כך תדעו שהגעתם לשכונה חרדית

רוצים למכור לציבור החרדי? שימו לב!

שאטרסטוק 

רוצים למכור לציבור החרדי? שימו לב! אחד מערוצי הפרסום הטובים ביותר ולמעשה, המדיה החזקה ביותר בקרב החרדים נמצאת על לוח המודעות. מודעות הרחוב הן ערוץ הפרסום הטוב ביותר עבור מפרסמים שרוצים להגיע לציבור החרדי, וזה קשור לאגדה ירושלמית על רעידת אדמה במאה שערים
אגדה אורבנית השייכת לקטגוריית "אגדות ירושלמיות" מציבה הנחת יסוד לפיה גם בעת רעידת אדמה בעוצמה של 7.5 בסולם ריכטר, לא יארע דבר לבתים במאה שערים... זאת למה? בשל הדבק הרב שהודבק עליהם במשך שנים רבות על ידי מדביקי המודעות.
בעידן כה דיגיטלי ווירטואלי קשה למפרסמים רבים לדמיין את הכוח הבלתי נתפס שיש ל"פשקווילים" בציבור החרדי. פשקוויל הוא כינוי נפוץ למודעות הרחוב שממלאות כל לוח מודעות אפשרי בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. נניח שהוויז לקח אתכם לשכונה כלשהי בראשון לציון, בתל אביב, בלוד או בנתיבות ואתם רוצים לדעת האם הגעתם לשכונה חרדית או לא. כל מה שעליכם לעשות הוא להעיף מבט סביבכם ולהתבונן בלוחות המודעות העירוניים. ככל שישנן מודעות רבות יותר, כך גדול הסיכוי שאתם בשכונה חרדית.
אולי זה נשמע לכם מיושן, אבל תחום מודעות הפרסום הוא משמעותי ותופס נתח נרחב בפרסום לציבור החרדי. מי שחתומה על רוב מודעות הרחוב שתראו היא 'גיל סטריט'- חטיבת ההפצה של ענקית הפרסום הגדולה קבוצת 'גיל גרופ' שמתמחה שנים רבות במודעות רחוב בציבור החרדי, מחזיקה בזיכיון להדבקת מודעות רחוב ברוב הערים החרדיות ומצודתה פרוסה על כל נקודה חרדית מדן ועד אילת. 
אם אתם מחפשים פרסום יעיל ותדמיתי למגזר החרדי, גיל סטריט היא הכתובת הטובה ביותר עבורכם.
כולם יודעים שהפרסום לציבור החרדי מחייב מומחיות ומיומנות. כולם יודעים גם שלציבור החרדי מאפיינים ייחודיים בתחומים שונים ואין מפרסם שניסה אי־פעם לפרסם לחרדים שאינו יודע זאת. רבים יודעים שגם ערוצי הפרסום בציבור החרדי מתנהגים אחרת מאלה שבציבור הכללי. כך למשל ניתן לקבוע בוודאות מוחלטת כי מודעות הרחוב, כן. אלו שמודבקות בלוחות המודעות ברחוב הן ערוץ התקשורת החזק ביותר בקרב הציבור החרדי ובפער גדול על־פני כל הערוצים האחרים.
את הסיבה לכך יש לתלות בכמה וכמה מאפיינים ייחודיים למגזר הזה: הרבה מבני הציבור החרדי פחות ניידים. הם הולכים הרבה ברגל וממילא הם חשופים זמן ממושך יותר למודעות רחוב. 
אה, הם גם נוסעים יותר באוטובוסים כך שיש להם עוד הזדמנויות רבות למפגש מעמיק במודעות הרחוב. בנוסף צריך לציין שהגברים הולכים שלוש פעמים ביום לבית הכנסת ונשים רבות נוהגות "לצאת לגינה" עם הילדים. כל ההרגלים הללו יחד, הופכים את מודעות הרחוב (וגם את המודעות שבכניסות הבניינים) לאפקטיביות במיוחד ולערוץ התקשורת החזק והיעיל ביותר בציבור החרדי, נכון להיום.
בגיל סטריט מתמחים בהפקה והדבקה של מודעות רחוב בפריסה ארצית בריכוזים חרדיים עבור כל לקוח בכל גודל. גיל סטריט מעניקה שירות לחברות גדולות, משרדי פרסום, רשתות שיווק, עמותות ומוסדות לימוד שעושים שימוש במודעות רחוב הן עבור פרסום תדמיתי והן עבור פרסום מכירתי. המומחיות והניסיון הרב שנצברו בקרב עובדי גיל סטריט במשך יותר מ 20 שנות פעילותה, הפכו אותה לאוטוריטה בתחום מודעות הרחוב והיא אף מספקת שירותי דיוור ישיר, קד"מ ייעודי למגזר החרדי לעסקים וארגונים גדולים מהמגזר הכללי ומהמגזר החרדי שבוחרים פעם אחר פעם לשכור מגיל סטריט שירות של הדבקת מודעות מתוך הבנה שהוא מבטיח ביצוע עבודה יעילה שמניבה תוצאות.
כך שאם אתם צריכים תליית מודעות, שילוט חוצות, פוסטרים, פשקווילים, דיוור ישיר וקידום מכירות ברחובות ובכלל, כדאי לכם להכיר את השירות הטוב והעבודה המקצועית של גיל סטריט. למידע נוסף, לחצו כאן .

חיפוש ני"ע חיפוש כתבות