
דריו הלת': ההכנסות ב-2024 צמחו ב-32%
הכנסות החברה ב-2024 הסתכמו ב-27 מיליון דולר לעומת 20.4 בשנה שעברה; ברבעון הרביעי החברה דיווחה על צמצום ההפסד הנקי ב-32% ל-9.6 מיליון דולר
חברת דריו הלת' Dario-Health 3.96% הדואלית הפועלת בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים, פרסמה היום תוצאות כספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2024, עם שיפורים משמעותיים בביצועים הפיננסיים, במומנטום העסקי ובהתרחבותה בשוק. ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו ב-7.6 מיליון דולר, מעל תחזיות האנליסטים להכנסות של 7.3 מיליון דולר, ועלייה של 110% לעומת הכנסות של 3.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה ציינה כי העליה בהכנסות נבעה מגידול בהכנסות מערוץ ה-B2B2C והמיזוג עם הכנסות טוויל. ההפסד הנקי ברבעון הרביעי הסתכם בכ-9.6 מיליון דולר, ירידה של 32% בהשוואה להפסד של 14.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
ההפסד הנקי בניכוי תגמול מבוסס במניות, הפחתה של הוצאות הקשורות לרכישה, ופחת בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2024 הסתכם בכ-4.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-8.4 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023 והפסד נקי של כ-7.4 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024.
- דריו הלת' מפרסמת תוצאות פיננסיות ותפעוליות לרבעון השלישי של 2024
- למרות שפספסה בהכנסות - דריו הלת' עוקפת בשורה התחתונה
הרווח הגולמי ברבעון הרביעי הסתכם בכ-4.2 מיליון דולר, עלייה של 4.1 מיליון דולר או 3,080%, בהשוואה לרווח גולמי של 132,000 דולר ברבעון המקביל אשתקד. הסיבה לעלייה זו היא הגידול בהכנסות מערוץ ה-B2B2C. שיעור הרווח הגולמי גדל ל-55.3% בשלושת החודשים
שהסתיימו ב-31 לדצמבר 2024, מ-3.7% ברבעון הרביעי של 2023.
ההוצאות התפעוליות בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, הסתכמו בכ-15.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-14.3 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023 עלייה של כ-1.5
מיליון דולר, או 10.6%, בהשוואה לשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023. הגידול נבע בעיקר מעלייה בהוצאות התפעוליות. ההפסד התפעולי ברבעון הרביעי הסתכם בכ-11.7 מיליון דולר, ירידה של 18% בהשוואה לכ-14.2 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. החברה מציינת כי הירידה
נבעה בעיקר מעלייה ברווח הגולמי.
ההכנסות ב-2024, הסתכמו בכ-27 מיליון דולר, עלייה של 32.9% מ-20.4 מיליון דולר בשנה שעברה. העלייה בהכנסות נבעה מגידול בהכנסות החברה מהערוץ המסחרי שלה. כמו כן, ההכנסות כוללות את איחוד הכנסותיה של טוויל
בעקבות רכישתה במהלך הרבעון הראשון של 2024. ההפסד הנקי ב-2024, הסתכם בכ-42.7 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של כ-59.4 מיליון דולר ב-2023. הירידה נבעה בעיקר בשל עלייה בהכנסות מימון. ההפסד הנקי בניכוי תגמול מבוסס במניות, הפחתה של הוצאות הקשורות לרכישה, ופחת בשנים-עשר
החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2024, הסתכם בכ-18.8 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של כ-34.6 מיליון דולר בשנים-עשר החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023.
"היוזמות האסטרטגיות שלנו הובילו לשיפורים יוצאי דופן בביצועים הפיננסיים שלנו לאורך שנת 2024, הן בהכנסות והן ברווחיות. אנו עדים להמשך המגמה החיובית הזו גם אל תוך שנת 2025. בשנת 2024 כולה, הסתכמו ההכנסות בכ-27.0 מיליון דולר, עלייה של 32.9% לעומת 20.4 מיליון דולר בשנת 2023. בנוסף, ההכנסות החוזרות מערוץ ה-B2B2C – מעסיקים ותוכניות בריאות – צמחו משמעותית לכ-5.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2024, לעומת 1.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, צמיחה שנתית של 398%. הגידול הזה נבע מהמשך ההתרחבות בפעילות הליבה בערוץ ה-B2B2C שלנו ומהסינרגיה המוצלחת עם טוויל. בשעה שאנו נרגשים מהגידול בהכנסות, איננו יכולים להשיג רווחיות באמצעות צמיחה בלבד. לפיכך, התמקדנו הן בהכנסות והן בהתייעלות בהוצאות, יישמנו אסטרטגיות ניהול ממוקדות עלויות, אשר הובילו לירידה של 35% בהפסד התפעולי בין הרבעון הראשון לרבעון הרביעי של 2024, מבלי לפגוע באסטרטגיית הצמיחה שלנו. במבט קדימה, אנו צופים ירידה נוספת של 20% בהוצאות התפעוליות עד הרבעון הרביעי של 2025, אשר להערכתנו, יכולה לחזק עוד יותר את מעמדנו הפיננסי. עם יעילות זו והמשך המומנטום העסקי, אנו מאמינים כי החברה בדרך להשגת איזון תזרימי תפעולי עד סוף 2025", מסר ארז רפאל, מנכ"ל דריו.
