הימורים אסורים? יצוגית נגד חברות לאופציות בינאריות על 127 מיליון שקל

"עשרות אלפי אנשים בישראל, מרביתם משכבות מוחלשות, מפסידים סכומי עתק בזירות מסחר מקוונות שמתפקדות כצד לעסקה". הנתבעות: איטריידר, מנקס אונליין (iMarkets), טוונטי פור גרופ ובכיריהם
 | 

תובענה ובקשה להפיכתה לייצוגית הוגשה למחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל אביב, כנגד חברות האופציות הבינאריות הפועלות בישראל, איטריידר, מנקס אונליין (iMarkets) וטוונטי פור גרופ והבכירים באותן החברות. בין אותם בכירים ניתן למצוא את נציבת מס הכנסה לשעבר, טלי ירון אלדר, המשמשת היום כיו"ר הדירקטוריון של איטריידר, דירקטור ובעלי המניות שי דטיקה, שי כחלון, שי בן אסולין, רועי שגן ועידו פישמן.

התובענה שהוגשה על ידי עו"ד מירב איידן ממשרד עו"ד עידן איידן הינה בשמם של שלושה אנשים פרטיים, שרית בר-אור, לירון ששון, עידן ויצמן, שהפקידו בידי החברות הנתבעות סכומים של 500-100 שקל והפסידו אותם תוך זמן קצר, נאמדת על סך של 127 מיליון שקל. במסגרתה מתבקש בית המשפט להצהיר כי אופציות בינאריות הינן משחק הימורים אסור לפי חוק העונשין, ולתת לנתבעים צו מניעה האוסר הפעלת זירת "מסחר" באופציות בינאריות ובכך לשווק לציבור משחק הימורים אסור.

על פי כתב התביעה, עשרות אלפי אנשים בישראל, מרביתם משכבות מוחלשות, מפסידים סכומי עתק (ולעיתים את כל כספם) בזירות מסחר מקוונות שמתפקדות כצד לעסקה. בניגוד לבורסות לני"ע, זירות המסחר המקוונות מארגנות למעשה משחק סכום אפס, בו זירות המסחר המקוונות מרוויחות רק בעת הצרכן מפסיד, בדיוק כפי שפועלים אירגוני ההימורים המקצועיים.

בכתב התביעה צוין כי "עניינה של תובענה הינו אפוא באחת מהמוטציות המסוכנות יותר של זירות הפורקס, שהחלו לפעול בשנים האחרונות במרחב המקוון - זירות ה"מסחר" באופציות בינאריות". בנוסף צוין כי "לא זו בלבד, שזירות ה'מסחר' באופציות בינאריות מתנהלות בהתאם למודל יצירת הרווחים המאפיין את זירות הפורקס - כאשר ה'מסחר' אינו משקף פעילות אמיתית בשוק ניירות הערך, הלקוחות פועלים נגד הזירה עצמה, והזירה מרוויחה רק כאשר הלקוחות מפסידים - דהיינו, בדומה לאופן בו מתנהלים ארגוני הימורים מקצועיים, אלא, שהן משווקות לציבור מוצר הימורים מובהק במסווה של מוצר פיננסי".

לטענת התובעים "אין כל ספק, בנסיבות אלו, כי 'מסחר' באופציות בינאריות תלוי יותר במזל ופחות ביכולת נרכשת (אם בכלל), ולפיכך, מהווה משחק אסור לפי הדין".

התובעים צירפו לתביעה חוות דעתו של פרופ' קרמר, ונשענים עליה בטענתם כי ה"מסחר" באופציות בינאריות הינו בעל תוחלת רווח שלילית באופן מובהק, והוא כרוך בעלויות גבוהות באופן משמעותי מהעלויות הכרוכות במסחר בנכסים פיננסיים אחרים בבורסות השונות לניירות ערך".

"הזהות המוחלטת בין ה'מסחר' באופציות בינאריות למשחקי הימורים מוכרים, מהווה סמן ברור ומובהק לגגי האופי האינטרינסי של חוזה האופציה
הבינארית. ראשית - וכאן העיקר - יש לבחון האם מדובר בחוזה שיש בעריכתו "תועלת חברתית, כלכלית או אחרת, או שמא הוא מסב בעיקר נזק למשתתפים בו".

התובעים טוענים עוד, כי החברות המנהלות את ה'מסחר' באופציות בינאריות מטעות את הצרכנים כשהן מפרסמות את עצמן תוך מתן הבטחות כמו "רווח של 70% תוך דקות! אין צורך בניסיון" או "מהיום להרוויח בשוק ההון זה משחק ילדים". כמו כן, הן מציגות את הצרכנים כ"אנשים רגילים", חסרי כל ניסיון בהשקעות, שהרוויחו אלפי שקלים בדקות". והכל בכדי להטעות את הצרכנים לגבי הסיכונים האמיתיים הכרוכים באופן חד-משמעי - כפי שאף זירות המסחר מכירות בכך, באותיות הקטנות - ב'מסחר' באופציות בינאריות.

עו"ד אהוד ארד, בא-כוח חברת איטריידר, מסר בתגובה: "לבקשה לאישור תובענה ייצוגית, כפי שפורסמה, אין על מה לסמוך. פעילות החברה נעשית בהתאם לחוק ובידיעת הרשויות המוסמכות".

תגובות לכתבה(110):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 61.
    חייבים לסגור אותם דחוף!!
    אינטרס לאומי 28/09/2016 20:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התגובות שאתם רואים פה זה בקטנה תחשבו כמה אנשים מכל העולם הפסידו את הכסף. תחשבו מה האנטישמיים אומרים כל הזמן. היהודי הערמומי גונב לנו את הכסף במרמה. החברות האלה עובדית בכל העולם ומספרים גדולים בהרבה מבארץ. מספיק שאחד מהתעשייה הזו מדבר לסוכן זר ומצהיר על מה שהם עושים ומיליוני אזרחים מאירופה, רוסיה, אוסטרליה וארצות ערב והאנטישמיות תרים ראש ברמה שאנשים לא מבינים. יכולה להיות לנו בעיה ברמה הלאומית. מאות אלפי אנשים בחרבי העולם הפסידו שם בתים. אם המדינה לא תמהר לעצור אותם בשקט הנזק יהיה עצום.
    סגור
  • 60.
    מתי המשפט נגד חברות האופציות הבינריות מתקיים
    jחיה עוזיאל 20/09/2016 07:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מזועזעת מההפסדים שנגרמו לאנשים איך יהיה אפשר להחזיר לאנשים הכסף שהפסדו
    סגור
  • 59.
    גם אני הפסדרת 15000 אלף
    גבי 10/05/2016 15:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כשניסיתי למשוך כסף הם לא נתנו לי לעשות זאת אז המשכתי לשחק ובסוף נשארתי בלי כלום זה פשוט לא הגיוני שקר אחד גדול הזמנים לא תואמים בכלל וכשאתה לקראת הזכיה הגרף פשוט יורד דרסתית להפסד
    סגור
  • גם אני... 120,000 תוך כמה חודשים.
    עדי 09/08/2016 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עושים בנדון?
    סגור
  • 58.
    זהירות מהדבר הזה "כמו מאש" (ל"ת)
    גילי 01/04/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    הסיכוי לזכות בפייס גדול יותר (ל"ת)
    משה 10/02/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 56.
    כולם שודדי קופות
    משה 10/02/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הפסדתי 170000 ש"ח בחודש וחצי היזהרו
    סגור
  • רציני?
    בני 16/05/2016 20:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתבע אותם
    סגור
  • איך (ל"ת)
    אורית 05/06/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    michal098777@google.com
    קארין 25/09/2015 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומה קורה ב-easyoptions ? הם גם פשוט נעלמו מן האופק איאפשר ליצור איתם קשר כדי למשוך את היתרה
    סגור
  • 54.
    מסחר שהוא קזינו
    נ.מ. 27/05/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא להתפתות לנציגים שמעוניינים לכבול אותכם ואת כספכם עד להפסד מוחלט. לא להכנס לעסקאות גידור ,ולא לקחת בונוסים והכי חשוב שימרו את עצמכם בחוץ.
    סגור
  • 53.
    אין פה ממש קייס
    רונן גבאי 09/03/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בגדול, אני לא מבין על מה המהומה. ברור שמי שמחליט לסחור עלול גם להפסיד. מי שחושב שהשקעה בשוק ההון תהפןך אותו למליונר בלילה אחד טועה. אני סחרתי באופציות בינאריות. היו לי הפסדים וגם רווחים כמו כל דבר בחיים. המאזן הכללי שלי היה טוב. החכמה היא לדעת מתי לצאת בדיוק כמו בקניות בסופר שצריך לדעת מתי להפסיק. אין להם קייס לתבוע, מה עוד שמרבת החברות הבינאריות אומרות באתרים שלהם שחור על גבי לבן כי כל השקעה כרוכה בסיכון אבל גם רווח.
    סגור
  • 52.
    מכיר את התחום למי שרוצה לדעת קצת עובדות!!!
    אבנר מהתחום 11/02/2015 22:43
    הגב לתגובה זו
    12 4
    לכל אלו שאמרו שזה לא חוקי בארה"ב או באירופה מוזמנים להיכנס לאתר www.nadex.com ולאתר של cysec ולראות שזה חוקי ומוסדר גם שם. כמו בכל תחום שאין עליו פיקוח ומעורב כסף גדול יהיו נוכלים. בשעה טובה גם בישראל נזכרו, אומנם באיחור אבל גם פה החליטו שפעילות מסוג זה צריכה רישיון ופיקוח בדיוק כמו שיש על הבנקים וחברות השקעות אחרות. נקווה שזה ינכה את הנוכלים. בשורה תחתונה תזכרו כל דבר שמכיל בתוכו פוטנציאל לרווח גבוה ומהיר מכיל בתוכו גם סיכון. תבדקו טוב טוב מול איזה חברה אתם עובדים ואיזה פיקוח יש עליה. זה מזכיר לי בדיוק את הכתבות והתביעות שהיו על שוק המסחר בנגזרים (CFD). לידיעתכם, היום שוק זה מגלגל יותר כסף מהבורסות הגדולות בעולם! מקווה שהצלחתי לשים כמה עובדות על השולחן!
    סגור
  • 51.
    תקרא בבקשה
    עובדת בינארית 19/10/2014 13:31
    הגב לתגובה זו
    10 5
    אני עובדת בחברת אופציות ואני יודעת ממקור ראשון כי כל הרווחים של החברה הם ההשקעות של הסוחרים עצמם. משמע אי אפשר לעשות כסף ובטח שלא למשוך את הכסף שהשקעתם. תתרחקו מזה , הכל שקרים.
    סגור
  • 50.
    לתבוע תאתר הייטריידר
    שרון 03/10/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אני רוצה לתבוע תאתר הייטריידר הם אבדו עליי הם שולטים עם האדם ירוויח או יפסיד
    סגור
  • בדחיפות!! לקחו לי את כל הכסף ונעלמו מהאופק...
    עדי 09/08/2016 21:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי שמחה לתביעה ייצוגית adida466@Walla.co.il
    סגור
  • 49.
    תגידו לי למישהו יצא למשוך כסף מimarket ??
    עומרי 09/09/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    7 4
    זה הגיוני שמבקשים צילום של אשראי ות.ז ??? קצת מחשיד אותי
    סגור
  • 48.
    הפסדתי 225 אלף הם רמאים! (ל"ת)
    אל תעשו את זה 18/08/2014 19:59
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • תלונה משטרתית
    עירית 09/02/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הייתי אצל עו"ד ששי גז ואמר שכדאי להגיש כמה שיותר תלונות במשטרה. מקווה שתרצה. בסיוע של ששי גז. 050-5672473.
    סגור
  • 47.
    כולכם טועים
    ריאליAK 20/03/2014 09:14
    הגב לתגובה זו
    7 4
    ברור שזאת רמאות, רק אידיוט יחשוב שזה אמיתי. אבל אם תשחק מתוך ידיעה שזאת רמאות אתה תשחק אחרת ותרוויח. כבר שנה שנייה שיש לי +2000 מהם כמעט כל חודש. (משחק אמיתי מצריך זמן רב מול המסך ואינו הימור כך שהתביעה לדעתי לא רלוונטית בכלל)
    סגור
  • ובכן
    אורן 16/02/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הטיפים שתוכל לתת ?
    סגור
  • משוועת לעזרה
    קורבן של Imarkets 13/03/2015 22:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח לדעת איך לשחק אחרת ואפילו לא להרוויח רק להחזיר לעצמי את הכספים שהייעוץ שלהם גרם לי להפסיד. איך אפשר ליצור איתך קשר בפרטי?
    סגור
  • 46.
    הפסדתי 1000 ש"ח. זו רמאות חברים פשוט רמאות
    יוני 04/02/2014 01:27
    הגב לתגובה זו
    16 3
    הם לא יתנו לכם להרוויח כל מי שאומר אחרת עובד שם.
    סגור
  • 45.
    utrade
    יהודה 14/01/2014 08:47
    הגב לתגובה זו
    8 6
    לברוח ממנה כמו מאש. מוכרת אשליות ומפילה נאיבים. חבל על הכסף.
    סגור
  • 44.
    itrader ןimarkets עשו לי את המוות עד ששחררו כסף
    עוזי 29/12/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אחרי שהפסדתי חצי מהכסף רציתי למשוך את היתרה והם פשוט עינו אותי עד שקיבלתי אותו. בושה שאין שום פיקוח!
    סגור
  • תלונה
    עירית 09/02/2015 09:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לתלונה של כמה נפגעים- נא ליצור קשר 050-5672473. מומלץ ע"י עו"ד ששי גז.
    סגור
  • מה זה הטלפון הזה
    אורית 05/06/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני
    סגור
  • תגיד לי שלחת להם צילום של אשראי ות.ז??? (ל"ת)
    עומרי 09/09/2014 14:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מה זה הטלפון הזה (ל"ת)
    אורית 05/06/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    אני מרוויח, אך כשמבצעים משיכה מתברר שיש מהם שלא אמינים.
    אמיר 05/11/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    יש חברה שבמשך חודשים ארוכים לא נתנו לי את הכסף, רק אחרי מאות שיחות, מיילים, ופניית עו"ד. ובעיקר ביטלו לי עסקאות שהיו עמוק בתוך הכסף. זו חברה מחו"ל שיש לה נציגות כאן, הם מפרסמים כאן הרבה, אך הכתובת שלהם בארץ חסויה.
    סגור
  • האם זה easyoption?
    דוד 13/01/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מי החברה תודה.
    סגור
  • גם אני מרגיש הזדהות
    עידן גואטה 03/05/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני פתחתתי חשבון בeasyoption ולא הצלחתי לעשות משיכה. הם סגרו את האתר טלפון מיילים הכל! אם לכם זה קרה צרו איתי קשר 0503435958
    סגור
  • 42.
    זה מזכיר לי משהו
    רון 31/10/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בזמנו לפני המסחר הרשמי באופציות מעוף היה מסחר באופציות מעוף מחוץ לבורסה בבנק המזרחי. הבנק בעושק ובמירמה גנב אז באמצעות האופציות שהוא הנפיק מיליוני שקלים מהלקוחות. המסחר בהן הופסק וטוב שכך. ראו הוזהרתם.
    סגור
  • 41.
    לא ברור מהכתבה איך ניתן להשיג אותה ואיך מצטרפים (ל"ת)
    קורבן נוסף 23/10/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 40.
    אני מתווך ואני כל חודש מרוויח 7000₪ כבר שנה שלישית (ל"ת)
    מתווך ממרכז הארץ 20/10/2013 01:32
    הגב לתגובה זו
    1 25
    סגור
  • איך
    אורן 16/02/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחכים אותנו
    סגור
  • 39.
    אני מתביישת להודות איך נפלתי בפח שלהם אפילו בעלי לא
    רונית 19/10/2013 18:12
    הגב לתגובה זו
    22 2
    יודע. הפסדתי 50 אלף שקל. מנוולים.
    סגור
  • מדהים
    אורית 05/06/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לי קרה בול אבל בול אותו דבר. מה עושים?
    סגור
  • הייתי שמחה לתביעה ייצוגית או משהו שיגרום רק להחזר הסכום
    עדי 09/08/2016 21:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהשקעתי שם... adida466@walla.co.il
    סגור
  • מדהים
    אורית 05/06/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי קרה בול אבל בול אותו דבר. מה עושים?
    סגור
  • 38.
    פניתי אליהם והם מודים שכל ההפסדים של הלקוחות
    רענן 19/10/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    16 3
    זה הרווחים שלהם. אז איך הם יכולים ללמד איך להשקיע ?? הונאה.
    סגור
  • 37.
    מדובר באחת השערוריות הגדולות. הגיע הזמן. (ל"ת)
    דניאל 19/10/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 36.
    מקווה שגברת טלי ירון אלדר תישב בכלא
    יוסי 19/10/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    13 1
    שגברת טלי תחזיר את כל הכספים שהיא גנבה לנו
    סגור
  • 35.
    מרוויחה אקסטרא 5000 כל חודש רק מאיטריידר!
    עובדת סוציאלית 18/10/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    4 37
    אז תפסיקו להתבכיין.
    סגור
  • מה את עושה?
    רינת 13/03/2015 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אשמח אם תפני אלי בפרטי כדי לדבר איתך mmmaschler@yahoo.com
    סגור
  • מרוויחה אקסטרא 5000 כל חודש רק מלפרסם את איטריידר... (ל"ת)
    חחחחח..... 29/04/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    22 3
    סגור
  • 34.
    שטויות איטריידר חברה מעולה לחברה. אני רופא והרווחתי
    טוקבקיסט בחצי משרה 18/10/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    12 30
    תוך חודש 4,500 ₪. אין על איטריידר הלוואי שיפסידו בתביעה ולי תמשיך להיות עבודה כטוקבקיסט.
    סגור
  • חחחחחחחח (ל"ת)
    קורבן נוסף 23/10/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • 33.
    כל הכבוד ל**** אותם ! על כל מה שהם עשו לאנשים
    חיים 18/10/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אני מכיר באופן אישי אנשים שהפסידו את הבתים שלהם בחרא הזה
    סגור
  • 32.
    איך שמו בראש את נציבת מס הכנסה כאילו הכל חוקי
    ניר 18/10/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    12 0
    ושתו את הכסף. יצאנו מפגרים.
    סגור
  • 31.
    Ziro Sum Game
    טל עמנואל 17/10/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    14 3
    כל המסחר באופציות בינאריות למינהם הנו בגדר עבירה פלילית , צריך לתבוע את כל מי שיזם, השתתף במסחר ואו פרסם מודעות לגבי השתתפות במשחקי קזינו. באופן סטטיסי כשמהמרים נכון מקבלים 70% ואם מפסידים מקבלים 15% בהנחה שהסיכוי להפסיד או להרויח שווה כי אז הסיכוי הכללי להרויח בכל הימור הנו 70*50% +15*50% = % 42.5% . אן במילים אחרות מפסידים 15% על כל הימור. אם מהמרים 10 פעמים אז מה שנשאר בכיס שואף ל - 0 . יש להעניש את כל רמאי וגונבי האופציות הבינאריות
    סגור
  • צודק מאה אחוז איפה המשטרה איפה (ל"ת)
    ערן 17/10/2013 20:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • המשטרה לא יודעת מה המשמעות של אופציה או בינארית!
    חח 06/05/2014 17:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כל מה שאין להם כח להתעסק איתו בו,דני עבודה,תאונות דרכים ללא נפגעים,וכו',למרות שהחוק-הם,יודעים שנעשתה פה עבירה,הם מפנים אותך להגיש תביעה בבית משפט.מה זה????!!!!
    סגור
  • 30.
    איך מצטרפים???? לאן לפנות?? (ל"ת)
    איציק 17/10/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • אין פלא שנפלתם אם אפילו לקרא את הכתבה אתם לא מסוגלים
    גוטה 08/09/2014 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתוב בכתבה ע"י איזה עורך דין ואיזה משרד הוגשה התביעה. תקראו, חפשו את הטלפון ותצטרפו :-)
    סגור
  • רוצה להצטרף יש לי הוכחות חותכות נא מיסרו פרטים (ל"ת)
    קובי 18/10/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • הצטרפות לתביעה
    NISAN 06/01/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אפשר להצטרף לתביעה??אם כן זה הפלא שלי 0502898936 נפלתי ב2 החברות אודה לכם
    סגור
  • למה הכתבה לא מספרת איך מצטרפים ולמי לפנות ? אני הפסדתי (ל"ת)
    קרן 19/10/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • צריך לארגן קבוצה וללכת להתלונן (ל"ת)
    רונית 19/10/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 29.
    אלו חברות הימורים לכל דבר ועניין, זה לא חוקי כמו קזינו
    שחר 17/10/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    13 1
    שאינו חוקי בארץ. דרך אגב לדעתי הסיכוי להרוויח בקזינו בבלק ג'ק או ברולטה הרבה יותר גבוה מאשר באופציות בינאריות. למה הרשויות נותנות לקבוצת שרלטנים להפעיל את ההימורים האלו, ולחסל כלכלית הרבה מאוד משפחות בארץ שמתפתות לפרסום השקרי של כל אותן חברות !
    סגור
  • 28.
    למה itrader סותמים פיות?
    אבי לוי 17/10/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    פרסמתם תגובות על מה שעוללו לי ומחקו אותם. מישהו שם לחוץ?
    סגור
  • איפה פרסמת באתר הזה? או אצלהם? בטח שימחקו. (ל"ת)
    קורבן נוסף 23/10/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • איך מצטרפים לתביעה זו ?
    משה 18/10/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    7 1
    צריך להגיש נגדם תביעה ייצוגית בהקדם נגד ITRADER ושאר חברות אופציות בינאריות !!
    סגור
  • 27.
    יודעת מחבר שעובד שם
    אורית 17/10/2013 05:39
    הגב לתגובה זו
    24 3
    החברה בכלל לא קונה את ההוראות שנתת הם פשוט מניחים שתפסיד אם בטעות הרווחת הם דואגים לכך שלא תוכל להעביר הוראות כמה דקות עד שמתקנים את ה"בעיה" לוקח מספיק זמן בכדי שהרווחים שלך ימחקו או יהיו זעומים..... הם לא שותים את הכסף עם קש הם מקפיצים אותו לשוט....
    סגור
  • נכון מאוד (ל"ת)
    נכון מאוד 17/10/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 26.
    תביעות ייצוגיות הן מוטציה מסוכנת למערכת בתי המשפט
    אהרון ברק 16/10/2013 22:30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מי שקצת בדק ואו מבין במשפטים יודע של תביעה מסוג זה אין כל שחר והמטרה היחידה שלה היא לתת פרנסה למשרדי עורכי הדין שמצאו שיטה סטטיסטית להתעשר שנקראת תביעות ייצוגיות ופשרה. כמו שאפשר לקנות מניה דרך הבנק בלי להבין אפשר גם בזירות המסחר אין הבדל בינהם. צריך לעשות רגולציה, כמו שיש רגולציה על הבנקים והבורסה.
    סגור
  • 25.
    אם אבדו אלי
    איצק בוארון 16/10/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני יפסדתי 600 אלף שקל אני רצה גם לתבוע
    סגור
  • 2 מילים
    אבן שושן 2 05/06/2014 18:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני הפסדתי, לא - יפסדתי אני רוצה, לא - רצה
    סגור
  • 3 מילים 3 שגיאות כתיב
    אבן שושן 16/11/2013 20:30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הם עבדו עלי....
    סגור
  • ...
    אורן 16/02/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהו
    סגור
  • 24.
    כנסו באמא שלהם...ביזיון (ל"ת)
    דוד 16/10/2013 20:03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 23.
    UTRADE-להיזהררררררררררררררררררררררררררררררר
    יובל 16/10/2013 19:37
    הגב לתגובה זו
    11 0
    רררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
    סגור
  • 22.
    למה הדולר יורד אצלנו מהצהריים והפוך מהעולם (ל"ת)
    שחקן מט"ח 16/10/2013 18:07
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 21.
    גם אני השקעתי במניית אפריקה ואני מחוק (ל"ת)
    מכור לכסף 16/10/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 20.
    אין קזינו אז זה מה שנשאר לאנשים
    טובי 16/10/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    11 5
    הצטרפו למען לגליזציה של ההימורים בישראל
    סגור
  • 19.
    כל הכבוד
    רוני 16/10/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מוכרים לך סיפורים ואז נעלם הכסף יחד איתם
    סגור
  • 18.
    תביעה חסרת סיכוי. לא ניתן להוכיח את הטענה הזו מה גם שיש
    אבי 16/10/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    4 4
    חוק שמסדיר את זה. חוק סירות מסחר. מקווה שלא יחטפו שם הוצאות עתק שהרי יש כמה חברות נתבעות. על כל פנים בהצלחה.
    סגור
  • שטויות בדיוק על זה קיבלו עכשיו נובל.
    אריק 16/10/2013 20:17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הם מוכרים לך שאפשר לדעת מה המניה תעשה בערב. ואי אפשר. זה הימורים.
    סגור
  • 17.
    התביעה פשוטה וצודקת אבל
    משפטן 16/10/2013 17:26
    הגב לתגובה זו
    11 0
    זה מסוג התביעות שתלויות לגמרי באישיותו של השופט אם יתחבר לתביעה יש לה סיכוי ואם לא הם יחטפו הוצאות כפול מספר החברות אגב הסכום מגוחך בעיני היה צריך להיות הרבה יותר אם כבר
    סגור
  • 16.
    עכשיו איטריידר יביאו את כל העובדים לכתוב תגובות (ל"ת)
    יוסי 16/10/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 15.
    כסף לא צומח על העצים! פראיירים לא מתים רק מתחלפים (ל"ת)
    דן 16/10/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 14.
    איך מצטרפים למה לא כתוב??? (ל"ת)
    נוח 16/10/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • גם אני נפלתי במלכודת הזאת!! זה ממכר!! (ל"ת)
    נעמה 16/10/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • לנעמה...
    משה 18/10/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    את צודקת נעמה, זה אכן ממכר לצערי..
    סגור
  • קזינו בחסות החוק (ל"ת)
    אביתר 16/10/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • באמת למה הם לא כותבים איך מצטרפים לתביעה ומגיעים אליה (ל"ת)
    יוסי 16/10/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 13.
    אתם מתבלבלים,התביעה היא לא בגלל שהם הפסידו אלא
    snupon 16/10/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    14 1
    בגלל שהם הפסידו על ידי תמרון. איטרייד למשל מסלפת נתונים ותוקעת את העסקאות למספר שניות שנוח לה . אבל האשמים האמיתיים זה תאוותני בצע שרצו תשואות לא הגיוניות .
    סגור
  • 12.
    טייס הרווח 10,000 תוך דקה ומי הפסיד?
    נתן 16/10/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    26 4
    כל יום אני רואה במייל שלי :"טייס הרוויח 10,000 בין הטיסות. אח בבית חולים הרווח 20,000 בין הניתוחים. רגע, אבל זה אומר שמישהו הפסיד אותם 30,000 ₪ תוך דקות ספורות. אבל מי זה? תתחילו לסחור באופציות ומיד תבינו.
    סגור
  • 11.
    גם אני הפסדתי בחברת itrader
    יהודה שרף 16/10/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    15 2
    איך מצטרפים לתביעה?
    סגור
  • 10.
    אג"חי הטייקונים יותר מסוכנים מהאופציות הבניאריות (ל"ת)
    דניפה 16/10/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • צודק איטריידר חברה עשר (ל"ת)
    עובד שולחן ליד דניפה 19/10/2013 22:58
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • 9.
    קשקוש בלבוש, אני עשיתי כמה פעמים כבר 70-90% תשואה
    עקיבא 16/10/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    3 28
    אנשים הפסידו כמה גרושים ובוכים
    סגור
  • ללא מילים
    סופרמן 16/10/2013 22:46
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אין מילים פשוט אידיוט
    סגור
  • 8.
    מה זה אופציה בינארית ? (ל"ת)
    לא מבין 16/10/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • זה שתי אופציות, או שאתה מפסיד או שהלך הכסף. זה קזינו. (ל"ת)
    יוסי 16/10/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • מינוף כל כך גדול עד שהעסקה נסגרת בשניות בלי קשר למתרחש
    snupon 16/10/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לדוגמא אם אתה חושב שהנפט יעלה ואתה מהמר על זה גם אם תצדק אתה יכול להפסיד כי 0.1% הלך נגדך
    סגור
  • 7.
    קשקוש
    יוסי 16/10/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 10
    כסוחר מדי פעם בחברת איפורקס המצויינת אני חייב לומר שאין שום בסיס לתביעה הזאת למרות שאני גם מפסיד
    סגור
  • אתה עוד בשלב ההכחשה. תיכף תבין שאתה לא משקיע אתה מהמר. (ל"ת)
    יוסי 16/10/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 6.
    גם אני נפגע של ETRADER
    אלי 16/10/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    13 0
    איך מצטרפים לתביעה?
    סגור
  • חבל שלא כתוב איך מצטרפים אני הפסדתי אלף שקל גם (ל"ת)
    יוסי 16/10/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 5.
    מה עם הבורסה שרבים טוענים שהיא קזינו? (ל"ת)
    רמי 16/10/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 4.
    הפסדתי בגללם ל6000 שקל- משכרות וחצי שלי (ל"ת)
    יהודה 16/10/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 3.
    עוד תביעת סרק שכל מטרתה לקבל כותרות!!!!!!
    מיואש 16/10/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    2 18
    עוד עו"ד ללא פרנסה....
    סגור
  • 2.
    אז הפסדתם קצת כסף.... אתם בכיינים!
    גלעד 16/10/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    10 21
    אתם סתם מהמרים שלא יודעים להפסיד בכבוד! מה חשבתם שתרוויחו מיליונים, שתצליחו לקטוף כסף מהעצים מבלי לעבוד קשה!!!!! תמשיכו לחלום בכיינים!
    סגור
  • 1.
    מילא אסור - טיפשי. הפסד בתוחלת של כ7.5% לפעולה.
    צופה 16/10/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    19 3
    זה פשוט מכוון לטמבלים. אם אתם רוצים להמר - יחסי הזכייה בקזינו (למשל - בלק-ג'ק) הרבה יותר טובים. מה שעוד מצחיק - לפעמים אפשר לנצח את הבית באופ בינאריות כי מקורות המידע שלהם לפעמים איטיים. אפשר לעשות את זאת כי רוב האתרים פשוט מגלים פעילים שפועלים כך מולם וחוסמים אותם (אז אפשר... אבל אי אפשר להרוויח מזה ממש כסף).
    סגור
  • גם חכמים מפסידים - כי הפרסום מוליך שולל
    אחד שאומר את האמת 09/05/2014 00:41
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אני מחשיב את עצמי כבחור מאוד חכם (750 בפסיכומטרי, בגרויות כמעט מושלמות, לומד רפואה) בקיצור כל סמלי הסטטוס (לא שאני מייחס לזה חשיבות רבה) שמייצגים בנאדם "חכם" (וגם אלמלא הציונים הגבוהים הייתי מחשיב עצמי ככזה ואני לא אומר את זה כדי להשתחצן אלא כדי שתיזהרו). נפלתי בפח בגלל הפרסומת המטעה שלהם ולא כי לא הייתי חכם אלא כי הייתי תמים. לא היה לי מושג וזה עלה לי הרבה מאוד. הם מציגים את האתר כאילו זה דבר שדורש הגיון: "מזהים מגמה ומרוויחים מהר". אז זהו, שלא. 1. פרקי הזמן שם קצרים מדי. 2. המקרים שהם מציגים שהרוויחו, גם אם הם אמיתיים, מהווים קומץ זעום שלא מייצג את מה שקורה לרוב המכריע של ה"משקיעים" (עצם השימוש במילה השקעה הוא הונאה כי זו לא השקעה. זה פשוט הימור). אז אני אכלתי את זה על בשרי אבל אין שום סיבה שאנשים אחרים יסבלו מזה ואני אעשה הכל כדי להתלונן לרשויות הרלוונטיות נגד כל האתרים מסוגו של אתר איטרייד (כגון itrader, utrade, imarkets, easyoption). בארה"ב הסיפור הזה לא חוקי, ומן הראוי שזה יפסיק להיות חוקי גם בארץ ובהקדם.
    סגור
  • צודק לגמרי!
    קורבן של אופציות בינאריות 14/03/2015 19:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני ממש לא בחורה מטומטמת, לומדת לתואר ראשון באוניברסיטה וכו' וכו'. אם חברת imarkets היו מציגים לי את ה"מסחר באופציות בינאריות" כהימורים, מלכתחילה לא הייתי נכנסת לזה. אבל הם ממש הציגו לי את זה כמשהו ריאלי שלומדים עם הזמן והכוונה שלהם (שקר גס!!!) ובנוסף מפתים אותך עם כל מיני הטבות שרק שכבלו אותי אליהם כי מחייבות אותי להגיע למחזור מסחר מסוים בשביל למשוך את סכום ההטבה. אשמח אם עוד קורבנות של חברת imarkets יפנו אלי כדי להתארגן ביחד ולהתייעץ כקבוצה עם עו"ד לגבי תביעה.
    סגור
  • מתאים לי להתיעץ
    מראון 27/05/2015 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו באותה סיטואציה. מתאים לי לתאם צעדים משפטיים יחד, במיוחד שמה שעברת איתם, תואם את מה שחויתי אני. m3632@bezeqint.net
    סגור
  • אתה כל כך צודק זה מדהים (ל"ת)
    יוסי 16/10/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • הזהרו חברים
    SASA 16/10/2014 00:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מדובר בקזינו ותו לא. שמרו על כספכם ..........
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות