כיבוש הכנס: אסטרטגיות מוכחות להגדלת מכירות
כנסים מקצועיים הם זירה מצוינת להצגת עסקים, להותרת רושם מתמשך בזמן קצר וליצירת קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. כך תעשו את זה נכון
צילום: Freepik
כנסים הם מגרשי המשחקים שבהם עסקים יכולים להפגין את שריריהם ולהציג את נקודות החוזק שלהם. הם מוקדי פעילות שוקקים של לקוחות פוטנציאליים, מובילי תעשייה ומתחרים, כולם מעורבבים בקוקטייל של הזדמנויות. עבור אנשי מכירות, כנסים הם יותר מסתם אירועים, הם קרקע פורייה לזריעת זרעי מכירות עתידיות. הם מציעים הזדמנות ייחודית להותיר רושם מתמשך בזמן קצר, ולהניח את היסודות למערכות יחסים שיכולות להגדיר את הצלחת העסק שלהם.
הכוח של קשרים אישיים
בעידן שבו התקשורת הדיגיטלית שולטת, אין לזלזל בכוח של אינטראקציה פנים אל פנים. כנסים מציעים מגע אישי שדוא"ל ושיחות קרות פשוט לא יכולים להתחרות בו. הם מספקים פלטפורמה ליצירת קשר עם לקוחות ברמה האנושית, לקרוא שפת גוף, ללחוץ ידיים וליצור קשרים אמיתיים שבונים אמון ויחסים טובים. קשרים אישיים אלה יכולים להיות לעתים קרובות הזרז להפיכת לידים למכירות.
חברת הולמרקום מתמחה בבנית מערכי מכירות מקצועיים ומותאמים אישית ומציעה ללקוחותיה צוות דיילות קידום ואנשי מכירות ודיילות מכירה.
הבנת הקהל שלכם: המפתח למעורבות אפקטיבית בכנס
- זיהוי לידים פוטנציאליים לפני האירוע
- התאמה אישית של הגישה שלכם
אסטרטגיות צוות המכירות: הכנת אנשי החזית שלך
- הכשרה למכירות ספציפיות לכנסים
- הגדרת יעדים ומעקב אחר ביצועים
ניצול מדיה חברתית וטכנולוגיה: הגברת הנוכחות שלכם בכנס
עדכונים בזמן אמת ומעורבות, השתמשו בפלטפורמות מדיה חברתית כדי ליצור באזז סביב פעילויות הכנס שלכם. צייצו בטוויטר רגעים מרכזיים בשידור חי, שתפו תמונות באינסטגרם וצרו האשטאגים ספציפיים לאירוע. צרו מעורבות עם המשתתפים ברשת, הגיבו לאזכורים וצייצו מחדש את התוכן שלהם כדי לבנות תחושת קהילה. תבחרו מיקום מתאים להצגת הפעילות שלכם במסך לד ותציינו שאתם מזמינים אותם להיפגש עם הדיילות שנמצאות בעירוע ולקבל את כל הפרטים בכל זמן הכנס.נקודות עיקריות לאחר האירוע וטיפוח לידים
לאחר האירוע, שמרו על המומנטום על ידי שיתוף נקודות עיקריות, לקחים עיקריים וברכות לחיבורים חדשים. השתמשו בתוכן זה כדי לטפח לידים על ידי תזכורת להם לגבי הערך שמצאו בדוכן שלכם והשיחות שהיו להם עם הצוות שלכם.מדידת הצלחה: ניתוח תוצאות הכנס
הערכת איכות הלידים ושיעורי ההמרהלאחר שהאורות כבים באולם הכנסים, הגיע הזמן לנבור בין אנשי הקשר והשיחות. יש להעריך את הלידים שאספתם על פי הפוטנציאל שלהם להפוך למכירות. כמה מהם הם לקוחות פוטנציאליים חמים ומוכנים לקנות לעומת אלה שצריכים טיפוח?
שימוש במשוב לשיפור עתידי
אל תאספו רק כרטיסי ביקור; אספו חוויות. מה עבד? מה לא? השתמשו במשוב מאנשי המכירות שלכם שלכם ומשתתפים כדי לשפר את דוכן התצוגה, המגרש ואסטרטגיות המעקב שלכם. השתקפות זו הופכת את ההשקעה שלכם בכנס לתוכנית עבודה לאירועים עתידיים מוצלחים יותר.
צעדים הבאים לצמיחת המכירות- שלבו את אנשי הקשר, האסטרטגיות והמשוב החדשים בגישת המכירות שלכם. שמרו על המומנטום וצפו כיצד קשרי הכנס הופכים לשותפויות רווחיות.