מדוע קידום ממומן הוא דבר חשוב לכל אתר
ככל שהפרסום במנוע החיפוש גוגל הינו איכותי יותר, כך סיכוי גבוה יותר שהאתר של העסק ייחשף לקהל לקוחות גדול יותר וכן, שקהל לקוחות גדול יותר יבחר דווקא בעסק על פני מתחריו. לא מעט מבעלי האתרים תוהים האם כדאי להם להשתמש גם בקידום ממומן בגוגל, או שמא השקעה בקידום אורגני היא לבדה מספיקה. תשובה לשאלה זו תמצאו במאמר הבא
מהו קידום ממומן בגוגל
בכדי להבין מהו קידום ממומן בגוגל, חשוב להבין כיצד עובדת רשת הפרסום של גוגל. לצד הפרסום החינמי בגוגל, ישנו את הפרסום הממומן. מדובר על מודעות שמופיעות במנוע החיפוש ובאתרים שונים אשר מחוברים אל המערכת של גוגל. פרסום ממומן בגוגל הוא בעצם השקעת סכום כספי כלשהו ביצירת קמפיין ממומן במנוע החיפוש. הקמפיין הממומן יכיל מודעה שתופיע כאחת מהתוצאות הראשונות בגוגל, לאחר חיפוש באמצעות מילות מפתח ספציפיות אשר בחרתם לקמפיין שלכם. המחיר שתשלמו יהיה בהתאם לכמות הקליקים שגולשים יקליקו על המודעה שלכם ובשל כך, יגיעו אל האתר שלכם, אל דף הנחיתה שלכם, אל דף הפייסבוק שלכם ועוד. העלות של כל הקלקה תהיה בהתאם למחיר של הביטוי בו בחרתם, אשר בגין חיפוש אמצעותו במנוע החיפוש גוגל, המודעה שלכם תופיע. בגוגל ניתן למצוא תמחור עבור שימוש בכל ביטוי במודעה שלכם. כמובן שחשוב לנסח מודעה בצורה הטובה, האיכותית והמושכת ביותר, בהתאם לתנאים השונים אשר מציב גוגל לצורך פרסום מודעה ממומנת.
האם כל בעל אתר זקוק לקידום ממומן בגוגל
כאשר מדברים על קידום אתרים, לא מעט בעלי אתרים נוטים להאמין כי על מנת לחשוף את האתר שלהם בגוגל, די בקידום אורגני ואין צורך לבחור גם בקידום ממומן בגוגל. אולם, כדאי מאוד לדעת שמכיוון שמרבית בעלי האתרים בטוחים כי שיטת הקידום האורגנית היא השיטה שתקדם את האתר שלהם במנוע חיפוש גוגל ולכן, אין צורך שישקיעו בקידום האורגני, הרי שעליו לייחד את העסק שלו ולהבליט אותו מעל כלל העסקים, על ידי שיטת קידום אחרת. במיוחד בשביל מימוש צורך זה, ניתן להשתמש בקידום ממומן בגוגל. קידום ממומן בגוגל רלוונטי לפרסום מבצעים ספציפיים או הנחות ספציפיות אשר העסק מציע, לפרסום ייחודי של מוצר ועוד. כל דבר אשר קשור לעסק, אשר חשוב לו לחשוף אותו באופן מהיר ויעיל ללקוחות, הוא דבר שניתן לפרסם אותו באמצעות הקידום הממומן.
כיצד תסייע לכם חברה העוסקת בקידום אתרים ממומן
היתרון הבולט של קידום ממומן בגוגל, הוא האפשרות שלו לחשוף את העסק באופן מהיר לקהל לקוחות גדול ומשמעותי. על אף שישנם גולשים אשר לא יבחרו במודעה הממומנת כאשר היא תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, הרי שהעסק יבוא לתודעתם ויתכן שהדבר יגרום להם להיכנס לאתר של העסק בכל עת שבה הם יחפשו נותן שירות בתחום או מוצר כלשהו הקשור אל העסק. עבודה על פרסום ממומן בגוגל היא לא פשוטה. מדובר על קמפיין אשר יש צורך ליצור בהתאם לתקציב ספציפי. את התקציב יש לחלק בצורה חכמה ובאופן אשר יענה על הצרכים של העסק מבחינת שיווקו. המטרה היא שבשימוש בתקציב הנתון המודעה תתפרסם בכמות כלשהי של ימים, אשר במהלך אותם ימים היא תצבור לזכות העסק קהל לקוחות גדול מאוד. עבודתם של אנשי המקצוע בתחום קידום ממומן, היא עבודה המתבצעת במספר מישורים: ראשית כל, החברה תבצע מחקר אודות הביטויים השונים שכדאי לקדם בהתאם עסק הדורש קידום ממומן בגוגל. כך החברה תשלב את הביטויים הנכונים ביותר במודעה הממומנת. כמובן שבד בבד, החברה תבחן את המחיר של כל ביטוי ובהתאם לכך, היא תמקד את ההודעה במסגרת התקציב הנתון עד כמה שניתן. החברה הנבחרת תבצע גם בדיקה אודות הצלחתו של קמפיין ממומן ותבצע בו שינויים בעת הצורך.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה