אלקטרה צמיחה: ההכנסות צמחו ב-10% ברבעון השני ל-719 מיליון שקל

יקי ודמני, המנכ"ל: "במחצית הראשונה של 2013 נהנתה אלקטרה באופן משמעותי ממנועי הצמיחה שעל פיתוחם שקדה בשנים הקודמות"
 | 
telegram

קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, בניהולו של יקי ודמני, ממשיכה במגמת הצמיחה ברבעון השני של 2013 ומציגה עלייה בהכנסות וברווחים. סיימה את הרבעון השני עם עלייה ברווח הנקי ל-18 מיליון שקל, לעומת 1.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2012 (אז נכלל הפסד של 15.4 מיליון שקל בגין הפסקת פעילות המחשבים).

הכנסות אלקטרה מוצרי צריכה ברבעון השני צמחו ב-10% ל-719 מיליון שקל. העלייה בהכנסות החברה נובעת מעליה במכירות בפעילויות הותיקות, ומהכללתה של פעילות המזגנים בחו"ל שתרמה ברבעון הכנסות בסך של כ-70 מיליון שקל. בהקשר זה יצויין, כי בעוד חג הפסח חל אשתקד ברבעון השני, בעוד שהשנה הוא חל ברבעון הראשון.

הרווח הגולמי עלה בכ-13% לכ-207 מיליון שקל (28.8% מהמכירות), בהשוואה לכ184 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2012 (28.1% מהמכירות). שיעור הרווח הגולמי עלה בעיקר בעקבות קליטת פעילות אייס-אוטו דיפו, שנכללת בתוצאות הכספיות החל מאפריל 2012. הרווח התפעולי הסתכם בכ-28 מיליון שקל, עלייה קלה לעומת הרבעון המקביל ב-2012.

אלקטרה מוצרי צריכה, בשליטת קבוצת אלקו החזקות של משפחת זלקינד, פועלת בשלושה תחומים: 1 - מכירה והפצה של מוצרי צריכה חשמליים; 2 - רשתות שיווק למוצרי חשמל ("מחסני חשמל","שקם אלקטריק", ו"סנסור"); 3 - רשת עשה זאת בעצמך ("אייס אוטו דיפו").

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות