צים שיווק מזנקת לאחר שאישרה שמנהלת מו"מ לקראת מיזוג עסקיה

צים שיווק מפעילת רשת כמעט חינם אישרה אמש כי נמצאת "על המדף" ומנהלת מו"מ למכירתה לצד ג'. על פי פרסומים הקונה הפוטנציאלית היא רשת יינות ביתן
רקפת סלע |

חברת צים שיווק מזנקת במסחר לאחר שאישרה אמש כי מנהלת מו"מ עם צד ג' בדבר אפשרות לביצוע הליך של מיזוג עסקיה של החברה. עם זאת מצויין כי בשלב זה לא ניתן להעריך את סיכויי הבשלת המו"מ לידי הסכם.

הפרסומים האחרונים מעלים כי מדובר ברשת יינות ביתן שרוצה לרכוש את צים שיווק, מפעילת כמעט חינם, בפרמייה על מחיר השוק הנובעת מרכישת השליטה. ההערכות בשלב זה הן כי תיתכן מחיקת המניה מהמסחר באם הצדדים יגיעו להסכמות והרכישה תתבצע.

נזכיר כי ב-20 ליוני הודיעה החברה כי הדירקטוריון אישר תכנית לרכישה חוזרת של מניות החברה (buy back) בהיקף כולל של כ- 5 מיליון שקל. בהודעתה ציינה החברה כי הסיבה המרכזית להחלטה הינה חוסר ההתאמה הקיים כיום בין מחיר המניה בבורסה, אשר נשחק בכ- 22% מאז הנפקתה בספטמבר 2010, לבין תוצאותיה הכספיות, המשקפות מגמת צמיחה בפעילותה ואיתנות פיננסית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה