לפיד בפייסבוק: "הקיצוץ בקצבאות הילדים זה מהלך היסטורי, מעמד הביניים לא אמור לממן אנשים שיכולים לעבוד"

המשמעות הכספית - משפחה עם 4 ילדים תאבד מהיום קצבאות בסכום שנתי של 4,848 שקל. צפו בחישוב עבור כל ילד
 | 

הקיצוץ בקצבאות הילדים ייכנס היום לתוקפו וללא מעט משפחות במדינה מדובר בלא מעט כסף. מעבר לכך, מבדיקה שערך הביטוח הלאומי, שהתנגד לקיצוץ, צפוי להכניס למעגל העוני כ-35 אלף ילדים במדינה. במסגרת הקיצוץ יופחתו הקצבאות לילדים שנולנו החל מיוני 2003 לסכום אחיד של 140 שקלים לעומת סכומים שנעו בין 175-263 שקלים עד היום, בהתאם למיקום הילד במשפחה.

גם הקצבאות עבור ילדים שנולדו לפני יוני 2003 יופחתו ל-140 שקלים עבור שני הילדים הראשונים, לעומת 263–175 שקלים לפני הקיצוץ. הקצבה עבור הילד השלישי תופחת ל-172 שקלים, לעומת 295 שקלים היום, הקצבה לילד הרביעי תפחת ל-336 שקלים לעומת 460 שקלים וקצבת הילד החמישי והלאה תופחת ל-354 שקלים לעומת 389 שקלים כיום.

כך, לצורך הדוגמא, משפחה עם 4 ילדים שקבלה עד היום 964 שקלים תקבל מהיום רק 560 שקלים - 404 שקלים פחות בחודש וסה"כ 4,848 שקלים פחות בשנה.

שר האוצר, יאיר לפיד, כתב בדף הפייסבוק שלו אתמול, "מחר יכנס לתוקפו הקיצוץ בקצבאות הילדים. זו היתה אחת מהבטחות הבחירות המרכזיות שלנו, ועכשיו היא יוצאת אל הפועל. אנחנו נעזור כמובן לכל משפחה נזקקת והקצבנו מאות מיליונים לבטחון תזונתי לילדים ובמקביל ביטלנו לחלוטין את קצבאות הילדים למשפחות המאיון העליון, אבל מדובר במהלך היסטורי של מעבר מתרבות של קצבאות לתרבות של עבודה."

"במשך שנים על שנים הוכח שוב ושוב שקצבאות הילדים אינן מוציאות את האנשים מעוני, אלא רק מנציחות את העוני. יש רק דבר אחד שמאפשר למשפחות לצאת ממעגל העוני – וזו עבודה. במשפחות שבהן שני ההורים עובדים, העוני צונח אל מתחת ל-5%. זה הפירוש של אחריות הורית, זה גם הפירוש של אחריות חברתית. כשאדם מביא ילדים לעולם, הוא זה שאחראי עליהם. לא המדינה אמורה לפרנס אותם, גם לא הורים אחרים."

לפיד סיכם וכתב, "אנחנו נעשה הכל כדי לסייע לכל הורה שרוצה לצאת לעבודה - החל מתוכניות השמה וכלה בתמריצים כספיים לכל מי שעובד בשכר נמוך - אבל יש עקרון אחד שאנחנו לא מתכוונים לוותר לגביו: מעמד הביניים הישראלי אינו אמור לממן אנשים שיכולים לעבוד ואינם עובדים."

שלי יחימוביץ': "הסטטוס של לפיד מרושע"

התגובות מנגד לא איחרו לבוא, יו"ר האופוזיציה, שלי יחימוביץ', תקפה בדף הפייסבוק שלה את ההחלטה ופתחה, "הי זאת שלי, מזמן לא ראיתי סטטוס מרושע ומנותק כמו זה של לפיד, שמתפאר ב"מקיימים הבטחות ומקצצים קצבאות ילדים".

"ממשלת המדושנים של נתניהו-לפיד-בנט מכה שוב, ואיפה שכואב. פוצעת איפה שהיה צריך לרפא. שוב, לפיד מנצל ומלבה תפיסה שגויה ומסיתה שחרדים וערבים הם הנפגעים היחידים מהקיצוץ. קודם כל, ילד הוא ילד הוא ילד. אבל חוץ מזה, משפחה רגילה וממוצעת תאבד אלפיים שקלים בשנה בגלל הגזירה הזאת! 65% מהמשפות העניות הן משפחות עובדות."

"870 אלף ילדים עניים יש במדינת ישראל, שיא שלילי במושגים מערביים. קצבאות הילדים הן הנמוכות במערב. צמצום העוני אצל ילדים היה אמור להיות משימה לאומית מספר אחת. אבל למה, כשיש קורבן כל כך קל? ילדים. זאת שגיאה כלכלית ולאומית, רשעות לשמה, וניתוק מוחלט מחיים רגילים של בני אדם."

בעיתונות החרדית מביעות הכותרות זעם ותסכול רב כלפי שר האוצר. האתר החרדי "חב"ד און ליין" מתאר את לפיד כמי שמתרברב ומתגאה בהחלטה לפגוע בילדים – "מכים ומתגאים" נכתב בפתח הדברים. "שר האוצר מעדיף לתעל את הזעם לכיוון החרדים ולטעון כי מדובר במהלך היסטורי" נכתב באתר.

באתר החרדי חדרי חרדים נכתב כי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, אמר שמדובר ביום עצוב, "שר האוצר יאיר לפיד יממש מחר את הבטחתו לבוחר ויכניס עוד עשרות אלפי ילדים למעגל העוני, ורבבות משפחות שישבו בחג סביב שולחן ריק. זהו יום עצוב למדינת ישראל, ממשלה הנוהגת ללא חמלה כלפי אזרחיה החלשים, אין לה זכות קיום. אני קורא למפלגת הבית היהודי, ולכל חבר קואליציה שמחשיב את עצמו לחברתי לפרוש לאלתר מהממשלה, ולא להיות שותפים לפשע".

ח"כ אלי ישי אמר, "הקיצוץ של מחר יהיה הסיבה לועדת חקירה בעוד מספר שנים על עוני ילדי ישראל. שר האוצר מחפש את הכסף בפיהם של הילדים ולא בחובותיהם של הטייקונים. החלטותיו של שר האוצר בעניין, נובעות משיקולים לא עיניינים ובוודאי לא כלכליים. יש להצטער כי מצא לנכון להקריב את ילדי ישראל על מזבח המנדטים".

תגובות לכתבה(124):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 87.
    המהלך ההיסטורי הבא יהיה להעיף את היהיר הזה (ל"ת)
    אזרח 21/08/2013 21:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 86.
    כל הכבוד ללפיד. שמח שהצבעתי עבורו. תמשיך כך (ל"ת)
    מעמד ביניים 20/08/2013 21:41
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 85.
    המקום שלך לא בממשלת המדינת
    מירצה 20/08/2013 20:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא מבין איך אתה בממשלת המדינה ובתפקיד חשוב מאוד . אבל במדינה בננה ו אומה כזו מטומטמת הכול מותר .
    סגור
  • 84.
    שינאת החרדים לא תציל את האזרחים
    הלאה השינאה הגזעית 20/08/2013 19:59
    הגב לתגובה זו
    5 2
    1.שוב פעם לפיד משתמש בחרדים לקדם את האינטרסים שלו..הפרד ומשול .אבל זה לא יקדם אף אחד ממעמד הביניים.מה יעזור לי ילדים חרדים רעבים שמחטטים באשפה? 2.המדינה המגעילה הזו איך היא רוצה חיילים בריאים בגופם ונפשם שיסערו לנוכח פני האוייב אם הם גדלים בעוני? זה רק עניין של זמן עד שנהפוך למצריים וסוריה האתוס הציוני יישחק עם השנים .בעצם האתוס הציוני יותר מנופח מבועת הנדל"ן.
    סגור
  • 83.
    איפה חוב מס של טבע 12 מיליארד ש"ח-לקחת מתינוקות אוכל..
    אין עתיד עם יהיר... 20/08/2013 19:46
    הגב לתגובה זו
    4 2
    איפה הכסף שמצאת מתחת לכסא שלך-איפה הכסף???? מס רווחים כלואים-27 מיליארד! מס חברות -טבע-כיל ציקפוינט איטל-20 מיליארד זה 47 מיליאד-פחדן!!!קח את הכסף שמגיע למדינה....חיילים בלי אוכל בבית..אתה רוצה שיקחו אחריות על הילדים..ואתה לא רוצה לעזור...אח"כ בגיל 18 לא ירצו ללכת לצבא..הם שייכים להורים ....מספיק עם הצביעות שלך..אל תפגע במשפחות שמשרתות בצבא את המדינה...פגעת היום גם בהם!!!! ואתה לוקח אוכל מתינוקות וילדים...אויי לבושה
    סגור
  • טען עוד
  • 82.
    יאיר - צעד בכיוון, אבל
    שכיר עשוק ע"י הממשלה 20/08/2013 19:05
    הגב לתגובה זו
    3 3
    האם עכשיו תחזיר משהו ממה שלקחת במיסים, הרס הפנסיות???? חנקת אותי!!!!
    סגור
  • 81.
    אם המדינה לא צריכה לדאוג לילד אין לאף ילד חובה להתגייס
    אנונימי 20/08/2013 18:57
    הגב לתגובה זו
    6 2
    שמדינת לפיד (ת"א) תממן חיילים או שתגייס את הכלבים של מצביעי לפיד. אל תדאגו מתחילים בילדים ואח"כ יעברו לזקנים(פנסיות) אל תתרמו למדינה דקה מזמנכםכי בעת צרה יזרקו אתכם למקום בלתי נראה
    סגור
  • 80.
    מר לפיד תשמע מה אומר מנכ"ל הביטוח הלאומי לשעבר ,שאת מטע
    ירז 20/08/2013 18:53
    הגב לתגובה זו
    4 4
    את האזרחים ,ואתה ,לא דובר אמת,..ואני אומר שאתה כמו אביך ,בשקר ,קיבלת קולות,ואתה לא יודע מהזה אב ,לילדים שלא יכול לתת ,להם אוכל,...פשטו את גדלת ,עם כפית זהב ,ילד ,שמנת
    סגור
  • 79.
    קצץ ממילא זה לא יפגע במצביעך עם הכלב ללא ילד (ל"ת)
    אנונימי 20/08/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 78.
    אין עבודה לבני 50 + אז איזה עבודה יתן לפיד לחרדים - אפס (ל"ת)
    משה ראשל"צ 20/08/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 77.
    איזה טוב לב אתה. נשמה טובה ממש כמו אבא שלך אפילו
    לפיד 20/08/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יותר טוב.דרך אגב אתה מזמין פיצה לילדים כל יום או כל יומיים? מה עם טייק אווי של המסעדה הכי טובה ברמת החייל? רמת אביב? איזה נשמה אתה ממש חמוד
    סגור
  • 76.
    הקיצוץ בקצבאות
    מאיר 20/08/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    5 3
    יאיר היקר הילדים הלו זו העתיד שלנו !!!!!! אני מאמין שמה שכתבת זו לא מה שחשבת ,כמו אני בטוח ש הילד שלך לא היה כותב דבר כזו
    סגור
  • מאיר, יש לך עברית של בוגר ישיבה! (ל"ת)
    nor shnor 20/08/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 75.
    הלוואי כל המגזרים יתאחדו ויפגינו
    סתם אחד 20/08/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    8 3
    לא יתכן שיקצצו מהילדים שלנו, הלוואי ויהרגנו הפגנה אמיתית מהלב הצועק בתוכנו, ואין שר ששומע אותו. שהשמאל יתאחד עם הימין וכל שאר הקצבות בעם, ויפגינו על העוול הזה.
    סגור
  • 74.
    למה ילדים מעל גיל 10 מקבלים יותר כסף? למה לא יישרו קו? (ל"ת)
    לפחות שתהיה אחידות 20/08/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 73.
    בחרתם ביבי קיבלתם ש"ס
    avi 20/08/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    5 18
    ש"ס והמפלגות החרדיות הם שורש בעיית העוני, במקום לעודד לעבוד הם מעודדים שנור, לפני 50 שנה כל החרדים בבני ברק עבדו, היום מעט מאוד מחרדי בני ברק עובדים, שלא לדבר על העלמת הכנסות, כל המסחר הוא בשחור כמו במגזר הערבי, אז שיאכלו את שבישלו במשך שנים.
    סגור
  • 72.
    הטמטום חוגג
    עזרא 20/08/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יש לשר הפייסבוק בעיה במתמטיקה, שילמד את הנתונים של המוסד לביטוח לאומי, כי יכול להיות שיש לו בעייה בהבנת הנקרא. 80% ממקבלי קצבאות הילדים הם ילדים להורים עובדים.!!!!
    סגור
  • 71.
    שס לא פחות מנוולים. דאגו בממשלה רק לאינטרס שלהם
    לאלי ישי 20/08/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    3 9
    דאגו לדירות מוזלות למגזר שלהם ולשאר הציבור לא. נכון הקיצוץ כואב אבל מגיע לכם תרגישו פעם מה זה להיות בצד השני של המתרס הפעם החץ פוגע ישירות בכם אמנם גם בכלל הציבור אבל גם בכם חגגתם מספיק שנים עכשיו תשלמו תתחילו גם לעבוד לא יזיק לכם. לגבי שלי יחימוביץ היא לא יותר טובה היא פשוט רוצה שהטייקון יהיה הממשלה וזה ההבדל עם שלי בשלטון יהיה אותו דבר היא תתן כסף רק לתומכים שלה. לפיד אמנם מנותק מהעם וכל אמירה שלו מעצבנת יוןתר ויותר והוא ממשיך דרכו של ביבי. לפני שהוא פוגע בכל הילדים שיבדוק את כל המתחזים שמקבלים הבטחת הכנסה. יש כאלה שבונים דירות בגוש הגדול בתל אביב בינתיים הם ממשיכים לקבל הבטחת הכנסה מקבלים כספים ועוד שטחים כהטבות אבל לא מוכרים כלום. למה הם צריכים לקבל הבטחת הכנסה? למה שלא ימכרו חלק מהנכסים שלהם? בטוח לאומי לא עושה להם כלום גם כשהוא יודע.
    סגור
  • 70.
    צער גידול ילדים ומנהיגים
    יעלה 20/08/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ההתלהמות של מר לפיד בנוגע לקצבאות הילדים , וההורים שצריכים לשאת בנטל המחייה ולא המדינה מנותקים מאוד מהשטח. אני אם לשלושה ילדים בני עשרה , עד היום קיבלתי קצבת ילדים של 700 שח ומהיום כ400 שח.. לאחרונה כשבדקתי את העלויות שלי על שלושת ילדי הם רחוקים by far מ700 שח , אני יודעת שאני לא מייצגת אך תשלום רק בגין ציוד לביהס 2500 שח לא נדבר על חוק חינוך חינם שתשלומי החובה עבור שלושה מגיעים ל3000 שח , חוגי העשרה שיעורים פרטיים .. ולא דיברנו בכלל על ביגוד הנעלה אוכל מגורים כשאני מתייחסת לבגדים לא ממותגים ואוכל בסיסי!!העלויות כאן מצטברות לאלפי שח לחודש הרבה מעבר ל700 שח או 400!!! לפיד טוען שהוא רוצה להחזיר 5את האחריות ההורית לפרנסת הילדים להורים .. כאמור האחריות היא שלנו אונו נוושאים במלוא הנטל גם במגזר החרדי והערבי הסכומים לא מתכנסים ל700 /400 שח לשלושה ילדים זוהי דמגוגיה זולה... אדם העומד בפני החלטה להביא ילדים לעולם .. מדובר הרבה מעבר לכלכלי .. חוסר שינה בלילות דאגה שמתחילה עם ההיריון ולא נגמרת גם כשהילדים בעצמם הופכים להורים.. לבוא ביציאה מטומטמת מביאים ילדים לעולם בשביל קצבאות
    סגור
  • הוא רוצה לחסוך הוצאות לממשלה
    לא הבנת 20/08/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הממשלה תהיה עשירה את ענייה ותעבדי עוד משמרת ככה הוא רוצה הוא וביבי הנימוק הוא החרדים שמביאים הרבה ילדים אבל הנסיך התורן רוצה שהם יתגייסו בגיל 21 עם 3 ילדים לפחות ואז נחזיק את החרדי בצבא עם קצבאות לשם כך הוא צריך לקצץ לך כי מאיפה הוא יביא לחרדי עם 3 ילדים בצבא? אז לא יקראו לזה קצבת ילדים יקראו לזה תשלומי סעד יחי ההבדל הקטן. אולי תמכרי ילד?
    סגור
  • למכור ילד? גם בציניות זו הפרעה להגיד
    יעלה 20/08/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בסופו של דבר הנכסים האמיתיים שלנו הם הילדים שלנו .. אני דווקא הייתי מאמצת ילד/ילדים שגורלם לא שפר עליהם.. גם בגילאי העשרה!!! ועל אף העלויות והקצבאות הזעומות.. בסופו של עניין הרווח בלהיות הורה עולה על כל נטל כלכלי!!
    סגור
  • את מתלוננת שהכסף לא מספיק . קצבאות הילדים לא נועדו
    אל תאמצי כלום 20/08/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לכסות את כל ההוצאות. אכן הפגיעה גדולה מאד אבל במיוחד באלה עם הרבה ילדים.
    סגור
  • 69.
    כמה טוקבקים מהחור
    אחד 20/08/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 5
    של הגרוש...... ואנשים מציגים את עצמם כמי שהם לא. משפחה עם ילד אחד תיפגע ב 35 שח לחודש משפחה עם שני ילדים. תיפגע ב 123 ש"ח נוספים. כלומר 138 ₪ בחודש. ואכן משפחה עם 4 ילדים תיפגע ב 404 ₪ לחודש. לעומת זאת משפחות מרובות ילדים אכן ייפגעו הרבה יותר. אני אפילו לא טוען שהקיצוץ צודק. אבל מעצבן אותי לראות כל כך הרבה טוקבקים של כאילו מצביעי לפיד שממש זועמים. הרי רובם המכריע לא מביאים יותר משלושה ילדים. אני דווקא לא חושב שזה נכון לשים ציבור שלם למטרה. אבל אין ספק שמי שייפגע אלו משפחות מרובות ילדים. והמספרים הנכונים הם לא כמה תפסיד כל משפחה.... אלא כמה מקבלת כל משפחה. סה"כ משפחה עם 12 ילדים מקבלת כ 5500 ₪ לחודש. וזה ירד ל...בערך 4000 ₪ בחודש. צודק או לא צודק אלו המספרים.
    סגור
  • ומי בכלל מדמיין
    שתים 20/08/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שלום לכולם אחד - אתה מדבר על כך שמשפחות מרובות ילדים יפגעו יותר ממשפחות עם 2 3 ילדים, ובכן אתה צודק, ואם זאת בא נשאל את עצמנו ולו לרגע על מה ולמה יש בכלל קצבאות ילדים? הרי גם קודם גזרות יאיר לפיד/קצבאות הילדים לא אמורים היו לספק את המחייה של אותם ילדים. הרי גם אם המדינה תיתן 300 שקל לחודש עבור ילד. הרי ילד צורך כל כך הרבה יותר מ- 300 שקל בחודש. אם כן לפי קו המחשבה הזה שקצבעות הילדים לא מספיקים לגידול ילד, יש בכלל לבטל אותם. אומנם קו מחשבה זה בכלל לא נכון, קצבאות הילדים באו מתוך הכרת תודה של המדינה לאותם הורים שהביאו עוד אדם למשפחת ישראל לעולם. הקצבאות באים להודיע שהמדינה רוצה שהדמוגרפיה היהודית תגדל בארץ ישראל. בזה שמורידים ופוגעים בקצבאות הילדים יש אמרה חד משמעית של המדינה, היא לא מתכוונת לשאת בנטל להחיות עם יהודי בארץ ישראל. וזה כל כך קונפליקט כי המדינה משקיעה מליונים לעודד עליה של יהודים לא"י, בעבר הלא כל כך רחוק העלו יהודים מתימן ורוסיה ומאיפה לא עוד, השקיעו בפיטוחי מתנסים ללמד את השפה היהודים וכל תחת ההבנה שצריך שיהיה כאן רוב יהודי. ובזה שהמדינה פוגעת בקצבאות הילדים היא אומרת איננ
    סגור
  • לשתים
    אחד 20/08/2013 18:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הבעתי דעה לגבי גובה הקצבה. אני רק חושב שההטבה צריכה להיות זהה. לגבי כל ילד בלי קשר למיקומו במשפחה.
    סגור
  • 5500 ????
    שמואל 20/08/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אדון אחד!!!! אולי תואיל לפרט איך הגעת לסכומים אלה. כי על פי האתר של ביטוח לאומי, מעודכן להיום, כל ילד מקבל 140 שח. ועבור 12 ילדים זה 1680 שח. בהנחה שכל 12 הילדים נולדו לפני 2003 , דבר שהו יוצא דופן, אז יקבלו 3820 שח. על כן משפחה עם 12 ילדים כך שכולם נולדו לפני 2003 זה דבר נדיר, כי רובם בוגרים ועברו את גיל ה- 18. כך שלזרוק מספרים מבלי לבדוק, זה גרוע יותר משקר.
    סגור
  • לשמואל
    אחד 20/08/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגובתך עודדה אותי לבדוק. ואני מתנצל אם נפגעת מחישוב מוטעה שעשיתי. פשוט עצבן אותי כל מיני טוקבקים של אנשים עם שני ילדים שזעקו לשמיים ולא באמת נפגעו מהשינוי. העיוות האמיתי היה קיים עבור ילדים שנולדו לפני 2003. כשעל הילד הרביעי קיבלו 460. ומכאן החישוב המוטעה.
    סגור
  • 68.
    יש עתיד- ללא יאיר לפיד
    איפה העתיד 20/08/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    11 2
    המפלגה הזו סופה כמו הכוכבת ליבני
    סגור
  • 67.
    של אדם היסטרי ומתהלם ומסית (ל"ת)
    מהלך היסטרי 20/08/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 66.
    לפיד -אתה אפס!!!!
    מיכה הכהן 20/08/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לחתוך ולקצץ זה קל ופשוט-להרוס כל חלקה טובה זה קל-במה אתה מתגאה ?? הולך כטווס-אתה מכיר או יודע מזה מאבק יום יומי לשרוד במדינה ???אתה עושה מילואים ??? מה אתה בכלל עושה ???אפס ששווק טוב -בחירות הבאות תשב בבית -עם מפלגת הפנסיונרים!!!אכזבה !!!!
    סגור
  • 65.
    לפיד צודק. רוב העניים ומקבלי הקצבאות הם חרדים וערבים
    חיים 20/08/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    4 21
    שלא יוצאים לעבוד. רק ביטול הקצבאות יוציא אותם לעבודה ויגרום לכלכלה לצמוח.
    סגור
  • תקלוט !!! אין עבודות בשוק !!האבטלה גואה !!! מה יש להבין (ל"ת)
    מירי 20/08/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 64.
    אם מעמד הביניים היה חשוב לך
    אהרון 20/08/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    8 0
    היית מקצץ מהילד השלישי או הרביעי בחירות הבאות אמי בטוח לא אבחר בך ולא משנה מה תעשה מכאן ואילך שורה תחתונה היום אני מביא הביתה הרבה פחות בגלל המיסים שלך.
    סגור
  • זה בדיוק
    שמואל 20/08/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהו בדיוק מה שעשו. קיצצו בעיקר מהילדי השלישי ואילך. קרא את גובה הקצבאות באתר ביטוח לאומי.
    סגור
  • 63.
    אם המטרה של לפיד היא שהחרדים יצאו לעבוד
    קצוץ קצבאות 20/08/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היה צריך לעשות שני דברים שאותם הוא לא עושה משום מה להפסיק תמיכה בישיבות. ולגייס חרדים בגיל 18 . אבל המטרה שלו היא לקחת מכל הציבור ולא רק מהחרדים . אבל הוא זורה לכם חול בעיניים בהסוואה שזה נגד החרדים זוא לוקח מכולם בתקווה שזה יעבור לו בשלום. דרך אגב איפה ההפחדות של ביבי מאירן. ? בטח הוא מכר את הציור שלו עם הרימון במליון שח לאחד מעשירי תבל. ביבי גמרת להפחיד את הציבור עם הבומבה מאירן?
    סגור
  • 62.
    מה לא הבנתם שזה מה שהולך לקרות? כשלפיד דיבר על
    לכל המופתעים 20/08/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    החרדים ושוויון בנטל הוא התכוון לקיצוץ הקצבאות מה אתם מופתעים? בקשר לגיוס לצבא הוא לא יגייס אותם זה יעלה כסף לממשלה והוא לא רוצה הוא רוצה לקחת כסף לא לתת. בגיל 21 הוא יגייס חרדים? עם 3 ילדים? ויתן להם תשלומי סעד? הצחקתם אותי. ככה הם יקבלו כסף בדרך אחרת מה זה משנה מאיזה כיס זה יוצא מהכיס של בטוח לאומי או מהכיס של הצבא זה היינו הך. לכן הוא דחה להם את הגיוס לגיל 21 מקסימום יעשו סיבוב של 6 חודשים והוא יזרוק אותם מהצבא הנטל ימשיך להיות עליכם. אם היה רוצה שוויון בנטל היה מגייס את החרדים בגיל 18. אבל אחרי דברי הרמטכל שהוא רוצה צבא קטן עם טכנולוגיה מה הוא צריך חרדים שם? שיעשו הקפות סביב המחנה עם ספרי תורה? שיתאמנו בזריקת רימונים אבל קודם יברכו על הרימון? חרדים בצבא זה בלוף. לא צריך אותם אין מה לעשות איתם וזה נועד להרגיע אותכם אתם תעשו צבא במקומם.
    סגור
  • 61.
    שחס וחלילה לא ימות איזה ילד מרעב !!!!!
    רעיה 20/08/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אז לפיד יעמוד למשפט
    סגור
  • 60.
    לפיד צודק 100%
    דוד מירושלים 20/08/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    4 25
    לפיד צודק לחלוטין. כל אחד צריך לקחת אחריות על משפחתו.אין לי כל עניין לממן גידול ילדים של אחרים. חשבו על כך. יום נעים, בריאות ואושר וכמובן שנה טובה ומתוקה לכווווווולם
    סגור
  • אצל החרדים האשה מפרנסת ואצל העשירים הגבר מפרנס
    דוד המלך 20/08/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל מקרה אחד מבני הזוג לא עובד.
    סגור
  • 59.
    וכשהילד יתבגר המדינה עדיין לא אחראית עליו, יש לו אבא
    אדם בוגר 20/08/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בקיצור, המדינה לא אחראית על אזרחיה!
    סגור
  • 58.
    שיקח את הקצבאות וייתן יום לימודים ארוך עם אוכל וביגוד (ל"ת)
    משקיע 20/08/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • אתה רוצה לקבור את הילדים עד שעה 5 בערב בבית ספר?
    יום לימודים ארוך 20/08/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אולי תרשום את הילד לפנימיה? את המורים תהפכו לביביסיטר של המדינה. ואם אתה מצפה לאוכל איזה אוכל? קויאר? סטיקים? ממסעדת יוקרה או מפונדק? מה זה מדינת ספרטה?
    סגור
  • 57.
    ליאיר
    אשר 20/08/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הילד הזה גודל ושומר עליך בצבא לא כל אחד נולד עשיר כמוך
    סגור
  • 56.
    בפנסיה של טומי לפיד לא נגעת ,ואת המע"מ של הילדים לקחת? (ל"ת)
    משלם מע"מ 20/08/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 55.
    את המשכורות של עצמם הם מעלים ללא בושה (ל"ת)
    er 20/08/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 54.
    יאיר לפיד תתעורר
    חיים 20/08/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אני מעמד ביניים שסופר כל שקל ומתחשבן על כל שקל. רעייתי ואני עובדים ויש לנו ארבעה ילדים שירתתי בצבא, אני עושה מילואים ומשלם מיסים. גנבת לי יותר מ - 400 ש"ח בכל חודש מה שאומר שהפכתי להיות מעמד ביניים יותר נמוך ממה שהייתי, כאשר אני מתחיל לראות כיצד אני משתייך למעמד הנמוך. תודה לך ושתיחנק מאותם 406 ש"ח שלקחת לי.
    סגור
  • תמכור ילד. (ל"ת)
    לחיים 20/08/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • השם מוריש ומעשיר
    אשר 20/08/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אני מקווה שעד שנה הבאה אתה תזדקק לקיצבת ילדים אמן
    סגור
  • 53.
    מה רוצים מילד שמנת
    ירושלמי 20/08/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הנסיך לפיד כל הזמן עם כפית זהב בפה שיהיה בריא.
    סגור
  • הוא פשוט דיבל אותם ילדים ..מתגיסים ..ויצאו למעגל העבודה
    hhhggg 20/08/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והוא ...ושמנת יכלו לשון בשקת..שקרון כמו אביו
    סגור
  • העם פתי המאמין לכל דבר למה בחרתם באחד כזה?
    השקרן 20/08/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התפוח לא נופל רחוק מהעץ אבא שלו היה אדם רע והוא יותר רע
    סגור
  • 52.
    לפיד עובד על כולם. הצבעתי לו.מצטערת.
    אורית 20/08/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אני חד הורית עם 3 ילדים,חילונית,תמכתי בלפיד שהבטיח שיקח כספים מהמתנחלים, מהועדים הגדולים, מהישיבות וכו'. בינתיים הוא לוקח רק ממעמד הביניים ,מחד הוריות ומחלשים. אכזבה ענקית ממנו. לא מאמינה לאף מילה שלו.
    סגור
  • 51.
    שאדם מביא ילד לעולם הוא צריך לחשוב טוב למי להצביע בבחיר
    irenke 20/08/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שאדם מביא ילד לעולם הוא צריך לחשוב טוב למי להצביע בבחירות לכל מצביעי ביבי (או מאוכזבי לפיד)
    סגור
  • 50.
    18 אתה כל כך צודק שבא לבכות (ל"ת)
    אר 20/08/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    החברה נהרסת
    מני 20/08/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    במדינה שלנו יש פערים חברתיים דרמטיים ומורכבויות שלא קיימות באף מקום! האיזון הרעוע שהיה קיים עד עתה נהרס ע"י לפיד וללא ספק מקדם אותנו להרחבת הפערים והעמקת חוסר האיזון! הטיפשים שהצביעו בעבורו וכעת הם מבין הנפגעים (כי לא כולם נפגעים) שיאכלו את הכובע...
    סגור
  • 48.
    אכזריות !!! רחמנות על ילדים רעבים ללחם, מה קרה לך ???
    בני 20/08/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    12 3
    הלוואי שבקורב תפסיד את כל הכסף שלך ואת הנכסים הרבים שלך, ואז נראה אותך ממשיך לדבר ,לב של אבן יש לך !!! איך אתה מעיז ??
    סגור
  • ילדים עולים כסף ולמי שאין שלא יטיל זאת על אחרים (ל"ת)
    המציאות 21/08/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • יש כאלה שהם כל כך מרוצים שהם מוכנים לסבל בשביל המדינה
    רעבים ללחם? 20/08/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאכול לחם ולשתות מים .
    סגור
  • עם התגובה שלך ,לא הולכים למכולת !!! (ל"ת)
    בני 20/08/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 47.
    לי יש 2ילדים. אז למה לקצץ???? טחנתי מילואים וצבא (ל"ת)
    גועל של ממשלה 20/08/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • צודק לא לקצץ למי שתורם למדינה (ל"ת)
    טוני 20/08/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 46.
    מי מתיר לחתוך אוכל לילדים עם שרות ציבורי כזה מנופח?!
    אמא מדואגת 20/08/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אני עם משפחה של 3 ילדים ואני נאלצת לחתוך בבשר החי.פעם הבאה לא תקבל את הקול שלי.תהיה גבר,תחתוך 3 אחוזים בשרות הציבורי ואל תלקק לעיני.תקצץ במיוחד במקצועות שיש בהם עודף היצע של עובדים.
    סגור
  • שירות ציבורי לא מנופח יש שם משכורות רעב לידיעתך
    למודאגת 20/08/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מספיק כבר עם ההסתה. מילא היית מבינה משהו מהחיים שלך
    סגור
  • 45.
    לאן הולך הכסף שנחסך ? חזרה לאזרחים או לממן את נמל אשדוד
    רון 20/08/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המבחן הוא פשוט מאוד - אם הכסף הולך לממן את נמל אשדוד - נראה לי שהקיצוץ מיותר.
    סגור
  • 44.
    nechemia.bor@gmail.com
    מודאג 20/08/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זאת החלטה של עצלים שמחפשים פיתרטנות מתחת לפנס. היו חייבים להפוך את קצבאות הילדים לקיצבה פרוגרסיבית הניתנת לפי קריטריוניםלמי שצריך ונשללת מעשירים. אך זה דורש מאמץ. למה להתאמץ אם יש לנו עם טיפש שאפשר לעבוד עליו?
    סגור
  • צריך לתת לכולם שווה בשווה אחרת יהיו שקרנים
    לא נכון 20/08/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסור לפגוע בשום אופן בילדים ולא חשוב אם הם עשירים או עניים יש דרכים אחרות לפתור את הבעיה אבל לפיד לא נגע בהם ולא ביבי.
    סגור
  • נכון מאד פתרון של עצלנים וטיפשים (ל"ת)
    אר 20/08/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    את התגובות הייתם צריכים לכתוב לו על הקיר בפייסבוק שלו
    סתם אחד מהמעמד 20/08/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    13 0
    כי זו הפוליטיקה החדשה......
    סגור
  • 42.
    לא אומרים לעם את האמת- כספי הבטוח הלאומי שנגבו פה
    קצוץ הקצבאות 20/08/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מכל אזרח . נעלמו ולמה? הממשלה בזבזה את הכסף שלכם והשתמשה בו במקום לשים את הכסף בצד במקום בטוח ולהשקיע כדי שיהיו שם רווחים בטוח לאומי הלווה את הכספים לממשלה שחגגה עם הכסף. מכאן תבינו לאן ילכו כל הכספים מהגז הם בונים על קרן השפע (כך הם קוראים לה) גם את הכסף הזה לא תראו הם יבזבזו אותו . בגלל זה צריך להרחיק את מקור הכסף מהממשלה פישר הבין את זה ורצה שכספי הקרן יושקעו בחו"ל. הרחק מהממשלה החמדנית הזאת. הכסף לא יגיע אליכם אלא יתבזבז וביבי קונה על חשבונכם את השלטון כל פעם ישחד מגזר אחר שיתמוך בו. ממשלה מגעילה ומי שתומך בה אדיוט מושלם
    סגור
  • הביטוח הלאומי לוקח את כספי הפיצויים של הנכים
    עוולה גדולה יותר 21/08/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל כספי הפיצויים של נכי תאונות עבודה מועברות לביטוח הלאומי לצורך כיסוי צרכי הנכים. במקום להעמיד את הכסף שנפסק בביהמ"ש לרווחת אותו נכה, מקצצים לנכה כל הזמן, בהוראת משרד האוצר, ויוצא בסופו של דבר שהנכים משלמים על פציעתם מכספם במקום שהפיצויים שיועדו לכך יכסו את ההוצאות- זו השערורייה הגדולה! הגניבה הגדולה!
    סגור
  • 41.
    א ת ה ה כ י א נ ט י חברתי שקם למדינת ישראל .....
    יעקב 20/08/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    לעשירים אתה לא לוקח להיפך אתה נותן ... אתה מייצג אך ורק את אלה ש"הריצו" אותם לבחירות ולכן אתה חייב להם, וגם דואג לתחת שלכם לקבל תוספת יוקר , ה כ ל הצגה הורדתם 300 ש:ח מהמשכורת שלכם ובינואר אתם לוקחים 10% תוספת , זה הכסף שאתה לוקח מהפה של הילדים לעצמיכם.
    סגור
  • 40.
    אם כך תן לי את הכסף שנחסך (ל"ת)
    HAKY1 20/08/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 39.
    חד וחלק: הקצבאות יוצרות עוני, לא מחסלות עוני.
    גאון 20/08/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    7 30
    הדבר הוכח פעמים רבות בעבר. כשנותנים תמריץ להולדת עוד ועוד ילדים , יהיו למשפחות רבים עוד ועוד ילדים , והעוני יגדל. יש לצמצם את הקצבאות כך: לתת קצבה גבוהה לילד הראשון השני והשלישי, קצבה נמוכה יותר לרביעי. וזהו! לילד החמישי ומעלה לא לתת כלל קצבה. כך העוני יקטן. חזק ואמץ לפיד. עשית צעד מבורך.
    סגור
  • אין קיום למדינה שמעודדת עוני באמצעות קצבות ילדים נדיבות
    ירדנה 20/08/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    6 14
    כל הכבוד ללפיד. הוא הלוחם האמיתי בעוני, משפחה שלא נולדה למשפחת רוטשילד ויש לה 10 ילדים, בהכרח תהיה עניה. את זה צריך להפסיק מיד. לפיד , העם אתך.
    סגור
  • אתה גאון גובל בשיגעון (ל"ת)
    אתה 20/08/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • בתנאי שעושים זאת דיפרנציאלית (ל"ת)
    אר 20/08/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    יאיר לפיד שליח משוטה של ראש ממשלתנו......
    זכרון ארוך 20/08/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ב2003 כבור קוצצו הקיצבאות ע"י שר האוצר נתניהו וזה לא עבד והוחזר ועכשיו מצא לו שליח מצוה ליישם את מצוות פרעה הזאת מחדש בלי שיתלכלך מהריקושטים.בושה שזו הדרך לטפל בגרעונות ובזבזנות.
    סגור
  • 37.
    יש לבטל את קיצבאות הילדים ולהעביר הכסף לחיילים הסדירים. (ל"ת)
    nor shnor 20/08/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    7 27
    סגור
  • מספיק כבר עם ההזיות שלך. אתה רוצה חיילים? קודם צריך
    יש גבול 20/08/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ילדים בריאים יא הזוי.
    סגור
  • נכון,ההורים צריכים לדאוג לבריאות הילדים. (ל"ת)
    nor shnor 20/08/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 36.
    למעמד הביניים אין ילדים?
    מוטי 20/08/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    14 3
    ערל לב וחסר רגישות.
    סגור
  • 35.
    אני לא יכל לפרנס ילד ואת החברים של לפיד - תשחרר
    מנהיג המהפכה 20/08/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אחריות ההורים לפרנסת בנם היינה מוחלטת מדין תורה . אך בדין תורה לא כתוב כי יש לנו אחריות לקנות אוכל לילדים וגם לשלם מס גזל . כדי לרנס אני צריך לנסוע ברכב לעבודה . על שקל שאני מוציא לרכב שני שקלים הולכים לחברים של לפיד - כלומר אני מפרנס שני ילדים של לפיד על כל ילד שאני מגדל .
    סגור
  • קשה זה לא קשור לחרדים הם רוצים שכולם יעבדו וישלמו מס
    הם רוצים שכולם יעבדו 20/08/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למולך ביבי וחבריו. הם רוצים שתהיו אסירי משכנתא ואם לא טוב לכם אז תלכו לגור בחורים בצפון או בדרום ותסעו כל בוקר לעבודה שעתיים ברוב חוצפתם הם מחשיבים את הדרך ברכבת בלבד מה עם אלה שצריכים להגיע לרכבת ואחרי הנסיעה ברכבת לחפש אוטובוס לעבודה הרי לא כל מקומות העבודה מסודרים לפי מסלול הרכבת. הם רוצים שכל כספכם יתבזבז על דלק ותעבדו קשה שלא יהיה לכם זמן לנשום ולאכול ביחד ותגיעו הביתה מתים מעייפות. יש להם גם פתרונות ילדים בבית ספר עד שעה 5!!!! אבל אתם תגיעו ב 7 הביתה. מטומטם מי שמסכים לחיות את החיים האלה זה לא חיים ובנוסף קוראים לכם כלבים שנואורצים היחס אליכם גרוע מלכלב . תפנימו אתם מזמן עבדים וכלום לא לטובתכם להפך רוצים אתכם עבדים ומסחטת כספים זאת המטרה גם כספכם יתבזבז הנה עשו מס על הבורסה והעלו אותו ל 25% האם מצבכם השתפר? להפך לאן הלך כל הכסף? היו זמנים שבכלל לא היה מס על הבורסה והיה פה יותר טוב תבינו הכסף שלכם מתבזבז וכשזה נגמר לוקחים ממכם בעוד דרכים אתם עובדים בשביל הבזבוז ועל כן אומרים "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ" העם עוד יקום יום אחד ויעיף אותם בכל מהכסאות שלהם.
    סגור
  • 34.
    הפרובוגנדה הזו שווה לפיגור הכי עמוק (ל"ת)
    HAKY1 20/08/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 33.
    כל הכבוד! המשך בדרכך! ועכשיו לפוצץ את בועת הנדל"ן!
    ירושלמי 20/08/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    3 12
    בשביל זה בחרנו בך - שתשנה את סדר החשיבה כאן במדינה. מי שיכול לעבוד חייב לעבוד. נקודה. וכל תירוץ אחר לא מתקבל.
    סגור
  • אצל החרדים האשה עובדת קשה מה זה משנה לך?
    לירושלמי 20/08/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אצל בוחרי לפיד העשירים הבעל מביא את הכסף והאשה עובדת קשה בלספור את הכסף. עכשיו כשלפיד סידר לחבריו חישוב מס הכנסה נפרד לבני הזוג פשוט על עשיר עם חברה ירשום את אשתו כ"עובדת" בעסק יקבל זיכויי מס וכו' האשה לא תעבוד להפך תתבטל בבית קפה ועוד תרגיש שהיא עוזרת לבעלה.
    סגור
  • 32.
    שקרן, מגעיל, מנותק, שחצן, רברבן מסריח, קדנציה אחרונה !! (ל"ת)
    אבי 20/08/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    27 2
    סגור
  • 31.
    ילד זה לא עסק שהערבים חרדים מתנחלים יממנו הילדים שלהם (ל"ת)
    טוני 20/08/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 30.
    פגעת אנושות במי שהיה מספיק אידיוט להאמין לך....
    סמ"ר+סגן+2 20/08/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    19 2
    משפחות של יוצאי צבא עם 2-4 ילדים שלקיצבה הזאת יש משמעות של מה יהיה בכריך של הילדים לבית הספר.הקיצוץ הזה וחוסר האונים יביאו עוד משפחות לקו העוני ולא יהיו אלו חרדים שחיים גם ככה בעוני (ברובם)ולא ערבים שאצלם הכל כסף שחור ושאר תיחמונים שאף אחד לא מעיז להתעסק איתם מפחד למרד אלים ולאומני ונשארת שוב עם מי שבחר בך ובשכמותך דהיינו מעמד ביניים ישראלי עובד ומשרת.
    סגור
  • 29.
    סוף סוף קם פוליטיקאי ואומר אמת באומץ (ל"ת)
    שי 20/08/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    5 36
    סגור
  • 28.
    ארור היום שבחרו בך , מנוול . (ל"ת)
    חומוס 20/08/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    28 5
    סגור
  • לפיד לא החליט לבד שותפו להחלטה הוא נתניהו (ל"ת)
    תבינו 21/08/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    לפיד - אתה פחדן! קח מהעשירים, הילדים האלו מסכנים.... (ל"ת)
    אפס 20/08/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    22 2
    סגור
  • 26.
    ריקי מחדרה לא זקוקה בכלל לקצבת ילדים,מצבה הכלכלי השתפר
    מעמד הביניים 20/08/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    13 1
    מבחינת לפיד עדיף שמעמד הביניים יפסיק ללדת ויאמץ כלב שאנואצר .
    סגור
  • 25.
    אתה וביבי מתפארים שמצב המדינה יותר טוב מאשר בכל העולם
    ללפיד 20/08/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כולל ארה"ב הכושלת לאחר פיצוץ בועת הנדלן שם. להזכירך אנחנו לפני הפיצוץ. שם במדינה הכושלת יש תחשיב כמה כסף צריך למשפחה ואם הם לא עומדים בתקציב המשפחתי כל משפחה מקבלת 50 דולר . אתם הכי גזלנים.
    סגור
  • 24.
    בושה למדינה שחושבת כך-לפיד מנותק מהעם (ל"ת)
    אביב 20/08/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 23.
    אני בן 45 ולא מוצא עבודה כבר שנתיים,מה אשמים הילדים? (ל"ת)
    בעל תואר בכלכלה 20/08/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    19 1
    סגור
  • סע לכל ארץ שתקבל אותך (ל"ת)
    רד מהארץ 20/08/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 22.
    בבחירות הבאות כולנו ש"ס בחיים לא הצבעתי להם אבל
    ש"ס 20/08/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    21 7
    בבחירות הבאות הם יקבלו 30 מנדטים ונעיף את לפיד וביבי כל מה שהם יעשו כעת יימחק להם בפרצוף. נקמת ילד קטן לא ברא השטן.
    סגור
  • 21.
    לפיד צודק! אם יש עיוותים אחרים צריך לתקן אותם. (ל"ת)
    רן 20/08/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    5 17
    סגור
  • בחשיבה דיפרנציאלית ולא חשיבה גורפת המאופיינת על ידי אנש
    אר 20/08/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים חסרי הגיון אבל בעלי מוטיבציה אחת בלבד להיות ראש ממשלה
    סגור
  • 20.
    אתה לא לפיד אתה חושך
    עשוק 20/08/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    15 2
    אתה יהיר אתה מנותק מהעם הרבה מאד אזרחים לא אוהבים אותך בלשון המעטה.
    סגור
  • 19.
    מנגד צריך להקטין את תשלומי הבטוח הלאומי הגבוהים. (ל"ת)
    ישראלי 20/08/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 18.
    בושה וחרפה לחשיבה כזו
    תל אביבי 20/08/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    18 3
    אנחנו עובדים, משלמים ביטוח לאומי ומיליון מיסים נוספים, ואף אחד לא עושה לנו טובה שנותן לנו קצבאות לילדים שלנו שמגיעות ממיסים שאנחנו משלמים כחוק, תסתכלו עליכם בכנסת ועל הכספים והמשכורות שאתם מקבלים, ואחרי 2 קדנציות תצאו לפנסיה, כאשר אנחנו נעבוד עד גיל 70 וספק אם נקבל משהו אחרי כל הגנבות שלכם.
    סגור
  • 17.
    אתה לבן לבוש שחור ופועל עם מוח שחור
    tאביב 20/08/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    15 1
    אוי למדינה שזה שר האוצר שלה ,,,,,,,4 שנוים רזות מחכות,אלא אם כן יתעוררו כאן ונקבל מהפך מפלגתי.
    סגור
  • 16.
    עכשיו לממשלה יהיה יותר כסף לבזבז והפעם יקבלו אותו
    לפיד 20/08/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא אנשי ש"ס והחרדים אלא המתנחלים.
    סגור
  • 15.
    את כמו אביך אין לך מוסג מה זה אב שלא יכול לאכיל את ילדו
    יזר 20/08/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    32 1
    אני הייתי פעם במצב הזה ..הייתי שכיר וגם עצמאי ...ועברים השנים ..ולפתה את מחוסר כל ...וכל הדמגוגיה אל אנשים מלא עובדים..זה זריקת חול בעניים..גם הטענה שמקבלים דמי הבטלה שקרית..רק מי שעובד ופוטר מקבל 5 חודשים ,השווה לשכר מנימוקים שקרים את מר לפיד וסגן השר מדברים ..אתם משקרים כמו שגנותם את קולות הבוחר..
    סגור
  • 14.
    עכשיו לממשלה יהיה יותר כסף לבזבז והפעם יקבלו אותו
    לפיד 20/08/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא אנשי ש"ס והחרדים אלא המתנחלים.
    סגור
  • 13.
    ארור היום שבחרנו בך
    גל 20/08/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    36 1
    אתה מדושן עונג שלא יותר ולא ידע מחסור בחייך. איך תבין אנשים כמוני.לתת לך וביביהו לנהל מדינה זה כמו לתת לחתול לשמור על השמנת. בושה וחרפה.מה את מבין בקשיים של פרנסה? מה אתה מבין באין לי?אימא שלך אמרה לך פעם אין לי?איפה מנחם בגין זכרונו לברכה?הוא היה טחש פשוט ולכן אצלו לא קרה מה שקורה אצלך ואצל מדושו העונג הנהנתן ביבי.נהנתנים זה מה שאתם
    סגור
  • 12.
    החרדים והערבים ימשיכו כרגיל החילוניים יצמצמו ילודה (ל"ת)
    מאזן דמוגרפי 20/08/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 11.
    הקצבאות מקוצצות
    מאיר 20/08/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    12 2
    כל הכבוד מר לפיד !!!!! תמשיך כך והתוצעה תהיה בבחירות הבאות ( להזכיר לך מיפלגות שבקדנציה השניה נעלמו ?????!!!!!) בכל מקרא אני חושב ש מהכסף של הקיצוצים הקיצבאות ,מספיק עבור גלידות או ציגרים ......
    סגור
  • 10.
    זה מה שנקרא מדינת רווחה ?!
    תתבייש 20/08/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    26 4
    מאיפה אתה מנסה לעשות קופה, לא נגמרה אצלך ההסתה, נגד דתיים נגד ילדים. מצאת איפה הכסף ?! להרוס כל חלקה טובה במה שנקרא מדינה רווחה. אתה פרעה שרוצה שכולנו נהפוך להיות עבדים קשי יום הנאנקים תחת העומס
    סגור
  • 9.
    קיצץ הכנסות להורים עובדים עם ילדים. אם הם בינכה עובדים
    לפיד 20/08/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    18 0
    אז איך זה ידרבן אותם לעבודה? הכסף כנראה לא יספיק אז הם יעבדו במלצרות משמרת לילה אצל החברים של לפיד או בנקיון המשרדים המפוארים של חבריו של לפיד
    סגור
  • 8.
    זמני
    דוד 20/08/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    22 0
    ניסבול אותך עד שתחזור להיות שדרן טלויזיה,עם ישראל זה עם סגולה. 40000 אלף שקל בחודש.פי 10 מישכר מינימום לחבריי הכנסת.וזה חוקיי החתול שומר על החלב .
    סגור
  • 7.
    לא אמור להיות מסחטת כספים ואחכ הממשלה תבזבז את כספו
    מעמד הביניים 20/08/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    16 1
    מעמד הביניים לא אמור להיות אסיר משכנתא לכל חייו. לפיד לך כבר הביתה וקח את ביבי איתך
    סגור
  • 6.
    עד כמה תרד נמוך לפיד עד כמה....
    אהרון 20/08/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    28 3
    אם היית מרוויח מינימום כל שקל היה חשוב לך אבל אתה לא יודע מה זה . חזק בדיבורים , חלש במעשים !!
    סגור
  • הבחירה ביאיר שווה לבכי מר
    אנונימי 21/08/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
    סגור
  • 5.
    ויש לך עבודה לכולם? כבר היום יש אבטלה גבוהה
    מירי 20/08/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    21 2
    אמנם הלישכה לסטטיסטיקה מפרסמת אחוזי אבטלה נמוכים, אבל לכולנו ידוע שהאמת היא הרבה יותר גרועה ואחוזי המובטלים הם כפולים ואפילו יותר. האם תוכל לדאוג למקומות עבודה לכולם? ומה עם בני 40 ויותר שכבר היום לא יכולים למצוא עבודה?
    סגור
  • 4.
    עבודה? פיטרו אנשים בני 50 עוד בשנת 2003
    לפיד בדיחה 20/08/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    22 0
    הם לא מצאו עבודה . אלא תעסוקה בלי בטחון שומרים בסופר וכו' והם מקבלים הבטחת הכנסה. אז מה עזרו חכמים בתקנתם? כאילו שיש פה עבודה. גם לאקדמאים בקושי יש עבודה והם מאויימים כל הזמן שיפוטרו
    סגור
  • 3.
    מנוול דפקת אותנו העובדים בשכר של 5000 שקל פושע @@@@@ (ל"ת)
    יוני 20/08/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    24 2
    סגור
  • 2.
    לא צריך לתת קצבאות ילדים בכלל! (ל"ת)
    אסף 20/08/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    7 35
    סגור
  • נכון גם לא לשלם ביטוח לאומי ומיסים מנופחים (ל"ת)
    תל אביבי 20/08/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • צריך רק לשלם ביטוח לאומי וגם להגדיל את התשלום נכון? (ל"ת)
    כו לא צריך 20/08/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מגשים את החלומות של ביבי . מה שלא הצליח אבא שלו
    לפיד 20/08/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    21 1
    עם שס בממשלה הוא מצליח. הנ"ל מנותק מהחיים עם הכסף שיש לו השבע לא מבין את הרעב. חבל שהוא לא רואה כמה ילדים רעבים יש פה. לפני שהוא לוקח מהילדים שיקח מהמתחזים עם רכוש רב שמקבלים הבטחת הכנסה. שיברר איפה כספי הבטוח הלאומי נעלמו מי השתמש בכסף הזה ובזבז אותו. ועכשיו העם משלם.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות