורס שלו הוא הטוב ביותר. למה שנחשוב שאתה גם מתכוון לזה? 

"יש רק דרך אחת לבחון את האיכות של קורס כאשר הוא עוסק בקידום אתרים. האם הוא קורס תיאורטי או קורס פרקטי, שמספק כלים, תובנות אמיתיות, והתנסות מעשית. יש אמרה כזו, אצלנו בחברה, שקידום אתרים לומדים אמנם באמצעות הראש, אבל דרך הידיים. אנחנו באמת מאמינים בזה. כל התיאוריות שבעולם לא שוות הרבה עד להתנסות המעשית עצמה. רק כשרואים את הדברים קורים בפועל, אפשר לגבש תובנות ודרכי פעולה מצוינות, שיכולות להצעיד את העסק קדימה.
מי שרוכש את קורס קידום האתרים שלנו יכול להבחין בכך שמדובר בקורס שעוסק בפרקטיקה נטו. בלי שיחות על מה נכון ומה לא נכון בצורה תיאורתית, אלא הדגמות חיות, הסברים מפורטים וצעדים עשיים לשיפור מצב האתר בדפי תוצאות החיפוש."


 
מדוע בחרתם לייצר את הקורס בפורמט וידאו מוקלט? מה היתרון שזה מייצר ללקוחות שלכם? 

"שלא תטעה", אומר לי עשהאל כשהוא נאנח. "להקליט וידאו איכותי זאת משימה קשה בהרבה מלייצר תוכן טקסטואלי. היה לנו הרבה יותר קל פשוט להציף את הלקוחות שלנו במידע כתוב. אגב, חלק מן הלקוחות אכן מעדיפים מידע כתוב כזה, כי זה מאפשר להם לקבוע את קצב צריכת התוכן. אבל בכל מקרה, אנחנו בחרנו בפורמט הוידאו המוקלט, מסיבה אחת: וידאו מוקלט משלב בין היתרונות של הרצאה פרונטלית, בה התלמיד יכול להישאר פסיבי יחסית משום שיש מי שמעבד עבורו את המידע והתוכן, וקורס אסינכרוני, בו הלקוח יכול לעצור, להאט את הקצב, או להגביר אותו בעת הצורך.", משיב עשהאל. 

האם זו לא קצת יומרה ללמד לקוחות כיצד לעבוד על גוגל ולדרג את האתר שלהם גובה בדפי תוצאות החיפוש? האם גוגל לא יכולה ביום אחד לשנות את הכללים?

"אני מודה לך על השאלה הזאת", מציין עשהאל, "בעיקר משום שחשוב לי מאוד להסביר היטב מה, בעצם אנחנו עושים, אבל יותר מכך, מה אנחנו לא עושים. אנחנו לא מנסים לעבוד על גוגל או על כל מנוע חיפוש אחר, אלא ללכת בהתאם להנחיות של מנועי החיפוש האלו. אנחנו מספקים למנועי החיפוש את התשתית להבין במה עוסק האתר, עד כמה הוא נתפס כאוטוריטה בנישה, עד כמה הוא מקובל על אתרים של קולגות בתחום, אילו תכנים הוא מציע, איזו חוויה הוא מספק למי שמגיע אליו ועוד.

בטכניקות האלו בהן אנחנו משתמשים, אנחנו עושים שימוש יומיומי, ורואים בכל פעם מחדש כיצד הן עוזרות לאתרים שונים לתפוס מיקומים ריאליים בדפי תוצאות החיפוש. לא מדובר בעובדה מובנית מאליה. לא הכל עובד חלק. אבל אני יכול לקבוע בודאות שהתמדה, נחישות, והקצאת משאבים נכונה, יכולה לחולל פלאים כמעט בכל אתר, ובכל נישה.", משיב עשהאל.



"יש לנו מערכת משומנת שנמצאת שם כדי לתמוך מאחור"

"כשאתם רוכשים קורס דיגיטלי לקידום אתרים מבית עשהאל", ממשיך מנכ"ל חברת הקידום המצליחה, "אתם לא רוכשים רק את התכנים המופיעים בקורס. אתם מייצרים לעצמכם גישה לאנשי מפתח באחת מחברות הקידום המצליחות במשק הישראלי. אנחנו מטפלים במאות לקוחות, ובסדרי גודל מגוונים. אם יש לכם שאלה, הבהרה נדרשת או כל פניה מכל סוג אחר, אתם יותר ממוזמנים להשאיר לנו הודעה, ואנחנו מתחייבים לחזור אליכם בפרק זמן סביר, בהתאם ללחץ הפניות של קהל הלקוחות שלנו."

האם במהלך הקורס מבצעים התלמידים קידום הלכה למעשה של אתר קיים?

"זאת בדיוק המטרה", מסביר עשהאל, "אנחנו לא נמצאים כאן כדי שהלקוח יקרא תיאוריות שונות על קידום אתרים, מקצועיות תהיינה אשר תהיינה. תחום קידום האתרים הוא עמוס בתוכן, ולהפנות את הלקוחות שלכם לקריאה של תכנים, לא באמת יסייע להם לרכוש מקצוע חדש. הדרך לעשות זאת היא באמצעות התנסות מעשית בקידום של אתר אמת, אתר עליו אחראי הלקוח, ומעוניין לקדם אותו, בהתאם."

כתוביות הן לא רק חובה, אלא גם זכות

מאחר שהקורס של עשהאל הוא קורס מבוסס סרטוני וידאו, ומוקלט, היה גם צורך לדאוג לכתוביות כחלק מסל שירותים שעשהאל מציע. 
כתוביות משפרות לאין ערוך את חווית הצפיה בקורס. ראשית, הן מאפשרות לוודא כי הצופה קלט באופן סיסטמתי ונכון את המסרים השונים שהועברו בקורס. שנית, כתוביות עשויות לסייע בהנגשת האתר לבעלי מוגבלויות שונות, ובהם כבדי שמיעה וחירשים. כאשר גולש שסובל מליקוי שמיעה בדרגת חומרה כזו או אחרת, נתקל בטקסט כזה, של כתוביות, הוא יכול לצלוח את הצפיה בסרטון הרבה יותר בקלות.

מה לגבי איכות הצילום? אמרת, עשהאל, שהשקעת מאוד ביצירת התכנים של הקורס…

"אכן", משיב עשהאל, "אחת מהסיבות העיקריות שלקח לנו די הרבה זמן ליצור את תכני הקורס ולדאוג לכך שיהיה נגיש לכל לקוח משלם, היא העובדה שהתוכן של הקורס צולם בוידאו. עולם הוידאו מביא איתו לא מעט מורכבויות, כמו הצורך במריחת איפור, הצורך בתאורה נכונה, בשחקנים טובים, הצורך בשיפור הטקסטים והתאמתם למפיק האירוע, ועוד.  

לסיכום

קורס קידום האתרים שמציע עשהאל דרייר, מנכ"ל חברת קידום האתרים "עשהאל", הוא מיוחד במינו: הוא מאפשר ללקוחות השונים של הקורס לצרוך אותו בזמן ובמקום שנוח להם, מסייע לתלמידים לצרוך את התוכן גם בלי קול, ובאמצעות סרטונים אשר מלווים בכתוביות, וכן להתמקד בצעדים פרקטיים בלבד לקידום האתר, בבחינת דברים שיש לעשות ודברים שיש להימנע מהם.

רוצים להצטרף להצלחה ולבנות לעצמכם כישורים שיסייעו לכם לנהל חברה מצליחה? הצטרפו עוד היום לקורס קידום האתרים האיכותי ביותר כיום בישראל:

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות