ממשיכים לקנות: המכירות של הרשתות הקמעונאיות עלו 2% במאי-יולי

הצמיחה במכירות הרשתות איטית יותר מחדשי פברואר עד אפריל. רשתות המזון זכו גם הם לעלייה במכירות. גם בתיירות נרשם גידול לעומת שנה שעברה
 | 
telegram

הרשתות הקמעונאיות בישראל נהנו הקיץ מעלייה במכירות, גם אם איטית יותר, בדיוק שנה לאחר תקופת המחאה החברתית שפשטה בארץ והביאה לצניחה במכירות של רוב הקמעונאים.

פדיון רשתות השיווק עלה ב-2% (במחירים קבועים וללא דלק) בחודשים מאי עד יולי, זאת בהמשך לעלייה של 4.9% בשלושת החודשים פברואר עד אפריל. רשתות המזון זכו לגידול של 0.6% בתקופה זו לאחר עלייה של 3.2% בחודשים הקודמים. הנתונים שנאספים על ידי הלמ"ס מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעונאי ומשמשים אינדיקטור לצריכה במשק הישראלי.

עוד נתון מעניין על הוצאות הישראלים הוא מספר הלינות במלונות תיירות. מתחילת השנה עלה מספר הלינות בבתי המלון ל-12.5 מיליון, עליהי של 2% לעומת התקופה המקבילה ב-2011. מתוך אלו, 6.7 מיליון לינות היו של ישראלים, גידול של 4% לעומת אשתקד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות