רבעון של שיפור: הכנסות אברות גדלו בכ-16% ל-34.9 מיליון שקל

את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיכמה החברה עם הכנסות של 100 מיליון שקל ורווח תפעולי של 6.2 מיליון שקל. המנכ"ל צביקה בר: "התוצאות משקפות את מהלכי ההבראה וההתייעלות שמתנהלים בחברה"
רקפת סלע |

אברות תעשיות, אחת מהחברות המובילות בתחום ייצור, ושיווק צנרת לתשתיות, מדווחת היום על תוצאות כספיות טובות לרבעון השלישי. בתוך כך החברה הגדילה את המכירות ועברה לרווח בשורה התחתונה. התוצאות של החברה הסתכמו ברווח כולל בסך של כ- 0.6 מיליון שקל וזאת בהשוואה להפסד כולל בסך -3.8 מיליון שקל.

ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו בכ- 34.9 מיליון שקל בהתאמה בהשוואה לסך של כ-30.5 מיליון שקל בתקופות המקבילות אשתקד - גידול של כ- 16.3% במכירות. הרווח מפעולות רגילות ברבעון השלישי הסתכם בכ- 2.8 מיליון שקל וזאת בהשוואה להפסד מפעולות רגילות בסך של כ- 0.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2011.

השיפור ברווח מפעולות רגילות שמציגה החברה מוסבר בעיקר משיפור ניכר במחזורי המכירות, שיפור ברווחיות הגולמית וצמצום ניכר בהוצאות השיווק, ההנהלה והכלליות ביחס לתקופה המקבילה וזאת בהמשך לתוכנית ההתייעלות בחברה. הגדלת סבבי המלאי, מהווה בין השאר מנוע חשוב לתזרים המזומנים מפעילות שוטפת.

את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיכמה החברה עם הכנסות של 100 מיליון שקל ורווח תפעולי של 6.2 מיליון שקל.מתחילת השנה כללה החברה בדוחותיה הפחתות חד פעמיות של מלאי וחובות מסופקים בסך כולל של כ- 1.5 מיליון שקל כך שאלמלא הפחתות אלה הייתה מסיימת את תשעת החודשים הראשונים של השנה ברווח כולל בסך של כמיליון שקל. יתרות המזומן ושווה המזומן ליום 30 בספטמבר 2012 הסתכמו לסך כולל של כ- 4.3 מיליון שקל, בהשוואה לסך של כ- 1.9 מיליון שקל ליום 31 בדצמבר 2011.

צביקה בר, מנכ"ל אברות, ציין "תוצאות הרבעון משקפות את מהלכי ההבראה וההתייעלות שמתנהלים בחברה ובאים לידי ביטוי בגידול במכירות, רווח תפעולי צומח ומעבר לרווח כולל, לראשונה מזה רבעונים רבים התחום בו פועלת החברה, נהנה בתקופה האחרונה מצמיחה וגידול בהיקף הפרוייקטים. אברות כחברה ותיקה בעלת מוניטין גבוה בתחום ממוצבת היטב באופן המאפשר לנו להינות מהמומנטום החיובי בתחום".

אבנר גפני, יו"ר הדירקטוריון של אברות, ציין "החברה ממשיכה להציג מחוייבות לחזרה לפסים של צמיחה, לעמידה בכל התחייבותיה הפיננסיות ובהשאת ערך לבעלי המניות. נמשיך לנהוג בדרך זו גם בעתיד, נתמקד בגדילת נתח השוק של החברה בארץ ולהרחי והרחבת שיווק את שיווק מוצריה הייחודים בתחום הפלסטיק בחו"ל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה