מנכ"ל בטר פלייס מגיב: "תחושה של פספוס כי לא הגענו לגמר הרצוי"

כך אמר היום דן כהן לחדשות ערוץ 2. מרכז המכירות נסגר ומחלקת שירות הלקוחות לא יודעת איך לענות ללקוחות שרוצים לדעת מה יהיה עם הכסף שלהם
יואב כהן | (3)

הבוקר הגיע הדיווח הרשמי על פשיטת הרגל של בטר פלייס כאשר החברה לישראל דיווחה לבורסה כי "בטר פלייס תגיש בהקדם לבית המשפט בקשה לפירוקה". עקב כך, חוסר הודאות סביב החברה הולך וגדל ומרכז המכירות של החברה נסגר כבר היום ולא היתה בו נפש חיה.

מנכ"ל החברה, דן כהן, שהחליף בתפקיד את אוון ת''ורנלי, לאחר שהאחרון היה שלושה וחצי חודשים בתפקיד, התקשה להקל את הכישלון של החברה: "זהו יום עצוב וישנה תחושה של פספוס כי לא הגענו לגמר הרצוי" אמר המנכ"ל לחדשות ערוץ 2 והוסיף: "השאיפה היא כרגע להמשיך לתת שירות אבל בסופו של דבר הנאמן יחליט מה לעשות."

למרות שנציגי השירות עדיין עובדים, אין להם תשובות לאופן שבו כ-1,000 לקוחות החברה יפוצו עקב פשיטת הרגל. קובי ברדה, איש יחסי ציבור המחזיק ברכב החשמלי אמר ל-Bizportal: "הגעתה של בטר פלייס לפירוק זו בשורה קשה, אני עשיתי עסקת ליסינג מול אלבר שילמתי מקדמה של 17 אלף שקל ואני משלם עוד 1,700 שקל ב-36 תשלומים. אופציית הרכישה כבר לא רלבנטית עבורי וחבל כי אני מאוד מרוצה מהרכב". לשיחה המלאה.

"שמתי את מיטב כספי תוך רצון שהחזון יקרום עור וגידים אבל זה לא קרה בפועל," אמרה לקוחה לערוץ 2. אותה לקוחה שילמה מראש עבור חמש שנים שבמסגרתן היתה אמורה לקבל שירות במחיר הנחה אבל משיחה שבצעה עם שירות הלקוחות עולה כי לא ברור האם תקבל את כספה בחזרה.

לקוח אחר, הג''ודוקא לשעבר, אריק זאבי אמר: זה חבל. בדרך כלל שחברה פושטת רגל זה מכיוון שהלקוחות לא מרוצים. אני חושב שהפעם השוק פשוט התקשה לקבל מוצר כל כך חדשני."

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לא הגעתם לגמר הרצוי? באימא שלך? דיייי... (ל"ת)
    ד.א. 27/05/2013 00:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בולבול 26/05/2013 21:04
    הגב לתגובה זו
    נשבר היום שיא עולם באנדר סטייטמנט. :)))) אם זו תחושה של פספוס מה הוא כשלון צורב ?
  • 1.
    יש לי פטנט-להתקין גנרטור פקפק על הרכב שיטעין את הסוללה (ל"ת)
    gigi101 26/05/2013 20:40
    הגב לתגובה זו