בדרך להסכם? בעלי המניות של צים שיווק אישרו ההסכם עם יינות ביתן

השלמת עסקת המיזוג מותנית בקיומו של אישור הממונה על ההגבלים העסקיים ואישורים נוספים לא יאוחר מיום 31.3.2013
 | 
telegram

{צים שיווק}, בעלת רשת "מחסני כמעט חינם" הודיעה היום (ה') כי אסיפת בעלי המניות שהתקיימה הבוקר אישרה פה אחד את הסכם המיזוג עם "יינות ביתן". השלמת עסקת המיזוג מותנית בקיומו של אישור הממונה על ההגבלים העסקיים ואישורים נוספים לא יאוחר מיום 31.3.2013.

על פי דיווחים קודמים, רשת הקמעונאות הגיעה להבנות למכירתה לפי שווי של 350 מיליון שקל אבל בפועל, תשלם יינות ביתן רק 280 מיליון שקל, זאת מאחר וצים שיווק צפויה לחלק חד פעמי ענק בשיעור של כ-70 מיליון שקל. תג המחיר של העסקה נמוך מאשר השווי המקורי עליו דובר שעמד על כ-400-420 מיליון שקל. המסחר במניה נעצר בעלייה של 7.7% המשקף לחברה שווי של 315 מיליון שקל.

עוד ראוי לציין שהשבוע פורסם שרשות ההגבלים העסקיים מנהלת חקירה נגד חברת יינות ביתן ובעליה נחום ביתן בחשד לעבירה על חוקי ההגבלים העסקיים. ביתן חשוד כי עבר על חוקי ההגבלים בכך שלא דיווח על שורה של רכישות מרכולים שביצע בשנים האחרונות.

החקירה נגד ביתן החלה לפני כחודש, עם הגשת הבקשה של צים שיווק ויינות ביתן לרשות ההגבלים לאשר את העסקה ביניהן. כאשר החלה רשות ההגבלים העסקיים בבדיקה העסקה.

רשת צים שיווק מפעילה היום 35 סניפים ומעסיקה כ-2,000 עובדים. רכישתה על ידי יינות ביתן עשויה להפוך את נורית ונחום ביתן לשחקן דומיננטי בשוק הקמעונאות באמצעות יצירת הרשת השלישית בגודלה בישראל אחרי שופרסל ואלון רבוע רחול

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות