אסטרטגיה לקידום אתרים בגוגל בשנת 2020

שנת 2020 התחילה בסערה והביאה איתה כבר בשלושת החודשים הראשונים מסע בחירות אינטנסיבי, היסטריה המונית סביב מחלה ואף בחירות בארה"ב. בתוך כל ההמולה הזו הבידוד הביתי יצר גם הזדמנויות פז עבור חברות המשווקות את עצמן באמצעות הרשת. כיום, ניתן למנף את העובדה כי רבים קוראים תכנים בטלפון הנייד כדי "להעביר" זמן, ולהשתמש בעובדה הזו כדי לקדם את האתר במנועי החיפוש. זוהי האסטרטגיה המומלצת לקידום אתרים השנה.

שימוש בטרנדים כדי לעודד גולשים להכנס לאתר, מאתרים עם לינק נכנס
אחת הדרכים הבולטות להשיג קישורים נכנסים, מאתרים מובילים לאתר שלכם היא באמצעות רכישה של כתבות תדמית באתרי חדשות. אך, לא מספיק לקבל רק לינק בלבד, כדאי לנסות ולהופיע בעמודים ראשיים. כיצד תוכלו לעשות זאת? נסו למצוא את הנושאים הטרנדיים הנמצאים באותו השבוע בעמוד הבית. למשל, בחודש מרץ 2020 הנושאים הטרנדיים בישראל ובעולם, סבבו את מגפת הקורונה. לפני כן, הנושאים היו הבחירות בישראל ובארצות הברית. בעתיד הקרוב, יתכן והנושא הטרנדי יהיה מיתון עולמי בעקבות המגפה.
אם תצליחו לקשר בצורה חכמה את הנושא שלכם למתרחש בעולם, יהיה לכם קל יותר להכניס קוראים לכתבה עצמה. בנוסף, תוכלו לחזק את הכתבה באמצעות שירותי הפצת תוכן כמו "אאוטבריין" ו"טאבולה" שהתאחדו. פרסום ממומן של הכתבה לזמן קצר, יהפוך אותה לטרנדית ומבוקשת יותר, ויכול לסייע גם בשיווק המותג לצד קידום האתר בגוגל.
תכנים, תכנים ועוד תכנים
החודשים האלה יכולים להיות זמן מצוין להתחיל להעשיר גם את האתר עצמו בתכנים חדשים. אתם יכולים להרחיב ולהעמיק כתבות ומאמרים קיימים, להוסיף בלוג (אם עוד אין באתר), ולמלא אותו בפוסטים חדשים מדי יום. זה הזמן שבו המתחרים שלכם ישחיזו חרבות, וינסו לעשות בדיוק את אותו דבר. לכן, אם המתחרה הראשי שלכם הוסיף עוד מאה עמודים לאתר החודש, אינכם יכולים להשתרך מאחור. להפך, הוסיפו עוד מאה וחמישים מאמרים, והפכו לאתר הבולט בנישה שלכם. מדובר רק בחמישה מאמרים ליום, שיכולים לעשות הבדל משמעותי בתוך חודש.
זהו את מילות המפתח שהמתחרים שלכם מקדמים
כמובן, כאשר אתם כותבים את התכנים החדשים לאתר שלכם, כדאי למצוא את מילות המפתח המתאימות, כדי שיאפשרו לגולשים למצוא אתכם. איך תעשו זאת? התייעצו עם מקדם האתרים שלכם, ומצאו ביחד איתו את מילות המפתח המבוקשות ביותר.
כאשר בוחרים מילות מפתח חשוב להתייחס לכמה היבטים:

  • מהן מילות המפתח התחרותיות ביותר? בכל נישה יש מילות מפת שהן התחרותיות ביותר, וכמעט כל המתחרים שלכם ינסו להופיע בהן. למשל, בתחום ההובלות המילים האלה יכולות להיות "הובלת דירה" או "מוביל דירות". ערכו רשימה של כל המילים האלה, והתחילו ליצור מאמרים ארוכים ואיכותיים סביבן. חשוב שלא להגזים בכמות החזרות של המילה הזו.
     
  • הגדירו את האזורים הגאוגרפיים בתוך התוכן: נותנים שירותים הרלוונטיים לאזורים מסוימים בארץ או בעולם? חשוב להוסיף תכנים שכוללים גם את האזור הגאוגרפי המתאים. לדוגמה "הובלות בתל אביב", "הדברה ברמת גן" או "תספורות חתולים בירושלים".
     
  • הוסיפו מספר ביטויים נישתיים: מתמחים בנישה מסוימת בתחום שלכם, למשל בהובלה של פסנתרים? או בהובלה באמצעות מנוף? ציינו זאת גם במילות המפתח אותם אתם מקדמים. תופתעו לגלות כי כמות החיפושים תהיה נמוכה יותר למילים הללו, אך היא תאפשר ללקוחות מפולחים היטב הזקוקים לשירות שלכם למצוא אתכם.
אם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת לבד, חשוב להיעזר בשירותי חברת קידום אתרים מנוסה.
חשבו: כיצד הלקוחות יחפשו אתכם בחיפוש קולי?
אחד התחומים החזקים כיום בארה"ב ובעולם, שיתחזק גם בישראל הוא החיפוש הקולי. כאשר גולשים מחפשים אתכם, הם בדרך כלל לא יציינו במילים את מה שהיו כותבים. למשל, מרביתם לא יחפשו "מסעדה איטלקית" אלא דווקא "פסטה טובה". במקום לחפש "מסעדה יפנית" הם יחפשו "סושי". לכן הוסיפו מאמרים ותכנים סביב השירותים שאתם מספקים, המוצרים והמותגים המובילים ולאו דווקא תחום העיסוק עצמו.
לסיכום, שנת 2020 תהווה הזדמנות פז לעסקים שינצלו את התקופות של הבידוד, והזמן שאנשים נמצאים בעיקר ברשת כדי לקדם את המותג. בקרוב מאד העולם יחזור לסדרו, והעסקים שלא הזניחו את קידום האתר בחודשים הללו יוכלו למצוא את עצמם במקומות מפתיעים במנועי החיפוש. דמיינו כי בעוד חודש או חודשיים תגלו כי אתם במקום הראשון בגוגל.
לקידום אתרים אפקטיבי פנו עוד היום לחברת קידום אתרים Seo-up, וגלו כי הדרך לעמוד הראשון בגוגל הרבה יותר קצרה ממה שחשבתם.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות