
סופוויב: ההכנסות ב-2024 עלו ב-18% - ההפסד נחתך בחצי
חברת הטכנולוגיה הרפואית רשמה צמיחה של 18% במכירות ב-2024, לצד ירידה בהפסד הנקי ל-4.5 מיליון דולר
סופווייב סופווייב 2.13% העוסקת בפיתוח, שיווק וייצור טכנולוגיה לא-פולשנית לטיפולי הצערת ומיצוק העור, רשמה בשנת 2024 הכנסות של 59.6 מיליון דולר בהשוואה להכנסות של 50.3 מיליון דולר בשנה שעברה - עליה של 18%. בשורה התחתונה
ההפסד של החברה ירד ל- 4.5 מיליון דולר לעומת 8.2 מיליון דולר בשנה שעברה.
הרווח הגולמי ב-2024 הסתכם ב-25.3 מיליון דולר לעומת 20.3 מיליון דולר. החברה הציגה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת שלילי של 4.5 מיליון דולר לעומת 8.2 מיליון דולר אשתקד. סך המזומנים בסופוויב בשנת 2024 מסתכם בכ-13.1 מיליון דולר לעומת 14.7 מיליון דולר בשנה שעברה. הוצאות מחקר הסתכמו ב-10.7 מיליון דולר לעומת 11.4 מיליון דולר בשנה שעברה, הוצאות השיווק ומכירה של החברה עלו ל-30.3 מיליון דולר לעומת 27.8 מיליון דולר אשתקד
- ד"ר שמעון אקהויז: "הרופאים משתמשים בפולסים שלנו; זה מנוע הצמיחה המרכזי"
- ההכנסות של סופוויב קפצו ב-53%, ההפסד ממשיך להצטמצם - מזנקת ב-23%
חברת סופוויב הציגה את תוכנית לשנה הקרובה, במסגרתה היא מתכוונת לפעול במספר מישורים במטרה להאיץ את הצמיחה. בין היעדים המרכזיים לשנה הקרובה: הרחבת מערך המכירות וגיוס מנהלים חדשים בארה"ב בהתאם למבנה הארגוני, חיזוק תחומי השיווק והמו"פ
על ידי גיוס עובדים מקצועיים, והעמקת חדירת השוק. בנוסף, החברה פועלת ליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות גלובליות בתחום האסתטיקה הרפואית, לצד חתימה על הסכמי הפצה חדשים בטריטוריות נוספות. בתוך כך, מתוכנן שדרוג מתמשך של מוצרי החברה בהתבסס על פידבק מלקוחות,
הגדלת כושר הייצור וחיזוק מלאי חלקי החילוף, וכן בחינת פיתוח מוצרים חדשים ומוצרים משלימים למוצר הדגל הקיים.
שווי השוק של סופוויב עומד על 647 מיליון שקל, כאשר ההון העצמי של החברה מסתכם בכ-90 מיליון שקל. מניית החברה עלתה ב-24% מתחילת השנה ובמהלך 12 החודשים האחרונים המניה לא הניבה תשואה.