לייבפרסון משיקה כלי לשיפור המרת תנועת גולשים לאתר ממנועי חיפוש

משתמשים ראשונים כבר רואים תוצאות חיוביות משימוש ב- Keyword Lift וחברה בריטית מובילה מדווחת על עלייה של 245% ביחס ההמרה. Keyword Lift משפר את היכולות של LP Marketer
 | 
telegram

חברת לייבפרסון -0.19% לייבפרסון 309 -0.19% לייבפרסון בסיס:309.6 פתיחה:309.6 גבוה:312.8 נמוך:306.6 תמורה:403,574 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה על השקתו הרשמית של ה- Keyword Lift, כלי למודיעין עסקי המשפר את יחס ההמרה מתנועת גולשים לאתר דרך מודעות פרסום במנועי חיפוש.

הספקית המובילה של פתרונות צ'אט בזמן אמת, קול ופתרונות מבוססי תוכן להגדלת יחס ההמרה ושיפור חווית המשתמש הציגה את הכלי הממנף מידע מקמפיינים פרסומיים במנועי חיפוש. Keyword Lift משתמש במנוע אנליטי הנועד לזהות את מילות החיפוש עם הפוטנציאל הגבוה ביותר לשיפור התשואה על ההשקעה.

"שיווק ברשת ובמנועי חיפוש הפך לכלי מרכזי להצלחה עסקית באינטרנט. עם Keyword Lift, עסקים יכולים ליעל את הביצועים ולהציג מקמפיינים מסוג pay-per-click, תוך אינטראקציה מותאמת אישית ורלוונטית יותר למבקרים", אמר רוב לוקאסיו, מייסד ומנכ"ל לייבפרסון. "כאשר אתה מספק תוכן למבקרים אשר תואם ישירות את החיפוש שלהם, שעורי הנטישה יורדים, שעורי ההקלקות עולים ויחס ההמרה הכללי עולה".

"ההצלחה המיידית שלנו בעזרת Keyword Lift הייתה משמעותית. אחרי חודש אחד בלבד ראינו שיפור משמעותי של 245% ביחס ההמרה למילות החיפוש שקבענו בעזרת ה- Keyword Lift", אמר אלן מאטצ'ט, מנהל בכיר בIPSL- "Keyword Lift הינו אחת הטכנולוגיות החשובות ביותר אשר הטמענו עבור עבור שיפור מאמצי השיווק שלנו באינטרנט"

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות