דורשים 400 מיליון ש' על הסחבת בהשבת חיוביי יתר
אם בשנים הקודמות
פרטנר
-0.4%
פרטנר
1,987
-0.4%
בסיס:1,995
פתיחה:1,995
גבוה:2,015
נמוך:1,970
תמורה:7,900,496
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
, עוד לפני עידן אילן בן דב, היתה קוטפת פרסים ומקומות מכובדים בסקרים הנוגעים לשירות לקוחות, היום היא חוטפת בקשה לתביעה ייצוגית בסך של 400 מיליון שקל בשל תלונות על שירות הלקוחות שלה והתנהלות לקויה בנוגע לתלונות לקוחותיה.
בבקשה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה מתוארת, על ידי מגישי הבקשה, התנהלות שיטתית של פרטנר, המתעמרת במאות אלפי לקוחות, וגורמת להם לבזבוז זמן, טירחה, עוגמת נפש, ייאוש ותסכול עצומים, בין השאר, לעניין מתן מענה לפניית הלקוח ולהשבת חיובי יתר. לטענתם החברה עושה זאת תוך הפרה של תנאי רשיון משרד התקשורת.
את הבקשה לתביעה ייצוגית הגישו שלוש חברות: מינוף ויזמות מרמת גן, א.ע.א. ייעוץ וייצור תוכנה מאשדוד ועו"ד רענן בשן ושות' מנס ציונה.
לטענת החברות התובעות "הכל מתחיל כאשר לקוח של פרטנר מגלה חיוב יתר בחשבונית שקיבל. במאבק להשגת הצדק, יקלע הלקוח אל מרכזה של זירת 'מלחמת התשה' מול החברה. אחרי מבוך של לחיצות, וזמני המתנה ממושכים ומתסכלים כשלעצמם, מצליח הלקוח סוף סוף לקבל מענה אנושי.
"ואז יעבירו אותו מנציג לנציג, ואחרי שיגולל את סיפורו בפני כל אחד מהם מחדש, יבטיח לו הנציג האחרון בשרשרת כי מנהל בכיר יחזור אליו 'עוד היום'. עובר יום, עוברים יומיים, עוברים שבועיים וכמו תסריט כתוב מראש, הנציג הבכיר לא חוזר אליו. גם לא הזוטר. ולאחר שינסה את מזלו בפניות חוזרות ונשנות, בתקווה שהפעם, אולי הפעם יתמזל מזלו ליפול על אוזן קשבת, הרי הוא שוב מוצא את עצמו מתחיל הכל מבראשית. במקרה הטוב, יבטיח לו הנציג כי הפניה הועברה למחלקת זיכויים וכי הזיכוי יופיע בחשבונית הבאה".
בהמשך התביעה נטען כי "בחשבונית הבאה ימצא הלקוח את אותן 'טעויות' ואולי אפילו חדשות, וגם אם לבסוף יזכה בזיכוי הנכסף, יהיה זה זיכוי חלקי בלבד. שוב נאלץ הלקוח להתקשר לשירות של פרטנר, הסאגה חוזרת על עצמה, וכך חולפים להם החודשים, גביית היתר נמשכת, וחיובי השווא מוסיפים להצטבר בכיסיה של פרטנר".
כך, על פי הנטען בבקשה, מנסה פרטנר "להרדים" את הלקוח, או אולי אפילו לגרום לו להתייאש ולוותר. כמפורט בכתב התביעה גביית היתר מסתכמת בסכומי עתק הנעים בין 450 מיליון שקל לבין 800 מיליון שקל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.פלפון מטרטרים את אחותי כבר 7 חודשיםjak 09/01/2012 13:51הגב לתגובה זו0 0כל חודש עושים חשבון בדרך אחרת מערבבים אותה עם 3 סוגים של זיכויים וכל פעם החשבונית שונה כשמתקשרים מחכים בקו בלי סוף בסוף עונה ילד שעושה רושם שמנסה לעזור אבל משחק איתך פינג פונג ולכן מי שיש משמעות לזמן שלו (רובנו) פשוט מעביר חודשים בתשלומי יתר ולפעמים מוותר בגלל זה אני מעביר אותה לרמי לוי (ומנסח תביעה מפורטת נגד פלפון) , אני אפילו לא מבקש הצעות מהחברות הישנות בגלל שכולם גנבים וצריכים לפשוט רגל ומסר קטן לכל הילדים שעובדים בח(ב)רות האלה ומשקרים בלי בושה: העולם הוא גלגל, היום אתם דופקים ולכן מחר תדפקו ובסוף החיים מחכה לכם בית דין של מעלה!!סגור
-
מדברים על פרטנר אורנג ולא פלאפוןחזי 09/01/2012 15:03הגב לתגובה זו0 0כולם גרועים ואלימים אבל אל תסיט את הנושא עכשיו פרטנר ואח" כ פלאפוןסגור
-
2.איך מצטרפים (ל"ת)עופר 09/01/2012 13:29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.חיובי יתר. אין יושרה בחברות תקשורת .גנבים עםפיני 09/01/2012 13:20הגב לתגובה זו0 0עברתי אליהם לפני חודש . מיד טעו ב18 ש" ח. אצל חבר שלי טעו ב200 ש" ח . זה שיטתי אצלם. התשובה, להתלונן נגדם במשרד התקשורת שתקנוס אותם או לחילופין שיאבדו את הרשיון .סגור