- פז: שיא ברווח לשנת 2024 - 650 מיליון שקל
- אינטרנט זהב מתקדמת להשלמת רכישת אלגרי פאואר
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
"בשנת 2024, צירפה דריו 36 לקוחות חדשים, תוך שהיא ממנפת את הביקוש הגובר בשוק לפתרונות כוללים לניהול המצבים הכרוניים היקרים והמאתגרים ביותר. המודל העסקי הנוכחי והיצע המוצרים של דריו נותנים מענה לביקוש זה באמצעות גישה כוללת. הדרישה לפתרונות
אלו מונעת מהתמקדות בהגדלת מעורבות המשתמשים והשגת החזר השקעה (ROI) משמעותי, עת שארגונים מבקשים לאחד את השקעותיהם בבריאות דיגיטלית בפתרונות בעלי ערך גבוה, חסכוניים, שמביאים לשיפור התוצאות הבריאותיות בקרב אוכלוסיות נרחבות.
"במקביל,
גובר הביקוש לפתרונות המשלימים לטיפולי GLP-1, כאשר מעסיקים ותוכניות בריאות מכירים בצורך בתמיכה התנהגותית ובאורח החיים לטווח ארוך, מעבר לטיפול התרופתי. דוחות מראים כי תרופות מבוססות GLP-1 היו ההוצאה הבריאותית הגדולה ביותר של מעסיקים בשנת 2024, מה שהופך את ניהול
העלויות לסוגיה דחופה. עם פורטפוליו רחב ובשל, דריו נמצאת בעמדה ייחודית לנצל מגמות אלו ולספק ערך משמעותי הן למשתמשים והן ללקוחותיה. טיפולי GLP-1 מתפתחים אל מעבר לתחום הירידה במשקל, כאשר מחקרים חדשים מצביעים על יישומים אפשריים נוספים לטיפול במחלות לב וכלי דם,
מחלות ניווניות של מערכת העצבים, התמכרויות ואפילו סוגים מסוימים של סרטן. כחלק מהשינוי הזה, דריו מתקרבת לשדה הטיפול הקליני באמצעות הרחבת יכולותיה בתחום ה-GLP-1 דרך שיתוף הפעולה שלה עם MediOrbis, שמוסיף שירותי מתן מרשמים רפואיים כדי לספק חוויית טיפול קלינית משולבת
יותר. "לבסוף, דריו ממוצבת באופן ייחודי כדי לעמוד בביקוש הגובר לפתרונות בריאות דיגיטלית מבוססי בינה מלאכותית (AI). אנו ממשיכים לקדם חדשנות מונעת-AI במטרה להגדיל את השפעתה תוך שיפור איכות הטיפול ובהתאמה אישית גבוהה. באמצעות מינוף הנתונים שנאספו מ-5 מיליון חולים,
לאורך 25 שנות שימוש ומיליארדי נקודות נתונים, אנו משפרים את מעורבות המשתמשים, מייעלים תהליכים תפעוליים ומשיגים תוצאות קליניות ופיננסיות טובות יותר – תחום שבו אנו מתעתדים להרחיב את פעילותנו" מסר סטיבן נלסון, מנהל מסחרי ראשי של
דריו.
שווי השוק של דריו עומד על כ-100 מיליון שקל, כאשר מניית החברה ירדה בכ-7% מתחילת השנה וכ-57% במהלך 12 החודשים האחרונים.
- 2.דניאל 10/03/2025 15:26הגב לתגובה זוהכניסה 7.6 הפסידה 9.6 ברבעון הרביעיחברת צניחה לא צמיחה
- 1.אנונימי 10/03/2025 15:14הגב לתגובה זולא להתקרב