עורך דין? זו הסיבה שאתה צריך אתר
נוכחות בזירה האינטרנטית הפכה להיות כבר מזמן חובה לכל בית עסק. הרגלי הגלישה והנוכחות של קהל הלקוחות של כל עסק במרחב האינטרנטי מחייבות את בעלי העסקים להיות שם, להציג את שירותיהם, להראות את הערך המוסף אותו הם יכולים להביא ללקוחות הקיימים והעתידיים שלהם.
תחום עריכת הדין הינו תחום תחרותי מאוד ולכן המשמעות של נוכחות בזירה האינטרנטית מקבלת משנה תוקף, היכולת של לקוח פוטנציאלי לבדוק טרם פגישה לאן הוא מגיע, לקרוא המלצות, פסקי דין, לראות מי הצוות ומה ניסיונו, הם אבן דרך חשובה בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח.
מי יבנה לכם את האתר?
כמו בתחום עורכי הדין, בתחום בניית האתרים השוק רווי ותחרותי אז כיצד בוחרים עסק מומחה בתחום בניית אתר לעורך דין ?
ברור שהרזומה של המשרד ישחק תפקיד נכבד בהחלטה כמו גם תיק עבודות לדוגמה.
רצוי שבית העסק יראה למשרד עורכי הדין המלצות ממשרדים שכבר עובדים עימו ולא פחות חשוב כמה זמן מעריך בית העסק הבונה את האתר את הפרויקט.
שלבים בבניית אתר לעורך דין
אם מדובר בעורך דין ותיק עם אתר קיים המשימה תהיה פשוטה יותר מאחר וכל תכני האתר כבר קיימים ומבנה האתר קיים.
אנו ממליצים מראש על הכנת התכנים הבאים:
תחומי מומחיות, אודות המשרד, תמונות אוירה, תמונות הצוות עם תיאור פרטני, המלצות, סיפורי הצלחה, תקדימים ועוד. אם מדובר באתר חדש נרצה לבצע אפיון למבנה האתר, כלומר: "כיצד יראה המסע של הלקוח באתר, אילו עמודים יהיו קיימים באתר, איזו פונקציונליות הוא ירצה לשלב באתר, ומה תהיה היררכיית התוכן. במידה ועושים את השלב הזה נכון ומדויק, נקבל איכות גבוהה לאתר.
תמונות לאתר עורכי דין
מי שחושב שניתן לצלם היום את המשרד או את העובדים בנייד ולהעלות לאתר שוגה בגדול ואינו מכבד את הגולש שיגיע לאתר שלו. אנו ממליצים בחום לשכור שירותיו של צלם מקצועי שיצלם תמונות אוירה של המשרדים, חדר הישיבות, כניסה לבניין, תמונות נוף, תמונות של הצוות - באיכות גבוהה. תפקידן של התמונות למתג את המשרד ולייצר קרבה אינטימית יותר.
אחרי שלב זה מגיע שלב בחירת המערכת, כמובן עורך הדין צריך תמיד להצטייד בנשק הטוב בשוק והמערכת המובילה והשכיחה ביותר בעולם היא וורדפרס, מערכת יציבה מאוד ודינמית שמשתדרגת כל הזמן ומאפשרת לבעל האתר ניהול תכנים פשוט וקל והחשוב ביותר – ידידותי למנועי החיפוש.
לאחר שהאתר הוקם ועוצב מגיע שלב התוכן, ויש לא מעט עבודת תוכן שצריך לבצע והנה כמה דברים שחשוב לבדוק: נוכחות של ביטויי המפתח (תחומי המומחיות) בכותרת האתר ובכותרת המשנית, בגוף הטקסט ובכותרת המטא וגם כן תיאור של המטא של עמודי האתר. לאחר שלב זה מגיע שלב יצירת בלוג באתר, אנו אוהבים לכנות אותו בשם מגזין.
המגזין צריך להיות עשיר בתוכן מאחר ויש תפקיד חשוב בקידום האתר באמצעות ביטויי זנב ארוך, ודבר שיאפשר לו להשיג את דריסת הרגל משמעותית במנועי החיפוש, בעולם קידום האתרים.
עוד נדבך חשוב באופטימיזציה לאתר האינטרנט הוא שילוב ביקורות, כזה שיחזק את האמינות שלכם כעורכי דין בתחום שאתם פועלים או סיפורי הצלחה כאלו שישכנעו את הגולש שהגיע למקום הנכון.
נוכחות בזירה האינטרנטית
חוץ מבניית האתר, כל משרד עורכי דין אמור לדאוג לנוכחות באתרים ופורטלים מובילים ולהביא מהם קישור נכנס לאתר שלו שיתפקד כהצבעת אמון לאתר. אם ניקח לדוגמה אנדקסים לאתרי עורכי דין, נוכל לפרסם מאמר או להירשם באופן חינמי לאתר הגדול של עורכי דין בישראל שנקרא "אתר עורכי הדין והמגשרים של ישראל".
אתר זה מאפשר לכל משרד עריכת דין לייצר מיני סייט הכולל פרטים כמו, תחום מומחיות, מיקום, קישור לאתר, אודות ועוד ובנוסף תוכלו לכתוב מאמר ולפרסמו עם לינק לאתר שלכם. במידה ואתם כותבים הרבה מאמרים תוכלו להירשם לאתר כמומחים ולקבל אזור כתיבה משלכם.
אז אם אתה עורך דין מוסמך מטעם לשכת עורכי הדין זה בשבילך, חברת Idesgin4u בשיתוף עם לשכת עורכי הדין, מציעים חבילה המכילה בתוכה פתרונות שיווקיים וימקסמו את הנראות של משרדך במרחב האינטרנטי.
מי אנחנו? חברת Idesign4u marketing solutions - הבחירה של הגדולים. ניסיון של למעלה מ 20 שנה בפיתוח מערכות, אתרי מסחר אלקטרוני ותדמית ופיתוח אסטרטגיות וכלים שיווקיים כולל אינטגרציה עם מערכות צד שלישי.
קידום קמפיינים ובניית מותג במרחב האינטרנטי לרבות בניית פרופיל קישורים. בראש החברה עומדים שני המרצים הבכירים בארץ בנושא בניית וקידום אתרים וחברתנו אחראית לקמפיינים מובילים לחברות מובילות.
בשנה האחרונה עיצבנו ובנינו מערכות ניהול לחברות השמה, אתרים וחנויות לחברות מובילות רבות, קמפיינים לאתרי סחר וכלכלה והבאנו למעלה מ 100 ביטויים תחרותיים למקום הראשון בגוגל תוך שאנו דואגים ללקוחותינו ללמעלה מ-250,000 הקלקות ולמעלה מ-21 מיליון חשיפות.