שירות ניהול חניונים ומגרשי חניה עם חניוני מאיה בע"מ
. וכך, למעשה, אנו משקיעים משאבים רבים מדי בניהול, שהיו יכולים לעבור לשיווק החניון. במילים אחרות: התנהלות רקובה מהיסוד. מה כבר אפשר לעשות? ובכן, הכירו את חברת חניוני מאיה בע"מ . זוהי חברה המספקת שירותי ניהול ותפעול לחניונים – בדיוק מה שאתם צריכים. ובכל זאת, לא “קונים חתול בשק”... מה השירות כולל? למה בדיוק ארצה שירות כמו זה? ועוד... מבטיחים לענות על הכל. מהו שירות ניהול ותפעול חניונים או מגרשי חניה? בעיקרון, שירות תפעול וניהול חניונים הנו ניהול מקיף של כלל “צרכי” החניון: הן הצרכים תפעוליים והן הצרכים הפרטניים של מנהלי החניון. מספקי השירות ידאגו להמון היבטים (!). החל מ־”שדרוג” החניון, תפעולו, ניהול עמדות תשלום, בניית “תוספות” נחוצות, ניקיון, ואף מתן ייעוץ פרטני בנושאי החניון השונים. *השירות מוצע למנהלים של קניונים, מרכזים מסחרים ובעלי חניונים, ומגרשי חניה וכולל שלל תת-שירותים אחרים, תחת “אותה קורת גג”. (אילו בדיוק? נפרט בהמשך!) ולמה אני “חייב” את השירות הזה? כמו הרבה דברים, גם כאן, הכל מתחיל ונגמר בכסף: ככל שנתעסק פחות בניהול החניון, יתפנה לנו זמן לעניינים החשובים יותר, שיביאו לנו לקוחות חדשים, ויקדמו את העסק -> יותר רווח -> יותר “כסף בכיס”. אילו עניינים? ובכן, פרסום ושיווק החניון למשל. אילו היינו מנסים ליהנות מ־”שני העולמות” (גם ניהול וגם שיווק העסק), אף תהליך לא היה אפקטיבי מספיק בעקבות העומס. בדיוק מהסיבה הזו שירות של תפעול החניונים הכרחי. בזכותו, יהיו שני צדדים בסיפור, וכל צד יעשה דבר אחד – הצד הראשון (אתם), יהיה אחראי למשיכת לקוחות לחניון. זאת, בעוד הצד השני (אנחנו, לצורך הדוגמה), יסיר מלבכם כל דאגה בניהול ותפעול החניון השוטפים. אתם חייבים את השירות הזה מכמה סיבות:
- חיסכון קריטי בזמן.
- מעבר הפוקוס לשיווק, ולא לניהול הבירוקרטי המתיש.
- ניהול ושיווק בו זמנית – עומס בלתי ייאמן. אנו רוצים לנהל את החניון, ולא שהוא ינהל את חיינו.
- חיסכון בכסף/תוספת רווח פוטנציאלי: אם נתעסק יותר בשיווק, נוכל להרוויח יותר.
- מצלמות אבטחה במעגל סגור בשידור חי: מערך האבטחה חשוב מאוד בניהול החניון. כל חברה מכובדת המציעה את השירות, חייבת לרשת את החניון כולו במצלמות אבטחה. זאת, לצד שכירת צופים למעקב שוטף אחר המתרחש דרכן. המצלמות משדרות בשידור חי 24/7. כך, אם ייצפה דבר חריג, ניתן יהיה לטפל בו בשעת מעשה.
- תחזוקה שוטפת: ניקיון יומי, תיקון נזקים, סימון נתיבים ועמדות חניה, תאורה מקיפה – כלל השירותים הצדדיים, רישוי מול הרשויות כגון עירייה,מכבי אש, ש־”דואגים” שהחניון יהיה במיטבו.
- מוקד טלפוני מסביב לשעון: כן, גם בחניון דרושה תמיכה טכנית ! לכן, כחלק מהניהול ייכלל מוקד טלפוני התומך טכנית וכללית בלקוחות. לרוב, התמיכה זמינה 24/7, על ידי מוקדנים מקצועיים, ואיש טכני לחילוץ מידי באם קרתה תקלה חמורה .
- מעקב שוטף ובקרה: יינתן מעקב שוטף ובקרה רצופה. כלומר, רישומים מדויקים על היוצאים והנכנסים מחוץ ואל החניון. בתיעוד, ייכללו שעות, תאריכים – כלל המידע הרלוונטי.
- תיעוד, דוחות ועמידה בתקני בטיחות: אחד הכללים בניהול חניון הוא היצמדות מדוקדקת לתקני הבטיחות, לפי הסטנדרטים המחמירים ביותר. לפי הממצאים, יוגשו דוחות חודשיים בנוגע למצב הבטיחותי של החניון.
- התראות: סיפוק הודעות אישיות ללקוח. אילו הודעות? ובכן, ניקח כדוגמה הודעה לנייד הלקוח, בעת יציאת רכבו/כניסתו לחניון. באמצעות ההודעות הללו, יוכל הלקוח להתגונן מפני גניבת רכב למשל. מדובר הן בצורך של ממש, והן בתוספת נחמדה שמוסיפה ל־”יוקרת” החניון.
- עמדה טכנולוגית: כחלק מהשירות המקצועי, תוצב בחניון עמדה טכנולוגית לשירות הצרכנים. העמדה תנפיק כרטיס בכניסה, ותדרוש אותו ואת התשלום ביציאה מהחניון. כך, ייגבה התשלום בצורה טכנולוגית, נוחה ומדויקת. העמדות הללו נפוצות בחניונים ברחבי הארץ, וככל הנראה כבר יצא לכם להיתקל בהן.
- פתרונות תוכנה, מערכת לניהול החניון: אם בחוזה מעוגנים פתרונות תוכנה, תוכלו לתבוע זאת במסגרת שירותי הניהול. בפתרונות תוכנה, הכוונה לתוכנות מחשב המסייעות בניהול החניון, כמו תוכנה לניהול ומעקב השהות בחניון.
- איש ביטחון/מאבטח: במידת הצורך, יישכר מאבטח למעקב ובידוק הנכנסים לחניון. ובמידת הצורך, יוכל איש הביטחון לעצור אנשים חשודים ו/או לקרוא לשירותי הביטחון/המשטרה. התועלת מכך ברורה, לא?
- ייעוץ והכוונה לתחזוקה, שדרוג ובניית חניונים: כמעט כל חברה המעניקה שירותי ניהול מציעה ייעוץ והכוונה נוספים, מחוץ “למסגרת” השירות. מעוניינים לשדרג אזור מסוים? להרחיק לכת ולבנות חניון נוסף? חברה איכותית תספק לכם ייעוץ מקצועי. יתרה מכך, חלקן אף ילוו וידריכו אתכם במהלך התהליך (!).
- ניסיון של 15 שנה בתפעול וניהול חניונים.
- כלל הבירוקרטיה הפיננסית מנוהלת על ידינו, בצורה המקצועית ביותר.
- דיווח שוטף, שירות ותמיכה טכנית בעת בעיה.
- עבודה עם רשת גדולה ומקצועית ולא "עסק" קטן וחסר אחריות – יש לכם “גב".