ברקליס: "שירות לקוחות טוב חשוב לא פחות מאספקת פס רחב"
"שירות לקוחות טוב חשוב לא פחות מאספקת פס רחב, וכאן יש להוט במה להשתפר", כך אומר היום על המבצע האגרסיבי של {הוט} האנליסט דייויד קפלן מברקליס קפיטל בסקירתו את ענף הטלקום בישראל ומציין כי הוא אינו צופה מלחמת מחירים ב-2012.
בכותרת הסקירה מבהיר קפלן "בזק היא הבחירה המועדפת עלינו" וחושף כי ברקליס קפיטל קונים את מניות
בזק
-2.71%
בזק
520
-2.71%
בסיס:534.5
פתיחה:526
גבוה:533
נמוך:516.6
תמורה:36,559,728
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
מאחר שלדעתם הדאונסייד כבר מגולם במלואו במחיר המניה.
החולשה שנרשמה בתחילת השבוע במניית בזק בעקבות הודעתה של הוט כי היא יוצאת במבצע שיווקי במסגרתו תציע ללקוחותיה פס ברוחב 100 מגהבייט ב-20 שקלים בלבד, הינה חלק מהתרחיש הגרוע ביותר עליו כתבו בברקליס כבר ב-6 בפברואר.
"לדעתינו המשקיעים מחכים דבר ראשון להבהרות מכיוון הרגולטור לעמדותיו באשר לפעילות ספקיות האינטרנט והדבר השני לו מצפים המשקיעים הוא לחדשות ביחס לרווחי החברה".
בברקליס מאמינים כי הרווח למניה של בזק בשנת 2012 יירד ב-5.3% ביחס לשנת 2011 ויסתכם ב-69 אגורות למניה, כאשר הערכה זו לוקחת בחשבון את הסיכונים ומתמחרת את בזק לפי מכפיל EBITDA של 5.8 ל-2012.
על תחום הסלולר אומר קפלן כי לאחר שנה קשה ב-2011 בה נפלו המחירים ב-30%, "אנו חושבים שהגרוע מכל כבר עבר וכי היכולת של המפעילות הסלולריות החדשות להפחית עוד את המחירים - היא מוגבלת".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.כל הכבוד מלחמת מחירים מלחיץ את החברות וטובגל 22/02/2012 18:25הגב לתגובה זו0 0לצרכנים הגיע בזמן טוב בזמן שבו הרבה מחירים עוליםסגור
-
1.צודק יפה שגם בלונדון יודעים שהוט זה ממש מאפיה (ל"ת)עולם תחתון לא מנתקים 22/02/2012 12:40הגב לתגובה זו0 0סגור