הובלת משרדים - שעושים משהו כמו שצריך זה נראה ככה

ההליך המורכב הזה שנקרא הובלת משרדים זו משימת על בדיוק כמו כל פרויקט שאתם מבצעים במשרד יש לקחת את זה ברצינות הראויה ולא להקל ראש בשום פרט.

כדי לבצע העברת משרד במהירות וביעילות המרבית, יש צורך לתכנן הכל מראש ובסופו של התהליך נקבל העתק מדויק של המשרד במקום החדש, אשר יחזור ויתפקד כרגיל בזמן הקצר ביותר האפשרי. עבור המנהל, הובלת משרדים הם כאב ראש לא קטן ועבור העובדים זוהי משימה מלחיצה בה הם עלולים להרגיש חסרי תועלת כמו גם חוסר רצון לעזוב הכול ולבזבז יום חופש. אך אין הכרח שכך יהיה, הובלות משרדים יכולה להיות סופר זריזה מקצועית ומדויקת, בלי הרבה בלאגן ובשקט יחסי, אם רק מתכננים אותן נכון ופונים לעזרתה של חברת הובלות אשר יודעת דבר אחד או שניים על עולם העסקים העכשווי והרגיש לשינויים.

הסוד: תכנון מראש
הגישה חייבת להיות היערכות כוללת מראש כמו מבצע צבאי מאורגן, שכן רק כך יהיה אפשר לחזור לשגרת העבודה במהירות המרבית. לפני העברת המשרד, צריך להכין רשימת תכולה וציוד דקדקנית, וזאת על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת. כדי שהעברת המשרד תתבצע בצורה היעילה והמהירה ביותר, יש להכין את כל הציוד מראש, וזה אומר אריזה בארגזים מסודרים וסימון כל ארגז במדבקה על פי מיקומה במשרד. כדאי לציין על גבי כל ארגז לאיזה עובד הוא שייך ולסמן במשרד החדש את החדר המיועד לעובד. דבר זה יקל על עובדי חברת ההובלה למצוא את החפץ הנכון ולהניחו במיקום הנכון זה חוסך לכם המון זמן וכאב גב בעת פריקת הארגזים. בקשו מהעובדים לסמן את כל הציוד שלהם, מהמחשב האישי ועד לסל הניירות, סימון ברור יסייע לאתר את החפצים בכל מקרה שהוא ובפרט אם אחד מעובדי המשרד לא בא היום לעבודה או בחופשה.

גיוס עובדי המשרד
הובלות משרדים הוא עסק לא פשוט עבור עובדי המשרד, עירוב העובדים בתהליך יעזור להם להרגיש שותפים במשימה וכך לא ירגישו כאילו המעבר הופל עליהם כגזרה מלמעלה. גיוס העובדים בתהליך הובלת המשרד יכול לעזור מאוד למעבר קל וחלק. העובדים יכולים להיות נוכחים במשרד החדש ולעזור לעובדי חברת ההובלות למצוא איפה יש לפרוק את הארגזים ורהיטי המשרד ואיך למקם .

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הרבה לפני ההעברה
תכנון לוגיסטי של הובלות משרדים מתחיל בביקור של מנהל הפרויקט מחברת ההובלות במשרד ובדיקת הציוד שעובר למקום החדש. חברה המתמחה בתחום הובלות משרדים יכולה לסייעה למשרד העובר מקום לחזור לשגרת העבודה בזמן הקצר ביותר לאחר הובלות משרדים. הובלות משרדים נוגעים בכמה תחומים: אריזת קלסרים ותיקים, העברת רהיטים משרדיים, פירוק והקמה מחדש של רשתות המחשבים והתקשורת. שירותי הובלות משרדים יכולים לכלול גם אריזה מקצועית וסימון ברור להבטחת התמצאות בציוד הארוז ומציאת מיקומו החדש. לרוב, שירותי הובלות משרדים כוללים גם נגרים מקצועיים אשר מתמחים בפירוק הריהוט המשרדי והרכבתו מחדש במקום הרצוי. חברת הובלות משרדים המעסיקה אנשי רשתות, יכולה לספק שירות של ניתוק וחיבור מחדש של רשת המחשבים במשרד.

פיקוח על התהליך
פיקוח על תהליך המעבר מאריזת הציוד ועד פריקתו במקום החדש, זה הדבר הכי חכם והכי פשוט שמנהל יכול לעשות כדי להבטיח חזרה מהירה לשגרת העבודה. על נדרשת מעורבות אישית מההנהלה הן בהפגנת נוכחות פיזית במקום והבעת עניין במתרחש והן מעורבות בכל פרטי העסקה הנרקמת כבר במעמד הבשלת הצעת המחיר כמו גם מינוי מנהל פרויקטים מטעם חברת ההובלה אשר נמצא במקום ומפקח על כל ההליך ונותן פתרונות און-ליין לכל בעיה שצצה במפתיע.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות