טסלה עקפה את תחזית המכירות ברבעון, המניה מזנקת ב'טרום'

החברה דיווחה על רבעון שיא של משלוחים, אשר מרגיע את המשקיעים לאחר החששות לגבי הביקוש הנמוך לרכבים החשמליים - האם רמת הביקושים הנוכחית תתברר גם כרווחית?
 | 
telegram
(1)

מנית טסלה מזנקת כעת במהלך ה'טרום מסחר' בוול סטריט וזאת כאשר החברה דיווחה על רבעון שיא של משלוחים, אשר מרגיע את המשקיעים לאחר החששות לגבי הביקוש הנמוך לרכבים החשמליים.

על פי הנתונים, טסלה העבירה ללקוחותיה מעל ל -95,200 מכוניות בשלושת החודשים שהסתיימו בחודש יוני, תוך שהיא חוצה את הנתון הטוב ביותר הקודם שנקבע ברבעון האחרון של 2018. מספר המשלוחים של טסלה עלה על כל התחזיות, חוץ מזה של אנליסט אחד.

בעוד שהתוצאות סותרות את הספקות לגבי הביקושים לרכבים של טסלה, נותר לראות אם רמת הביקושים הזו היא גם רווחית, כאשר מנכ"ל החברה, אילון מאסק אמר כי החברה תפרסם הפסד ברבעון השני, ולאחר מכן לדווח על רווחים חיוביים במחצית השנייה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בהצהרתה, טסלה לא הזכירה את התחזית השנתית שלה לכ- 360,000 עד 400,000 משלוחים, תחזית אשר אושרה מחדש בדו"חות הרבעון הראשון. נציגי טסלה לא הגיבו כאשר נשאלו האם החברה דבקה בהנחייתה. החברה תצטרך לעמוד בממוצע של יותר מ -100,000 יחידות לרבע במחצית השנייה כדי להגיע לרף הנמוך של טווח התחזיות.

אחת הסיבות לכך ש"וול סטריט "נותרה מודאגת מהרווחיות של טסלה היא צמצום הביקושים לדגמים הרווחיים יותר של החברה – מודל 3 ומודל איקס, כאשר המשלוחים המשולבים ירדו ל -17,650 ברבעון, ירידה של יותר מ -20% בהשוואה לשנה שעברה.

עם זיכוי המס הפדראלי בארה"ב שייכנס לתוקף במחצית השנייה של השנה, ייתכן שטסלה תצטרך להישען יותר על השווקים בחו"ל כדי לעודד את המכירות, דבר שיעמיד במבחן את יכולתה של החברה מקליפורניה לשמור על עלויות המשלוח והלוגיסטיקה שלה.

טסלה בונים מפעל להרכבת רכבים וסוללות ליד שנחאי, ומאסק אמר כי הוא מקווה לבחור מקום למפעל דומה באירופה עד סוף השנה.

"עשינו התקדמות משמעותית לייעל את הלוגיסטיקה הגלובלית שלנו ואת פעולות הייצור בכמויות גבוהות יותר" אמרו בטסלה בהצהרה.

אין תחרות לטסלה
בטסלה ציינו גם כי ההזמנות עלו על המשלוחים במהלך הרבעון ושהם מצפה להגביר את הייצור ולמסור עוד מכוניות בשלושת החודשים הקרובים, כאשר מספר הזמנות כלי הרכב בסוף יוני עמד על יותר מ 7,400.

יש לציין כי המכירות של טסלה מודל 3 הם הרבה יותר מאשר של יריבותיה בענף. ג'נרל מוטורס מכרה רק 3,965 יחידות מהמכונית החשמלית של שברולט של כל שברולט ברבעון השני, בעוד שאאודי מכרה רק 1,835 רכבי SUV ממנועי סוללה.

"טסלה בנתה מותג פנומנלי", אמרה מישל קרבס, אנליסטית באוטוטראדר. "כאשר אתה חושב על כלי רכב חשמליים, אתה חושב על טסלה. התחרות עדיין לא ממש קיימת. יש חלק גדול באוכלוסייה שרוצה לקנות טסלה כי הם אוהבים את המותג והם לא מסתכלים על שום דבר אחר. "

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להגדיל מחלקות אונקולוגיות
    אלישיב 03/07/2019 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ראשית חברות גרר כבר גדלו כי כמות כלי הרכב שנתקעו ללא חשמל גדלה מאוד שנית הנהגים עלולים לקבל מחלות קשות המקרינה. ולבסוף כבר כמה טסלות נשרפו כי החומר במצברים דליק.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות