אחרי סין ויפן: חברת אנדימד חתמה על הסכם הפצה גם באוסטרליה

ההסכם נחתם לתקופה של שנתיים וצפוי להניב לחברה הכנסה מינימאלית של כ-1.6 מיליון דולר באותה תקופה
אמיר נהרי |
נושאים בכתבה אנדימד הסכם הפצה

חברת אנדימד מדיקל, מודיעה כי חברת הבת, אנדימד מדיקל בע"מ חתמה על הסכם לתקופה בת שנתיים עם מפיץ באוסטרליה, לשיווק המוצר הביתי אותו פיתחה (Newa), שייעודו הפחתת קמטים והצערת עור הפנים לשימוש בפלח השוק הביתי, באוסטרליה וניו זילנד

השיווק על ידי המפיץ ייעשה על בסיס בלעדי, בכפוף לעמידתו בחובה לרכוש כמויות מינימום מסוימות של יחידות מוצר על בסיס תקופתי כנקוב בהסכם, שיעודכנו במידת הצורך כפי שיוסכם בין הצדדים בהתאם למועד קבלת האישורים הרגולטוריים בפועל, בהיקף של כ-675,000 דולר עד תום שנת 2014 וכ-945,000 דולר בשנת 2015.

מנכ"ל אנדימד, אלעד מגל : "אנו רואים ביבשת אסיה ובמדינות הפסיפיק שוק יעד אסטרטגי למוצרי אנדימד והסכם זה מצטרף להסכמים שחתמנו לאחרונה בסין וביפן. שווקים אלו מקדמים בפתיחות רבה טכנולוגיות וחידושים בתחום האסתטי קוסמטי הפונים לשוק הביתי".

מגל ממשיך ואומר כי "מוצר ה-Newa מיישם את הטכנולוגיה הייחודית של אנדימד, ה-3DEEP, במכשיר זעיר המיועד להפחתת קמטים והצערת עור הפנים. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו והוכחת היעילות והבטיחות הגבוהה של המוצר מספקת לו את הפוטנציאל להפוך למוצר המוביל בשוק הביתי. אנו מאמינים כי ביסוס מעמדנו בשוק זה הינה אבן דרך אסטרטגית מהותית בהתפתחות העסקית של החברה".

נציין כי שיווק המוצרים במדינות הללו כפוף לאישורים הרגולרטוריים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה